نماینده کلیمیان در مجلس: مردم جهان باید از وقوع یک فاجعه انسانی در غزه جلوگیری کنند.

نماینده کلیمیان در مجلس: مردم جهان باید از وقوع یک فاجعه انسانی در غزه جلوگیری کنند.

نماینده کلیمیان در شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم جهان و سازمان های حقوق بشری نباید مردم غزه را فراموش کنند، خاطرنشان کرد: مردم جهان باید از وقوع یک فاجعه انسانی در غزه جلوگیری کنند، بنابراین لازم است سازمان های بین المللی فعالتر شوند.

همایون سمیح در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی با حمایت غرب به ویژه آمریکا دست به کشتار گسترده ای در غزه زد. و نوار را محاصره کرد.» مردم بی دفاع و بی گناه غزه.

وی افزود: کمتر کشوری در دنیا از مردم غزه حمایت می کند و کمک های بشردوستانه به غزه می فرستد و در شرایط فعلی بسیار کمتر از گذشته است و اقدامات برخی رسانه ها نشان دهنده کشتار مردم غزه نیست. برای مردم جهان، آنها به دنبال آشکارتر کردن جنگ در اوکراین هستند.

این عضو شورای اسلامی تاکید کرد: مردم جهان، سازمان های حقوق بشری و جامعه جهانی نباید مردم فلسطین و غزه را فراموش کنند، چرا که آنها در وضعیت آوارگی مطلق و در منطقه کوچکی بدون امکانات اولیه زندگی هستند. و زندگی در سخت ترین راه ها برای آنها سپری می شود. بنابراین، همه با وجدان باید از مردم غزه حمایت کنند تا از یک فاجعه انسانی در غزه جلوگیری شود.

وی با تاکید بر لزوم فعال‌تر شدن مجامع بین‌المللی گفت: مردم غزه نیازمند حمایت همه کشورهای جهان هستند و این حمایت‌ها فقط مربوط به ایران، یمن، حزب‌الله لبنان و کل جهان نیست. که هر دو مسلمان هستند. کشورهای غیر اسلامی باید از مردم غزه حمایت کنند تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

انتهای پیام/