قالیباف: نتیجه هجوم الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست

قالیباف: نتیجه هجوم الاقصی تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات هجوم به الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و کل جهان به شمار می رود، گفت: رژیم صهیونیستی با همه راهبردهای فنی و تاکتیکی خود در این کشور سقوط کرده است. داخل و خارج از کشور در هفته اول پس از هجوم به الاقصی، باطل بودن این رژیم کاملاً آشکار شد.

به گزارش ایسنا، قالیباف در ابتدای دیدار با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به همراه هیئتی به تهران سفر کرده بود، ضمن خوش آمدگویی به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: و با آرزوی قبولی الطبا در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه پیروزی های اخیر مقاومت نتیجه رزمندگان است و مردم غزه این را می دانند، این مقاومت بی نظیر را به رزمندگان جهاد، حماس و ملت فلسطین تبریک گفت. در طول تاریخ و افزود: امروز پس از گذشت حدود 25 هفته متوالی از جنگ ظالمانه و نابرابر، یادی از آخرین شهدای غزه و شهدای سال های گذشته است که حضور این توانمندی را برای مقابله با متجاوزان صهیونیست گرامی داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: وی همچنین یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشت که در کنار سایر شهدای جبهه مقاومت در رسیدن به رشادت ها نقش داشتند و از این طریق شاهد پیروزی های مکرر این جبهه خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد پیروزی نهایی ملت فلسطین خواهیم بود.

وی طوفان الاقصی را نقطه عطفی در صحنه بین المللی، جهان اسلام و فلسطین دانست و افزود: پس از این حماسه بزرگ، تاریخ به قبل از این واقعه و بعد از آن تقسیم شد و امروز هر تحلیلی متاثر از این بزرگوار است. حماسه حماسه این رویداد مهم و بزرگ است زیرا هر آنچه که رژیم صهیونیستی در طول 75 سال گذشته با همه راهبردهای فنی و تاکتیکی خود در عرصه های داخلی و خارجی ساخت و پشتوانه و پشتوانه ای که در هفته اول این روند بر روی خود ساخت. ، فرو ریخت و نادرستی این سیستم کاملاً آشکار شد.

قالیباف ادامه داد: آمریکایی ها در این عملیات فروپاشی اسرائیل را احساس کردند و به همین دلیل آمریکایی ها شخصا وارد میدان شدند و مدیریت این جنگ را بر عهده گرفتند. بنابراین این جریان هرگز فراموش نخواهد شد و خون شهدا افتخار بزرگی در تاریخ خواهد بود و با تمسک به قرآن رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به دست آمد. احادیث الهی امروز توانسته است چنین ابرقدرتی ایجاد کند

رئیس مجلس قانونگذاری در ادامه با بیان اینکه این پیروزی در تاریخ خواهد ماند و هیچ یک از شرایط پیش رو نمی تواند آن را تغییر دهد، تاکید کرد: امروز در غزه با واقعیت دیگری روبرو هستیم و آن این است که جنگ امروز به جنگ غزه تبدیل شده است. فرسایش بود و هنوز هم هست پس باید بدانیم در آینده هر جبهه ای که بیشتر مقاومت کند به پیروزی نهایی خواهد رسید. این جنگ با بمباران و عملیات شدید خاتمه نمی یابد، بلکه تنها با مقاومت خاتمه می یابد و با این مقاومت مثال زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت، ناگزیر از آن جبهه پیروزی حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی، فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، یمن و همه کشورهای جبهه مقاومت علاقمند به اسلام باید خود را برای چنین مقاومتی آماده کنند و در صحنه حضور داشته باشند بنابراین ما در جمهوری اسلامی هستیم. ایران نیز خود را مسئول می دانیم و از شما حمایت می کنیم.

قالیباف گفت: اگر امروز در مقابل همه سختی های میدان بایستید و به عهد یقین الهی مقاومت کنید، پیروزی نهایی از آن شما در جبهه مقاومت خواهد بود.

رئیس قوه مقننه کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی بر اساس دکترین خود و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب به حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین متعهد است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: تسلیم شدن گزینه ای برای فلسطینیان در مقابله با صهیونیست ها نخواهد بود/ مقاومت تنها راه مقابله با اسرائیل است

در این دیدار، زیاد نخلا نیز با ابراز خرسندی از حضور در شورای اسلامی، ضمن تشکر از استقبال خوب مسئولان جمهوری اسلامی ایران، آغاز ماه مبارک رمضان و آغاز سال نوی ایرانی را تبریک گفت. و گفت: امروز در حالی به جمهوری اسلامی سفر کردیم که مردم فلسطین در حال جنگی همه جانبه برای حفظ هویت خود در برابر رژیم صهیونیستی هستند و در این راه ایران همواره در جبهه مقاومت بوده است، لذا در نظر داریم. تاریخ مشترک مردم فلسطین و ملت ایران را در این زمینه اعلام کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه گفت: ملت فلسطین امروز در برابر وحشیگری صهیونیست ها ایستادگی می کند و ائتلاف بین المللی که به دنبال پایان دادن به مسئله فلسطین و از بین بردن حقوق و توانایی های این ملت است با فلسطین همکاری می کند. . .

وی افزود: مردم فلسطین امروز نه تنها با اسرائیلی ها می جنگند، بلکه با کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا می جنگند که نه تنها با سلاح های نظامی، بلکه با تایید سیاسی و سیاست های خود با فلسطین می جنگند. در حمایت از رژیم صهیونیستی و همه سازمان‌های بین‌المللی نیز بخشی از آن هستند.» امروز فلسطین علی‌رغم جنایات مداوم صهیونیست‌ها توانسته است با مقاومت خود تمام سازوکارهای اخلاقی را که در زمان کنونی فروپاشیده است، به چالش بکشد.

النخال ادامه داد: مردم در گذشته فقط این جنایات را می شنیدند، اما امروز آنها را به چشم خود می بینند و شاهد فروپاشی پایه های این رژیم هستند و با وجود این حوادث، مردم فلسطین با تمام توان در برابر این جنایات مقاومت می کنند. جنایات نیروهای شیطانی

این مقام ارشد فلسطینی ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی در حمایت از مردم فلسطین گفت: در حال حاضر در آینده نزدیک افق فوری برای دستیابی به توافق در جریان مذاکرات وجود ندارد، زیرا آمریکا همچنان از اسرائیل در مذاکرات حمایت می کند. تلاش در راستای اهداف پایان دادن به مقاومت و آزادی اسرای صهیونیست.» این هرگز محقق نخواهد شد و این نیز به دلیل وحدت جبهه های مقاومت از جمله حماس و جهاد است.

وی به موضوعاتی که رژیم صهیونیستی به دنبال آن است اشاره کرد و گفت: آنها به فلسطینی ها دو راه دادند تسلیم یا تسلیم، اما ما با هر نتیجه ای گزینه جنگ را انتخاب می کنیم و قطعا گزینه تسلیم انتخاب ما نخواهد بود. گزینه.

النخاله ادامه داد: ما در مسیر مقاومت با چالش هایی روبرو هستیم و حمایت جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و برادران ما در یمن، محور اصلی را تشکیل داده است که به ما امید و انگیزه می دهد و به همین دلیل ملت فلسطین را به ما می دهد. قطعا پیروز خواهد شد تسلیم شدن در برابر رژیم صهیونیستی غیرممکن است، باید توجه داشت که مقاومت امروز تنها در غزه نیست، بلکه کرانه باختری نیز شاهد درگیری های مشابهی است که گردان های جهاد در میدان مبارزه حضور دارند. ما امروز در میانه نبرد هستیم و تسلیم نمی شویم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تصریح کرد که ما به عنوان یکی از محورهای جبهه مقاومت همواره برای ادامه راه مقاومت در فلسطین برنامه داریم و تاکید کرد: معتقد و امیدواریم که ارتباط مستمر برقرار شود. با برادران ایرانی و ایران. کشورهای دیگر از جبهه مقاومت حمایت می‌کنند و با افزایش همکاری‌ها می‌توانیم با کاهش چالش‌های موجود، شرایط سخت این روزهای غزه را که بر مردم غزه فشار آورده است، بکاهیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اتحاد فلسطین و ایران، قطعاً می‌توانیم راه‌حل‌های مناسبی برای مشکلات خود پیدا کنیم. جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای قدرتمند غرب آسیا است و به عنوان یک کشور قدرتمند می تواند کمک های زیادی به جبهه مقاومت داشته باشد.

انتهای پیام/