“جنگ گرسنگی”؛ عنوان مرحله کنونی جنایات صهیونیست های آمریکایی

"جنگ گرسنگی"؛  عنوان مرحله کنونی جنایات صهیونیست های آمریکایی

یک کارشناس مسائل مقاومت فلسطین تاکید کرد: هدف اولیه ایالات متحده آمریکا و کشورهای عربی از ارسال کمک های هوایی به غزه، سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی و رسوایی بزرگ ایجاد پل زمینی برای ارسال کمک به غزه است. غزه رژیم اشغالگر از نظر انسانی، نظامی و سیاسی سقوط کرد.

هانی الدالی، کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در گفت وگوی تفصیلی با ایسنا، درباره «کشتر الرشید» و وضعیت ناگوار ارسال کمک های هوایی به غزه توضیح داد که به گفته وی چنین نیست. به خاطر ملت فلسطین اما با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا و رسوایی ایجاد پل زمینی برای کمک به رژیم اشغالگر توسط کشورهای عربی به ویژه اردن.

کشتن الرشید نشان دهنده سیاست جنایتکارانه، نژادپرستانه و نازی است که رژیم اشغالگر اسرائیل در پیش گرفته است.

این تحلیلگر سیاسی فلسطینی البته گفت: کشتار راشد توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل که در آن بیش از 100 یا 110 نفر به شهادت رسیدند، نشان دهنده سیاست رژیم اشغالگر در هدف قرار دادن غیرنظامیان و مردم فلسطین است. هدف قرار دادن عمدی ساکنان نوار غزه، که یقیناً نمایانگر سیاست جنایتکارانه، نژادپرستانه و نازی است که توسط این رژیم دنبال می شود، که اخلاق، انسانیت و تمام قوانین و هنجارهای بین المللی را زیر پا می گذارد. این کشتارها در چارچوب فشار بر خاستگاه مردمی مقاومت فلسطین پس از شکست اشغالگران بیش از 150 روز در از بین بردن مقاومت فلسطین، تضعیف مقاومت فلسطین، آزادی زندانیان مقاومت و یا دستیابی به هر هدفی صورت می گیرد.

عنوان این مرحله جنگ گرسنگی است که مردم فلسطین به ویژه در شمال نوار غزه و غزه تجربه می کنند.

وی افزود: مشخص است که عنوان این مرحله، کشتار بیشتر و گرسنگی دادن به مردم فلسطین به ویژه در شمال نوار غزه و در غزه است. حال این سوال پیش می آید که چرا در نوار غزه و شمال غزه؟ زیرا مردم فلسطین در غزه و شمال غزه مقاومت کردند و نقشه اشغالگران اسرائیلی برای انتقال اجباری مردم ما از شمال این نوار به جنوب آن را خنثی کردند. ما در مورد بخش بزرگتری صحبت می کنیم، هنوز بیش از 700 هزار شهروند فلسطینی در نوار غزه و شمال این نوار هستند که با وجود تدابیر اشغالگر همچنان استوار و مقاوم هستند. مهاجمان همه وسایل زندگی را ویران کردند، عمداً سیستم بهداشتی را ویران کردند، مساجد و کلیساها را ویران کردند و مراکز سرپناه را هدف قرار دادند. اشغالگران همچنین قصد دارند مردم فلسطین را در غزه و شمال نوار غزه گرسنگی بدهند. آنها تمام ادارات دولتی، کمیته های اضطراری، وزارت کشور و آمبولانس ها را هدف قرار دادند که به معنای از بین بردن همه ضروریات زندگی در شمال نوار غزه بود.

برخی کشورها در محاصره و گرسنگی دادن مردم فلسطین دست دارند

کارشناس امنیتی و راهبردی فلسطین گفت: بنابراین رژیم اشغالگر اخیراً به جنگ گرسنگی و استفاده از ابزار قحطی روی آورده است، چه در غزه و چه در شمال این بخش در رفح، الوسطا و خانیونس. . برخی کشورها نیز در محاصره مردم فلسطین و گرسنه نگه داشتن آنها مشارکت دارند. ده ها هزار کامیون مواد غذایی منتظر مجوز برای عبور از گذرگاه رفح به نوار غزه هستند. همچنین مواد غذایی وجود دارد که به دلیل انتظار طولانی طرف مصری و البته جنایات اشغالگران اسرائیلی از بین رفته است. تا این لحظه می بینیم که نهادهای بین المللی کاری انجام نداده اند و مواضع واقعی برای فشار بر اشغالگر وجود ندارد.

آمریکا رژیم اشغالگر اسرائیل را در سطح سیاسی پوشش می دهد

وی ادامه داد: آمریکا در سطح سیاسی نیز اشغالگری اسرائیل را پوشش داده و حمایت می کند و قطعنامه های شورای امنیت و طرح روسیه و اخیرا الجزایر برای توقف تجاوز به مردم ما در نوار غزه را شکست داده است. آمریکا همچنین در تلاش های دیوان بین المللی دادگستری برای محکومیت اشغالگری اسرائیل و توقف جنایات آن ناکام ماند. تاکنون نهادها و سازمان‌های بین‌المللی هیچ موضع واقعی برای بازدارندگی اشغالگر اسرائیلی و تحت فشار قرار دادن اشغالگر برای توقف تجاوزات خود اتخاذ نکرده‌اند. گویی رژیم اشغالگر بالاتر از نظم بین المللی است و گویی نظم بین المللی برای محکومیت اشغال ایجاد نشده است، بلکه برای خدمت به اشغالگری اسرائیل و خدمت به ایالات متحده آمریکا و منافع آن در منطقه ایجاد شده است.

هانی الدالی، تحلیلگر سیاسی فلسطینی

هدف از کمک های هوایی آمریکا تبلیغات رسانه ای و سیاسی برای اسرائیل و استفاده از آن در انتخابات است

الدالی خاطرنشان کرد: نقشی که ایالات متحده آمریکا در روند ارسال کمک های هوایی به نوار غزه ایفا می کند، در درجه اول با هدف کمک به اشغالگران اسرائیلی در ارائه مدارکی است که ثابت کند رژیم اسرائیل به آنها اجازه ورود به نوار غزه را داده است. کمک های غذایی مسلم است که ایالات متحده آمریکا از عملیات حمل و نقل هوایی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اشغالگران اسرائیلی استفاده می کند. آمریکا با اجرای این عملیات به اشغالگران کمک می‌کند تا فرصت‌های بیشتری را برای طولانی‌تر کردن تجاوزات خود به مردم فلسطین به دست آورند، اگرچه بیشتر این کمک‌ها به دریا افتاد و مردم فلسطین از آن بهره‌ای نبردند. کمک‌های هوایی ارائه کردند و برخی از کشورها کمک‌های هوایی کردند و سازمان ملل از آن بهره‌ای نبرد، فقط مقدار کمی از آن به اندازه دو کامیون تهیه شد، اما این فقط برای عوام فریبی و تلاش برای استفاده از این روند در رسانه‌ها بود. تبلیغات دیپلماتیک و سیاسی برای اشغالگری اسرائیل و تلاش برای کاهش خشم گسترده در بین مردم اعم از عربی و غربی و یا در داخل ایالات متحده که آمریکا بود.

وی افزود: ایالات متحده آمریکا از این کارت و عملیات امداد هوایی برای استفاده از آن در انتخابات آمریکا استفاده می کند، به ویژه که نارضایتی وجود دارد و مخالفت زیادی از سوی اعراب و بسیاری از مردم آمریکا با درخواست توقف تجاوز به سوریه وجود دارد. . مردم فلسطین هدف ایالات متحده آمریکا از این عملیات نه حمایت از مردم فلسطین، بلکه سرپوش گذاشتن بر جنایات اشغالگران است. همچنین کمک به اشغالگران برای کاهش فشارهای ناشی از تجاوز به مردم فلسطین و همچنین کاهش فشار سازمان ها، برخی کشورها، برخی افراد و برخی از رهبران کشورها که اکنون به دلیل داخلی خواستار توقف تجاوز هستند. فشارهای مردمی

کشورهای عربی در حال بررسی ارسال کمک های هوایی هستند

الدالی گفت: اگر ایالات متحده آمریکا به فکر منافع مردم فلسطین است و به دنبال استفاده از ابزار گرسنگی دادن به مردم ما است، می تواند از مصر بخواهد که گذرگاه رفح را در مقیاس وسیع باز کند و مواد غذایی بیاورد. تجهیزات و کامیون ها.» در گذرگاه رفح انباشته شده است.” آهسته. کشورهای عربی که پیشنهاد ارسال کمک های هوایی را می دهند می توانند بر اشغالگران اسرائیلی و مصری نیز فشار بیاورند تا کمک بیاورند. آنچه که عجیب است این است که مصر کمک های هوایی می کند و این البته گواه بر این است. دروغ و عوام فریبی برخی کشورهای عربی و ایالات متحده آمریکا چگونه ممکن است مصر حق انجام عملیات امداد هوایی را دارد در حالی که اجازه ورود هزاران کامیون انباشته شده در گذرگاه رفح را نمی دهد. مردم فلسطین در رنج هستند، اشغالگران اسرائیلی جنگی جنون آمیز علیه آنها به راه انداخته اند، جنگ گرسنگی، جنگ نابودی و جنگ ویرانگری، اشغالگری اسرائیل تنها مقاومت فلسطین را هدف قرار نمی دهد، بلکه مردم فلسطین را نیز هدف قرار می دهد. : اشغالگر اسرائیلی اسلام را هدف قرار می دهد و اشغالگر مساجد نوار غزه و تمامی اقشار مردم فلسطین را هدف قرار می دهد.

اشغالگر بسیاری از فلسطینی ها را با ابزار قحطی که نمی توانست با هواپیماهای خود بکشد می کشد.

این تحلیلگر فلسطینی تاکید کرد: همچنین در خصوص اقدامات برخی کشورهای عربی در نوار غزه به ویژه در مناطق جنوبی این نوار نکته بسیار مهمی است. این بدان معناست که آنها بسیاری از فلسطینی ها را که اشغالگران قادر به کشتن آنها با هواپیماها یا ابزار گرسنگی نبودند، کشتند. وی در این خصوص به شهادت یک فلسطینی در رفح و همچنین یک شهید اهل شمال نوار غزه به دلیل کمبود آذوقه و آرد برای مردم فلسطین اشاره کرد.

کمک های هوایی به کشورهای عربی برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی بزرگ ساخت پل زمینی برای اشغالگران است.

الدالی گفت: اولاً روند ارسال کمک های هوایی از سوی کشورهای عربی منطقه واقعی یعنی شمال نوار غزه را هدف قرار نداده است، بلکه جنوب نوار غزه به ویژه دریا را هدف قرار داده است. این عملیات در چارچوب سرپوش گذاشتن بر رسوایی پل زمینی انجام شده توسط کشورهای عربی که آن را تأسیس کرده بودند، انجام شد. پلی که پس از بسته شدن باب المندب توسط مردم یمن و نیروهای اشغالگر یمنی و همچنین بسته شدن تجارت دریایی و کشتیرانی برای آنها از اردن برای اشغالگران اسرائیلی برای ارسال مواد غذایی، میوه و روغن ساخته شد. یمنی ها باب المندب را بستند تا به اشغالگران فشار بیاورند تا تجاوزات خود به فلسطین را متوقف کنند. از این رو برخی از کشورهای عربی پل زمینی را برای تامین مواد غذایی رژیم اشغالگر اسرائیل باز کردند. در نتیجه این رسوایی بزرگ، کشورهای عربی به ویژه اردن برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی خود در این زمینه اقدام به ارسال کمک های هوایی کردند. بنابراین، معتقدم لازم است نهادهای بین‌المللی، ملت‌های عربی و اسلامی، جهان و رهبران کشورها حرکت مؤثری داشته باشند. اول، حمایت از مردم فلسطین با اعمال فشار بر ایالات متحده آمریکا و تهدید منافع آن در منطقه. همچنین باید بر سران کشورهای عربی و اسلامی فشار وارد شود تا تجاوز به مردم فلسطین را متوقف کنند و کمک ها و کامیون های انباشته شده در گذرگاه رفح را به طور کامل وارد کنند.

آمریکا از هزاران هواپیما برای تامین تسلیحات رژیم اسرائیل استفاده کرد

وی ادامه داد: وضعیت نوار غزه سخت و دردناک است و علاوه بر افزایش تعداد شهدا و کشته شدگان رژیم اشغالگر اسرائیل در عملیات های کشتار آمریکا، تعداد شهدا نیز افزایش یافته است. همچنین به دلیل محاصره، گرسنگی و جنگ گرسنگی توسط اشغالگران صهیونیست افزایش یافته است. شگفت انگیز است که ایالات متحده آمریکا از هواپیما برای کشتن مردم فلسطین و جنگیدن استفاده می کند و از هزاران هواپیما برای تامین سلاح رژیم اسرائیل استفاده می کند و دروغ می گوید که فقط از سه هواپیما استفاده کرده است. این سه هواپیما فقط برای نمایش و برای ارسال آذوقه از طریق هوایی بود که فقط برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیلی ها انجام شد. آمریکا از اسرائیلی ها حمایت سیاسی، نظامی و دیپلماتیک می کند و در همه زمینه ها از این رژیم حمایت می کند.

آمریکا از نظر انسانی، نظامی، سیاسی، دیپلماتیک و اخلاقی سقوط کرده است

الدالی در پایان گفت: همچنین در چارچوب داستان، آمریکا روایت فلسطینی ها را مورد تردید قرار داده و از روایت دروغ اسرائیل حمایت می کند. حتی امروز شاهد استعفا هستیم. از جمله استعفای سخنگوی رسمی ارتش رژیم صهیونیستی است. دلیل استعفاها روایت دروغ اشغالگری اسرائیل و جنگ تبلیغاتی این رژیم بود که غیرمنطقی و غیرعادی شده است. آمریکا همچنین از منظر انسانی، نظامی، سیاسی و دیپلماتیک و همچنین از دیدگاه اخلاقی سقوط کرده است. ایالات متحده آمریکا با تمام توان از اشغالگر اسرائیلی حمایت می‌کند، بنابراین باید اقدام مؤثری علیه اشغالگر انجام داد تا او را تحت فشار قرار دهد تا تمام کمک‌ها را از طریق گذرگاه رفح به مردم فلسطین به‌ویژه در شمال و جنوب غزه برساند. ترانزیت

انتهای پیام/