مفتی عمان از واکنش ایران به رژیم صهیونیستی تمجید کرد

مفتی عمان از واکنش ایران به رژیم صهیونیستی تمجید کرد

مفتی عمان در سخنانی از واکنش تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله این رژیم به کنسولگری کشورمان در دمشق با حملات موشکی و پهپادی به سرزمین‌های اشغالی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، شیخ احمد بن حمد الخلیلی مفتی عمان پیامی را در خصوص

به گزارش الخلیج آنلاین، وی افزود: ما این اقدام و موارد مشابه را تحسین می کنیم.

الخلیلی گفت: امیدواریم این حمله به صهیونیست ها و حامیان آنها آسیب رسانده باشد و منتظریم ببینیم چه چیزی قدرت صهیونیست ها و حامیان آنها را در هم می شکند و مسلمانان را از بین می برد.

الخلیلی از ملت عربی و اسلامی خواست برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین پیشقدم شوند و به واکنش های جزئی بسنده نکنند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) از واکنش نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، خبر داد. شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه و حمله موفقیت آمیز ده ها موشک و پهپاد به اهداف داخل سرزمین های اشغالی.

این حملات علاوه بر انهدام پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «کوه هرمون» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های سنگینی نیز بر رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی این رژیم تحمیل کرد. .

در همین راستا، رسانه‌های عبری فاش کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادها و موشک‌های ایرانی 1.3 میلیارد دلار برای صهیونیست‌ها هزینه داشته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 2 خود با اشاره به انهدام اهداف مهم نظامی ارتش تروریستی صهیونیستی در اراضی اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا از هرگونه حمایت و مشارکت در لطمه زدن به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی خاستگاه هر کشوری است که با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران مواجه شود، منشأ تهدید است.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان نیز در گفت و گوی تلویزیونی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد که عملیات وعده صادق شامل هدف قرار دادن مقر اطلاعاتی دشمن صهیونیستی در منطقه «جبل الشیخ» بود. و پایگاه هوایی «نواتم» این دو پایگاه برای حمله به عنوان مقر کنسولگری ایران در دمشق مورد استفاده قرار گرفتند.

انتهای پیام/