دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

طراحی، فروش و اجرای کلیه تجهیزات و دستگاه های تهویه مطبوع از جمله چیلر، هواساز، روفتاپ پکیج، داکت اسپلیت… تعمیرات انواع ترموستات دیجیتال کلایماست Climaset فن کویل / داکت اسپلیت / گرمایش از کف / با کیفیت قطعات اصلی و گارانتی در حداقل زمان . با توجه به اینکه در این دستگاه معمولا از کمپرسور اسکرال استفاده می شود ، نوع اسکرال نسبت به دیگر کمپرسورها ارزان قیمت تر بوده و به خاطر وجود کمترین تعداد قطعات متحرک ، طول عمر بیشتر و نیز صدا و لرزش کمتری نسبت به سایر کمپرسورها دارد.

با ساخت و اتصال دریچه مشبک به ساختار درب دریچه داکت اسپلیت عملیات ساخت دریچه داکت اسپلیت پایان می یابد و نوبت به انجام عملیات رنگ می رسد.نوع و کیفیت رنگ که بر کلیه سطوح دریچه داکت اسپلیت انجام می شود از نوع پودریِ الکتروستاتیک می باشد که بصورت کوره ای در کوره پخته و آماده کاربرد و نصب می شود.لازم به توضیح است برای جلوگیری از هرگونه ضربه یا آسیب به ساختار دریچه داکت اسپلیت باید آنرا پس از خروج از کوره در کاور یا مشمای ضربه گیر قرارداد و بصورت بسته بندی به پروژه یا محل نصب ارسال نمود. ساختار فریم نیز از چهارضلعِ گونیا از پروفیل های مخصوص که دارای سه پَریِ نشیمن می باشد تشکیل شده است.ابتدا تمامیِ اضلاع بر اساس ابعاد برش داده می شوند و پس از گوشه زنی بوسیه ی کُرنرهای ورقیِ ضخیم توسط پِرس های مخصوص،ساختارِ چهار گوش می گیرند. پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه ایِ دریچه داکت اسپلیت می رسد.ابعاد درب وزنه ایِ دریچه داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می گردد.برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه ایِ دریچه داکت اسپلیت ،به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه داکت اسپلیت کسر کرده و ابعاد درب دریچه داکت اسپلیت را طراحی می کنیم. با توجه به طراحیِ وزنه ایِ این دریچه داکت اسپلیت ،لذا وجود فاصله ی استاندارد بین لبه ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه داکت اسپلیت ،بسیار مهم و ضروری می باشد.در صورت کوتاه بودنِ این فاصله،امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی شود، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملا دقت نمود. لولای این دریچه داکت اسپلیت بر روی طولِ دربِ دریچه داکت اسپلیت تعبیه می گردد تا توان لولا برای تحمل وزن درب دریچه داکت اسپلیت به بیشترین میزان ارتقا یابد.پس از آماده شدنِ درب و فریم دریچه داکت اسپلیت باید بر روی درب دریچه داکت اسپلیت جای قفل زیمنسی را به تعداد لازم جاسازی کنیم تا قفل های زیمنسی به راحتی در سوراخ ها جانمایی شوند.این قفل ها با عملکردِ خود باعث باز و بسته شدنِ درب دریچه داکت اسپلیت می شوند.

  • همچنین یک لبه دو سانتی در طول و عرض درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود.
  • مینی چیلر در بیرون از ساختمان (در فضای آزاد برای مثال بر روی بام ، تراس یا حیاط) نصب و با لوله کشی ساده آب به فن کویل ها متصل می گردد و در حداکثر فاصله بین آن و فن کویل ها محدودیتی وجود ندارد.
  • برای جلوگیری از ایجاد شیار نامتوازن بر روی محیط درب در زمان بسته بودن، لذا بر روی اضلاع محیطیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک نوار از زه وار استفاده می نماییم تا ساختار و نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از بسته شدنِ درب، به صورت کاملاً زیبا و دکوراتیو قابل دید گردد.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی دارای دو مدل درب بصورت لولایی و وزنه ای می باشد.
  • معمولا بهتر است از این سیستم فقط در جاهایی استفاده شود که کل فضای تهویه شونده یک تکه بوده و بخواهیم کل فضا با یک دما تهویه شود و از مزایایی که این سیستم ایجاد می کند (که در ادامه خواهیم گفت) بتوان بهره مناسب را برد.
  • این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می باشد.در این مدل هم جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از آلومینیوم است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک از دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی قابلیتِ تولید و عرضه را داراست. هم تناسبِ نمایی بین دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط ایجاد می‌نماید و هم سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر عوامل تخریبی و فرسایشی از جمله ضربه، نورخورشید یا مواد خورنده و… محفوظ می‌دارد. البته همان گونه که در انتخاب کدرنگ محدودیتی نیست، در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت هم در ابعاد گوناگون هیچ محدودیت و منعی در میان نیست و کارفرما هر ابعادی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت اعلامِ سفارش دهد بدون محدودیت در ابعاد و تعداد، سفارشِ مربوطه قابلِ اقدام و ساخت است. پس از ساخت و رنگِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، برای جلوگیری از صدماتِ احتمالی و یا خش افتادن بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت، باید بلافاصله پس از بیرون آوردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره‌ی رنگ باید آن را در پوشش های مشمعی و ضدضربه کاور کرد تا دریچه بازدید داکت اسپلیت در مراحل نقل و انتقال دچار آسیب نگردد و به صورت کاملاً سالم در محل موردنظر نصب و تعبیه شود. درب این مدل نیز مانند انواع دیگر این محصول به صورت لولایی و وزنه ای ساخته می گردد. در مدل لولایی لزوماً باید از لولا و قفل زیمنس برای باز و بستن درب استفاده شود.

دریچه زیر داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار وزنه ای:

سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی ،به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگ های متنوع متناسب با رنگ فضای محیط قابل رنگ آمیزی است. تعداد قفل های دریچه بازدید داکت اسپلیت متناسب با ابعاد دریچه می‌تواند متغیر باشد. ضخامت ورق آلومینیومِ استفاده شده در بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی بسته به ابعاد دریچه بازدید قابلِ افزایش است. پس از آماده شدنِ اضلاع هر فریم در ابتدا و انتهای هر ضلع اقدام به گوشه زنی می نماییم. در واقع برای گونیا شدنِ گوشه های فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید زاویه برشِ این گوشه حتما ۴۵ درجه باشد.پس از انجام گوشه زنی،اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ،به وسیله‌ی کُرنرهای ورقی اقدام به اتصالِ هرگوشه به گوشه‌ی دیگر می‌رسد.این کرنرها باعث می‌گردد ساختارِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت بدون نیاز به جوشِ خاصی به هم متصل و تثبیت می‌شوند.

دریچه بازدید داکت اسپلیت (یا دریچه‌های زیرفن کوئلی)

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

در این مدل از دریچه بازدید داکت اسپلیت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت کاملاً صاف، بدون شیار و منافذ هوا طراحی و ساخته می‌گردد. برای ابعاد متوسط به پایین از ورق یک میل برای ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد. اما در ابعاد بزرگ الزاماً باید از ورق های ضخیم تر برای درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده دریچه بازدید داکت اسپلیت گردد. با ساخت و تکمیل مراحل ساخت فریم و درب دریچه داکت اسپلیت به مرحله ی پوشش دِهی و رنگ آمیزیِ سطوح دریچه داکت اسپلیت می رسیم.جنس رنگ پوشش دریچه داکت اسپلیت از نوع پودریِ استاتیکِ کوره ای می باشد.تنوع کدرنگ های مختلف به کاربر یا کارفرما امکان بهره بردن از بیشترین تناسب محیطیِ نمای محیطی و دریچه داکت اسپلیت را می دهد.با انجام و اتمام عملیات رنگ آمیزی برای جلوگیری از هر گونه آسیب یا صدمه به ساختار دریچه داکت اسپلیت در مراحل انتقال به محل پروژه باید از کاورهای ضخیمِ مشمایی استفاده نمود.