فلاحی: جشن های روز جهانی اورشلیم باید با تنوع بیشتر و در مقیاس بزرگتر در سراسر جهان برگزار شود

فلاحی: جشن های روز جهانی اورشلیم باید با تنوع بیشتر و در مقیاس بزرگتر در سراسر جهان برگزار شود

رئیس فراکسیون حامی محور مقاومت و آزادی قدس شریف تاکید کرد: قطعا کشورهای اسلامی این توانایی را دارند که رژیم صهیونیستی را سر جای خود قرار دهند و انشاءالله آن را برای همیشه از بین ببرند.

احمد حسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه بیش از 6 ماه از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی می گذرد، تاکید کرد: مسئله فلسطین و غزه. امسال به یک موضوع جهانی تبدیل شده است. وی بیان کرد: روز قدس امسال روز مهمی است و روز مهمی برای همه جهان است چرا که جهان شاهد 6 ماه جنایت و نسل کشی به دست رژیم غاصب غاصب وطن بود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم روز جهانی بیت المقدس گفت: مراسم روز جهانی بیت المقدس باید در سراسر جهان به شکلی متنوع و گسترده تر از گذشته برگزار شود، البته با توجه به حمایت هایی که از آزادی به ویژه در ماه های گذشته پس از سرزنش فعالان جهان بر موضوع فلسطین، بی شک شاهد برگزاری گسترده روز جهانی بیت المقدس و محکومیت اقدامات رژیم غاصب و تروریست صهیونیستی در سراسر جهان خواهیم بود.

این عضو همچنین گفت: دومین گامی که آزادی خواهان جهان به ویژه امت اسلامی پس از محکومیت ملی اقدامات رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس باید بردارند، اقدام عملی برای پایان دادن به ظلم است. جنایات این رژیم و جلوگیری از نسل کشی مردم فلسطین.

فلاحی بر لزوم برگزاری اجلاس اضطراری کشورهای عربی در سطح عالی در خصوص موضوع فلسطین تاکید کرد و گفت: وقتی این اجلاس برگزار می شود دیگر دیر شده است زیرا باید در ماه های اول و در بالاترین سطح برگزار می شد. ” سطوح.» اما ما در شورای اسلامی به دنبال این بودیم که با همکاری مجالس کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی اجلاس مشترکی در مورد غزه برگزار کنیم که باعث شد انتخابات پارلمان عراق و مجلس ایران به تعویق بیفتد.

وی در پایان با بیان اینکه «برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی یک اضطرار است که همچنان وجود دارد»، تاکید کرد: قطعا کشورهای اسلامی این توانایی را دارند که رژیم صهیونیستی را سر جای خود قرار دهند و انشاءالله آن را از زمین محو کنند. . صحنه برای همیشه است.

انتهای پیام/