هدف صهیونیست ها ایجاد جنجال بر سر بسته شدن دفاتر دیپلماتیک خود است

هدف صهیونیست ها ایجاد جنجال بر سر بسته شدن دفاتر دیپلماتیک خود است

اخیراً رسانه های رژیم صهیونیستی به طور هدفمند موج جدیدی از اخبار بسته شدن دفاتر دیپلماتیک این رژیم در برخی کشورهای جهان را از ترس واکنش ایران پس از حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، پس از حمله تروريستي رژيم صهيونيستي به كنسولگري ايران در دمشق كه منجر به شهادت تعدادي از مستشاران ايراني شد، مقامات جمهوري اسلامي ايران از لزوم پاسخگويي خبر دادند. به این اقدام

رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی ۴۸ ساعت گذشته اخباری مبنی بر تعطیلی سفارت‌خانه‌ها و دفاتر دیپلماتیک این رژیم در سراسر جهان منتشر کردند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت روز جمعه مدعی شد رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از حمله تلافی جویانه ایران، 28 سفارت و دفتر دیپلماتیک در کشورهایی مانند بحرین، مغرب، ترکیه، مصر و اردن را تعطیل کرده است.

جنجال در رسانه‌های عبری در حالی که حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ مناسب به جنایت صهیونیست‌ها محفوظ است و مقامات تهران نیز بر این موضوع تاکید کرده‌اند، اما نوع و سطح این واکنش مبتنی بر یک است. موضع ایران، طرح مشخص نیست، اما صهیونیست ها فضای رسانه ای درست می کنند و وانمود می کنند که هدف فقط مراکز دیپلماتیک آنهاست!

به نظر می رسد صهیونیست هایی که در شش ماه گذشته مرتکب انواع جنایات علیه ملت فلسطین و منطقه شدند و هیچ استاندارد بین المللی را رعایت نکردند، از حمله به بیمارستان ها و مناطق مسکونی گرفته تا خبرنگاران و امدادگران، دست به این جنایت می زنند. اخبار و تکرار آن در رسانه ها و برای تغییر موضع شاکی و جنایتکار به استراتژی قدیمی خود یعنی آسیب رساندن متوسل شده اند و وانمود می کنند که ایران است که مراکز دیپلماتیک را تهدید کرده است!

طبق آمار، رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه، دفاتر و کارمندان نهادهای بین المللی مانند «آژانس امداد و کار برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک» موسوم به «آنروا» و «فلسطین سرخ» را هدف قرار داده است. هلال. انجمن، کمیته بین المللی صلیب سرخ، سازمان بهداشت جهانی و اخیرا سازمان بهداشت جهانی به خودروهای امدادگران وابسته به آشپزخانه مرکزی جهانی حمله کرده اند.

در حمله روز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به امدادگران این مؤسسه خیریه که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، هفت نفر از جمله شهروندان استرالیا، لهستان، انگلیس و فلسطین و یک آمریکایی کشته شدند. شهروند کانادایی با تابعیت دوگانه. این حمله ای است که صدای متحدان غربی تل آویو را بلند کرد.

همچنین این رژیم از ابتدای حمله به غزه با حمایت بی قید و شرط آمریکا بارها از سلاح های غیر متعارف از جمله بمب های فسفری استفاده کرده و بیش از 33 هزار فلسطینی را که بیشتر آنها زن و کودک بودند، سلاخی کرده است.

حال با این ویژگی ها و انزوای این رژیم اشغالگر در سطح بین المللی که نفرت جهانی را برانگیخته است، بعید نیست اتاق عملیات روانی این رژیم در مورد احتمال حمله تلافی جویانه ایران به ایران جنجال ایجاد کند. سفارت ها و سفارتخانه ها. مراکز دیپلماتیک اسرائیل به دنبال سناریویی حتی در حد خودتذکری هستند تا با مماشات با متحدان سنتی خود که این روزها به دلیل حمایت از این کشتار به شدت در معرض فشار افکار عمومی قرار دارند، ایران را سرکوب و مقصر جلوه دهند. . برای مردم غزه، با ایجاد فضایی برای درخواست از ایران خویشتن داری و کاهش سطح برخورد با این رژیم.

انتهای پیام/