سفیر ایران در ارمنستان: رژیم صهیونیستی در بن بست غزه گیر کرده است

سفیر ایران در ارمنستان: رژیم صهیونیستی در بن بست غزه گیر کرده است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد: ایران همواره دشمنان خود را در زمان مناسب مجازات می کند و این بار نیز رژیم غاصب را با برنامه و در زمان مناسب مجازات خواهد کرد. . و یک مکان.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، مهدی سبحانی سفیر کشورمان در ارمنستان طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه گفت: اقدام ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی گفت: «رژیم صهیونیستی در غزه در بن بست گیر کرده است.» کشتار بی رحمانه مردم بیگناه غزه ماه هاست که محقق نشده است و اکنون برای خلع ید از غزه دست به هر جنایتی می زند. دعوا کردن.

سفیر کشورمان در ارمنستان با انتقاد از رویکرد ریاکارانه غربی ها نسبت به اقدامات ضد بشری ناقض حقوق و موازین بین المللی رژیم صهیونیستی، موضوع حقوق بشر را از نگاه غربی های حامی رژیم صهیونیستی شوخی تلخی دانست. رژیم صهیونیستی.

سبحانی همچنین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همواره دشمنان خود را به موقع مجازات کرده است، تاکید کرد: این بار نیز در زمان و مکان مناسب رژیم غاصب را به شدت مجازات خواهد کرد.

سفیر ایران در ارمنستان: رژیم صهیونیستی در بن بست غزه گیر کرده است

وی شهادت رشید اسلام را تسلیت گفت و برای خانواده و بازماندگان صبر و سلامتی آرزو کرد.

به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران همزمان با سومین شب شهادت سرور و سالار شهیدان امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و سومین شب از شب قدر در ایروان مراسم تشییع پیکر شهدای حمله رژیم عزیز صهیونیستی به محل اقامت و کنسولگری سفارت کشورمان در دمشق در مسجد کبود ایروان برگزار شد.

این مراسم با حضور مردم مومن، ایرانیان مقیم ارمنستان و کارگزاران نظام برگزار شد.

انتهای پیام/