کامل ترین راهنمای خرید باتری ماشین کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین | نکاس باتری

کامل ترین راهنمای خرید باتری ماشین کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین | نکاس باتری

به زبان ساده شرکت سازنده این خودرو در گذشته (سال 1391 به قبل ) از باتری قالب L2 که ابعاد بزرگتری داشت استفاده میکرد اما بعد از سال 92 به بعد باتری 50 آمپر با قالب L1 جایگزین آن گردید. باتری‌های اسیدی بیشتر در خودروهای قدیمی استفاده می‌شوند و برای خودروهای جدید، باتری‌های لیتیومی معمولاً مناسب‌تر هستند. باتری‌های لیتیم، در مقایسه با باتری‌های اسیدی، وزن کمتری دارند و عمر زیادتری دارند. شارژر باطری 12 ولت kmt جهت شارژ باطری خودرو های سنگین و سبک می باشد. دارای دستگیره حمل و کابل اتصال قوی به باطری است و ولتاژ ورودی 220 ولت (برق شهری ) و ولتاژ خروجی 15 ولت می باشد .

  • این باطری به دلیل کیفیت برتر و طول عمر بیشتر نسبت به سایر باتری های کره ای، می تواند رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.
  • در پایان توجه کنید چنانچه سیستم اتومبیل شما تجهیزات برقی پر مصرف مثل اسپیکرهای قدرتمند و… دارد از باتری با میزان آمپر بالا و در غیر این صورت آمپر پایین استفاده نمایید.
  • باتری های اسیدی دارای شش درب باتری هستند که به راحتی باز می شوند.
  • جریان راه اندازی سرد (CCA)، به توانایی باتری برای روشن کردن خودرو در دماهای پایین اشاره می کند.

برای باتری کم‌شارژ، از یک سیم برق با دو پرش کابل با گیره‌های تمساح و دوشاخه استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در دراز مدت، شارژ آهسته برای باتری خودرو مفیدتر از شارژ سریع است. آزمایش بار به شما امکان می دهد تا میزان شارژ و ظرفیت را ارزیابی کنید. شما به یک ولت متر یا مولتی متر دستی نیاز دارید که هر دوی آن ها به راحتی در هر فروشگاه خودرو یا سخت افزار موجود خواهد بود. انواع باتری های اتومبیل تولید شده در باتری های آمپر (آمپر) ، فناوری تولید ، ابعاد فیزیکی ، شکل ظاهری ، زمان ذخیره انرژی و بسیاری از ویژگی های دیگر متفاوت است و بسته به نوع خودرو انتخاب می شود.

راهنمای جامع خرید باتری ماشین

اگر باتری ماشین شما نیاز به تعویض دارد و می خواهید بدانید که باتری خودروی خود را باید چگونه انتخاب کنید، جای درستی آمده اید. ما در این مطلب صفر تا صد راهنمای خرید باتری خودرو را برای شما قرار داده ایم تا شما در این انتخاب آسوده باشید. صبا باتري يكي از بزرگترين توليد كنندگان انواع باتري در خاورميانه است كه از نام نيك و قابل اعتماد در منطقه برخوردار مي باشد .

به ابعاد فیزیکی باتری اتومبیل توجه کنید

برای اطلاع از این که باتری که قصد تهیه آن را دارید در چه سایزی باید باشد می توانید به دفتزچه راهنمای ماشین خود مراجعه کنید در آن نوشته شده است که سایز متناسب با خودرو شما چقدر است. بنابراین حتما این موضوع را در نظر داشته باشید زیرا اگر شما بهترین باتری را نیز خریداری کنید اما اندازه اش متناسب با خودرو شما نباشید رسما بریتان بی استفاده خواهد بود. این ویژگی جزو نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت، منظور از ظرفیت ذخیره باتری ( RC )  در این است که چه مقدار زمان طول می کشد تا یک باتری در دمای تقریبی 26 درجه دشارژ شود. باتری های اتومبیل از نظر ساخت ، شکل فیزیکی و عملکرد به صورت باتری های اسیدی و اتمی در بازار مصرف موجود است. انتخاب باتری مناسب اتومبیل به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی این قطعه بسیار مهم است و یکی از راه های کاهش مصرف بی رویه سوخت انتخاب باتری مناسب است.

باتری اتمی خودرو سپاهان باطری مدل اوربیتال وان ۵۵ آمپر

از جمله برندهای معتبر سپاهان باتری می توان به اوربیتال، سوزوکی، اوربیتال وان، اورانوس، بارکاس، سویو، یاشا، کریستال و اوربیتال وان سیلور اشاره نمود. طول عمر مفید باتری های تولید این شرکت 2 تا 4 سال است و تمامی محصولات آن ها از حداقل 15 ماه گارانتی برخوردار هستند. این مدل کیفیت بالایی دارد زیرا در تولید آن از صفحه‌ های سربی استفاده شده است؛ به همین دلیل طول عمر بیشتری دارد و توانسته است محبوبیت زیادی بین مشتری‌ ها به دست بیاورد. سپاهان باتری از آن دسته برندهاییست که حد و مرزی برای پیشرفت نمی‌شناسد. سپاهان باتری کارش را با مونتاژ باتری آغاز کرد و حال به جایی رسیده است که سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از باتری‌های انحصاری‌اش را به‌ فروش می‎رساند.