بهترین نژاد اسب : ۲۰ محبوب ‌ترین نژاد اسب ‌ها در جهان مجله کسب و کار بازده-رویال هورس

در خرید مادیان، جهت تولید، علاوه بر سن، سالم بودن رحم و امکان کره آوری و زمان آخرین کره مادیان، اهمیت خاصی دارد. اگر خریدار اسب در نظر دارد به منظور سواری خود و یا فرزندان خود اسب خریداری نماید پیشنهاد می گردد. گروه اول ، اسب هایی که به منظور تولید مثل و پرورش حرفه ای نگهداری می شوند.

اگر نتوانستید مسابقه را مشاهده کنید، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه پخش مجدد پخش مجدد آن فروش اسبهای خاص در ایران را تماشا کنید. زمان آغاز مسابقات از قبل برنامه‌ریزی نشده است، بلکه هنگامی مشخص می‌شود که ۱۲ اسب در مسابقه اعلام حضور کرده باشند. پس از هر مسابقه، اسب می‌تواند به کلاس پایین‌تر تنزل پیدا کند، در همان کلاس باقی بماند یا به کلاس بالاتر برود. ، درباره ی خلق و خو و رفتار آن پرس و جو کنید و تا حد امکان ، کمی آن را امتحان کنید تا میزان رام و مطیع یا سرکش و وحشی بودن را متوجه شوید . این اسب در رنگ های سفید، مشکی، قهوه ای وجود دارد و خرید آن طبق سلیقه ی افراد انجام می شود.

  • تقسیم بندی اسب ها را به صورت نژاد، می توان به اسب های ایرانی، اسب های خارجی و اسب های دو خون نام برد.
  • و این اسب ها به گونه ای باشد که ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.
  • هر کدام از اسب‌ها دارای نژاد و DNA مخصوص به خود است و عمر مشخصی دارد.
  • بارب‌ها اسبانی آرام، شجاع، مقاوم و سریع هستند، به همین دلیل از آن‌ها خیلی در مسابقات غیر دو استفاده می‌شود.

قیمت اسب مسابقه در این محدوده است اما همیشه این طور نیست گاهی قیمت اسب ترکمن آخال به دلیل کمیاب بودن خود بسیار گران است. چرا که تنها کم تر از ۱۰ هزار نوع اسب آخال در سراسر دنیا وجود دارد بنابر این این کمیابی اسب آخال را تبدیل به گوهری در سرزمین ایران کرده است. شما عزیزان برای خرید اسبهای ترکمن به صورت عمده به بهترین سایت ممکن مراجعه نموده اید و برای انتخاب نوع نژاد و رنگ آن کافی بوده با مشاوران ما تماس حاصل نمایید و یکی از بهترین نژادهای جهان را از همین صفحه خریداری نمایید. مسابقات زیبایی اسب، خرید و فروش اسب، کشش اسب، آموزش سوارکاری، بیماری های اسب، اصتبل اسب، مادیان، کره اسب، اسب فروشی، سیلمی، اسب وارداتی.

اسب های پیر و کره اسب فروشی نابالغ از اسب های بالغ در قیمت پایین تری یه فروش می رسند. به خاطر این که کره اسب فروشی ارزان قیمت نیاز به آموزش دارند قیمتشان پایین است. همچنین از اسب اصیل ایرانی (نژاد عرب خوزستان) می توان نام برد که این اسب فروشی در روستای ورکانه در استان همدان رایج است. اسب ترکمن گونه‌ای زیبا از اسب‌ها است که در منطقهٔ ترکمن صحرا زیست کرده و پرورش می‌یابد. رنگ آن‌ها بیشتر خاکستری رنگ و بدنی کشیده و لاغر دارند.

اسب اصولاً جانوری است که در آب و هوای سرد و خشک تکامل یافته و در مناطق بیابانی همچون کویرهای عربستان رشد نیافته‌است. هنگام تمیز کردن یک تروبرد، باید لطیف باشید زیرا این یک نژاد با پوست نازک تر از سایر نژاد است، بنابرین حساس تر هستند و به راحتی می توانند آزرده شوند. این اسب ها بسیار هوشمند هستند و همچنین دارای اخلاق کاری قوی هستند. هر چند واژه تروبرد گاهی اوقات برای هر نژاد خالصی از اسب استفاده می‌شود، ولی از لحاظ علمی مربوط به نژاد تروبرد می‌باشد. به طور کلی می توان گفت که از بین اسب و سوارکار، حداکثر یکی از آن ها مجاز است مبتدی باشد. © 2022 تمامی حقوق برای مجله کسب و کار بازده محفوظ می باشد.

گونه اسب‌ها

بهترین نژاد اسب : ۲۰ محبوب ‌ترین نژاد اسب ‌ها در جهان مجله کسب و کار بازده-رویال هورس

اندام حرکتی در عین ظرافت دارای استخوان بندی بسیار قوی و محکمی می‌باشد. دارای سم بسیار سفت و بیضی شکل است که احتیاج به نعل بندی ندارد. از نظر رنگ این نژاد به رنگ‌های سفید، سیاه، نیله یا خاکستری، کرنگ، کهر همانند رنگ کرنگ می‌باشد فقط یال، دم، دست و پا سیاه می‌باشد. سمند که همانند رنگ طلایی است فقط موهای یال، دم و قسمت‌های پایینی دست و پا سیاه‌است.

اسب ترکمن یکی دیگر از نژادهای اسب ایرانی است که در منطقه صحرای ترکمن زندگی می کند. رنگ این نژاد خاکستری می باشد و بدنی کشیده و لاغر دارد. از اپلیکیشن ها و سایت های دیگری که در زمینه خرید و فروش اسب و دیگر حیوانات اهلی خانگی دارند می شود به اپلیکیشن پت چی، پت خرید، پتیار و پت بانک و همچنین اسب فروشی دیوار و اسب فروشی شیپور اشاره کرد‌. سر کوچک، چشم‌ها درشت و برجسته، پیشانی کمی محدب و گوش‌ها کوچک است. گردن آن‌ها معمولاً قوس دار، باریک و دارای تناسبی مطلوب می‌باشد. یال و دم پر پشت و زیبا، کمر تا حدودی کشیده و بدن آن‌ها تقریباً باریک است.

در گذشته زین سازی بین ترکمن ها بسیار مرسوم بود اما امروزه به دلیل استقبال کمتر از اسب دوانی این هنر در حال منسوخ شدن است. این اسب باقی مانده از نژاد اسب های دوران فراعنه یعنی حدود 2000 سال پیش می باشد. رنگ این اسب شبیه گوزن طلایی است و درخششی شبیه فلز دارد.

قیمت خرید بوقلمون وحشی ایران + عکس