پیام تسلیت ولایتی به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

پیام تسلیت ولایتی به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در نامه ای شهادت سه پسر و تعدادی از نوه های دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، متن پیام دکتر علی اکبر ولایتی به شرح زیر است:

“به نام خدا
ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت

خبر شهادت سه تن از پسران دکتر اسماعیل هنیه و تعدادی از نوه ها و اعضای خانواده وی در اثر حمله وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید و بار دیگر چهره واقعی و بی رحمانه ایشان را به نمایش گذاشت. اسرائيل. این سیستمی است که کودکان را می کشد
با این اقدامات، انزوای رژیم جنایتکار صهیونیستی در سطح بین المللی و در مقابل افکار عمومی روز به روز شتاب بیشتری می گیرد و به دلیل ناکامی های فراوان در میدان نبرد که نشان از ضعف و اعتراف به شکست بیشتر دارد، دست به چنین ترورهای ناجوانمردانه می زند. کشتارها مردم مظلوم فلسطین و غزه رنج می برند هر چند کابوس شکستن مقاومت مردم بزرگ و شجاع فلسطین به خاک سپرده شود.
شکی نیست که کسانی که در راه اسلام و آزادی فلسطین می جنگند اجر خود را خواهند گرفت و مردم بزرگ فلسطین و غزه روز به روز، منسجم تر، قوی تر و شجاع تر از گذشته پیش خواهند رفت. چهره این سرطان سرطانی تومور و آزادی شهر مقدس، فداکاری ها و جانفشانی ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت می کند و هیچ عاملی نمی تواند اراده پولادین این رهبران و مبارزان را لمس کند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق خود با ملت فلسطین، مبارزان جبهه مقاومت و مردم دلاور غزه، این مصیبت بزرگ را به جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای صالحین رحمت واسعه مسالت دارم. شهدا و رحمت و برکات خداوند. با بازماندگان صبور باشید.

الجزیره امروز گزارش داد که سه تن از پسران اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی از نوه های وی در نتیجه حمله صهیونیست ها به غزه به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی همچنین اسامی شهدا را «حازم، امیر و محمد» فرزندان رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کردند.

انتهای پیام/