همه آزادگان جهان در کنار ایران در مقابل توطئه‌ها هستند

آنها همچنین وحدت مردم و مقاومت فلسطین را که اساس پیروزی‌هایی بود که در نبرد «سیف القدس» ( شمشیر قدس ) بدست آمد، ستودند و تاکید کردند که نیروهای زنده ملت‌های عربی و اسلامی و در رأس همه آنها نیروهای محور مقاومت منطقه که از جمهوری اسلامی ایران و نقش محوری آن تا سوریه و یمن و عراق و لبنان به رهبری حزب الله و جریان های مقاومت در فلسطین را در بر می گیرد، روند سازش و عادی سازی روابط بین برخی حکام عرب و صهیونیستها را به شکست خواهند کشاند.



منبع آنها تاکید کردند: همه آزادگان در مقابل توطئه های استکبار جهانی (آمریکا) و دست پروده اش (رژیم غاصب صهیونیستی) در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

شرکت کنندگان به دلاوریهای مردم و مقاومت فلسطین در شهرهای جنین، نابلس و الخلیل و سایر مناطق کرانه باختری و حمایت و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه و اهالی قدس و سرزمین های اشغالی سال 1948 میلادی اشاره کردند و بر بازگشت تمام فلسطینی ها به سرزمین خود از رودخانه تا دریا تاکید کردند.

به گزارش آژانس خبری سیاست خارجی ، کمیته حمایت از مقاومت فلسطین در لبنان امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای که پس از نشست دوره‌ای خود به ریاست «حسن حب‌الله» مسئول پرونده روابط با فلسطینی‌ها در حزب الله برگزار شد، موفقیت بزرگ ملی لبنان در حفظ ثروت نفتی و گازی خود در جریان مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و فلسطین اشغالی را به مردم، دولت و مقاومت لبنان تبریک گفت و بر اهمیت حق مردم فلسطین بر ثروت ملی به سرقت رفته خود توسط رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد. 

شرکت کنندگان در این نشست حمله تروریستی تکفیری داعش به حرم سید احمد بن موسی الکاظم علیه السلام در شهر شیراز را که در جریان آن تعدادی از مردان، کودکان و زنان بی گناه شهید شدند، شدیدا” محکوم کردند.