حمایت و کمک بدون اتکا به ایران

حمایت و کمک بدون اتکا به ایران

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: راهبرد ما در حمایت از اعضای محور مقاومت این است که بدون اتکا به جمهوری اسلامی ایران به قدرت و توانمندی های لازم برای دفاع از حقوق خود دست یابند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، اسامه بن حمدان و علی ابوشاهین از اعضای ارشد دفتر سیاسی حماس و جهاد اسلامی در دیدار با آقای کمال آخرین وضعیت میدانی غزه و راه های پیش روی مقاومت فلسطین را بررسی کردند. خرازی، رئیس دفتر سیاسی حماس و جهاد اسلامی. برای شورای راهبردی روابط خارجی.

خرازی در این دیدار ضمن تاکید بر مقاومت به عنوان تنها گزینه ممکن برای دستیابی به اهداف ملت فلسطین، بر مقاومت بی نظیر و تاریخی ملت فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم غیرقانونی، اشغالگر، آپارتاید و نسل کشی اسرائیل تاکید کرد. که قلب هر وجدان را به درد می آورد.» وی ایستادگی مردم غزه در مقابل متجاوزان را ناشی از ایمان و انگیزه مبارزه برای احقاق حقوق مشروع فلسطین دانست.

خرازی همچنین پیروزی مقاومت بر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را قطعی دانست و راهبرد جمهوری اسلامی در حمایت از اعضای محور مقاومت را کمک به قدرت یابی و کسب توانمندی های لازم برای دفاع از حقوق خود دانست. بدون اتکا به نظام جمهوری اسلامی تا استقلال نیروهای مقاومت در تصمیم گیری های سیاسی و نظامی بر اساس شرایط محیطی، رمز توسعه و پیشرفت محور مقاومت باشد.

وی تاکید کرد: عملیات طوفان به الاقصی معادلات حاکم بر منطقه را تغییر داد و تأثیرات عمیقی بر موازنه قوا در خاورمیانه خواهد گذاشت.

نمایندگان ارشد مقاومت فلسطین نیز در این دیدار بر عزم نیروهای مقاومت و ملت فلسطین برای ادامه مبارزه و کسب پیروزی برای رسیدن به اهداف نظامی و سیاسی خود در سایه وحدت مردم فلسطین تاکید کردند. آزادسازی سرزمین های اشغالی با تمجید از حمایت های جمهوری اسلامی ایران.
انتهای پیام/