انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

همچنین، استفاده از این ویژگی می‌تواند ترافیک وب‌سایت شما در جستجوهای تصویری گوگل را افزایش دهد. ویژگی متن جایگزین تصاویر یکی از عناصر HTML است که امکان ارائه اطلاعات جایگزین تصاویر برای ربات‌ها یا افراد نابینا را فراهم می‌کند. اصول سئو فنی برای بهینه‌سازی موارد مرتبط با عملکرد و قابلیت مشاهده شدن و دسترسی موتورهای جستجو به وب‌سایت طراحی شده است. از معیارهای مورد بررسی در سئو فنی می‌توان به ایندکس شدن و کراول شدن، سرعت بارگذاری صفحه، ساختار وب‌سایت و ساختار URL اشاره کرد. بیشتر ترافیک موتورهای جستجو در دنیا از طرف گوگل به وب‌سایت‌ها وارد می‌شود.

پیش از آنکه سایتی طراحی کنیم، محتوایی تولید کنیم یا حتی برای افزایش اعتبار سایت خود هزینه کنیم باید بدانیم که هدف اصلی ما از سرمایه‌گذاری در حوزه سئو چیست. کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند. اعتماد کاربران؛ همان برگ برنده‌ای‌ست که گوگل را به چنین شرکت بزرگی در دنیا تبدیل کرده است. واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است.

  • بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند.
  • یک محتوای عمیق، محتوایی است که به کاربر هر چه احتیاج دارد را می‌دهد.
  • ما در دوره جامع سئو نوین از مقدماتی تا پیشرفته سئوی ساست را آموزش داده‌ایم؛ از مفاهیم سئو گرفته تا سئو داخلی و فنی، خارجی، تحقیق کلمات کلیدی و کار با ابزارها.

پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن بررسی شده و موضوع صفحه تعیین میگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است. سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند.

لازمه درک موضوعی به گستردگی On Page Seo دانستن مفاهیم و اصطلاحات رایج در آن است. به همین منظور ما فهرستی از این مفاهیم و اصطلاحات را برایتان تدارک دیده‌ایم. امتیاز Page Authority نیز با عددی بین 1 تا 100 مشخص می‌شود و هر‌چه این امتیاز به 100 نزدیک‌تر باشد، نشان‌دهنده این است که آن صفحه توانایی بیشتری در گرفتن رتبه در موتور‌های جستجو دارد. اعتبار صفحه با در‌نظر گرفتن فاکتور‌ها و معیار‌های متعددی مشخص می‌شود. Moz الگوریتم خود در تعیین این امتیاز را دائما بروزرسانی می‌کند؛ به همین خاطر ممکن است امتیاز صفحه شما در زمان‌های مختلف متفاوت باشد. بطور کلی، Page Authority توانایی رتبه گیری یک صفحه خاص از یک وبسایت را پیش بینی کرده و حدس می‌زند، در‌حالیکه Domain Authority توانایی رتبه گیری کل سایت در صفحات نتایج موتور‌های جستجو را تخمین می‌زند.

آموزش تصویری ساخت گروه در واتساپ

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با تصویر در تگ Alt، به درک بهتر کرولر ها و مخاطبان (قابل خواندن برای افراد کم بینا و روشن دل) از تصویر منجر می شود. در حال حاضر استفاده از این ترفند برای رتبه گرفتن در گوگل تکنیکی بشدت کلاه سیاه است و گوگل به راحتی این موارد را شناسایی می کند. فرایند یا استراتژی که با استفاده از تکنیک های مختلف، برای دریافت بک لینک از وبسایت های دیگر و بهبود رتبه تلاش می کند. طی این سال ها شکایت های متعددی توسط یاهو و مایکروسافت علیه گوگل مطرح شده است اما گوگل همچنان در صدر است و این به ما یادآور می شود که با بهبود فناوری در جهت رضایت کاربر می توان اول شد، نه با زور و اجبار. البته دلایل زیادی مانند سرعت رندر نامناسب نتایج، عدم وجود حافظه و کش، ریسپانسیو بودن و … در فروپاشی Inktomi نقش داشتند.

۱- قابلیت خزیدن (Crawlability): امکان دیده شدن صفحات توسط گوگل

پس چند ماه ابتدایی میتوان در کنار ادامه استراتژی محتوایی از استراتژی لینک سازی و سئو خارجی نیز بهره برد. هیچ پاسخ کوتاهی برای این سوال وجود ندارد، چرا که کلمه به کلمه و سایت به سایت این میزان میتواند متفاوت باشد. مواردی مانند سختی کلمات کلیدی و رقابت آنها، مدت زمان فعال بود و اعتبار سایت و عوامل مختلف دیگری وجود دارند که میتواند در زمان رسیدن یک سایت در یک عبارت کلیدی به رتبه های بالاتر تاثیر گذار باشد.

از جمله مهمترین پارامترهای گزارش شده می توان به مکان جغرافیایی کاربر، تعداد صفحات بازدید شوه و میانگین زمان حضور کاربران در سایت اشاره کرد. با وجود تغییرات مداوم در سایت، بروزسانی های موتورهای جستجو، محتواهای منسوخ شده و فعالیت دیگر رقبا، سئو نیاز به فعالیت مستمر دارد. با این وجود سئو در اغلب کسب و کارها نسبت به دیگر روش های بازاریابی، دارای بازگشت سرمایه بیشتری است. منظور از ردیابی رتبه، فرآیند نظارت بر عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو در مهم ترین کلمات کلیدی شما است.

روبات‌های گوگل هستند که باتوجه به عادات شما در بروزرسانی سایت، به وب‌سایت شما سر می‌زنند. مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود. Meta Refreshنوعی ریدایرکت است که به جای سطح سرور، در سطح صفحه اجرا می‌شود. Meta Refresh معمولا با شمارش معکوس 5 ثانیه‌ای و متنی با مضمون “اگر بعد از 5 ثانیه به صفحه مورد نظر هدایت نشدید، اینجا را کلیک کنید” همراه است. اینجاست که به کلمه سئو می‌رسیم که به معنی انجام عملیاتی روی سایت می‌باشد که به گوگل اثبات کند من لیاقت رتبه‌های اول را دارم.

به کاربری که از سایت بازدید می‌کند، Visitor یا بازدید کننده گفته می‌شود. بازدید کننده شخص در نظر گرفته نمی‌شود؛ بلکه هر IP یک بازدید کننده به حساب می‌آید. برای مثال ممکن است یک شخص واحد با دو وسیله الکترونیکی (مثل موبایل و کامپیوتر) از یک سایت بازدید کند، که در اینصورت دو بازدید کننده به حساب خواهد آمد. یا مثلا اگر شخصی یکبار صبح و یکبار عصر از یک سایت بازدید کند، یک بازدید کننده دو بازدید ثبت کرده است. اما به شرطی که بین دو بازدید توسط یک IP یکسان، فاصله زمانی معینی (بین یک روز تا یک هفته) وجود داشته باشد، دو بازدید کننده حساب خواهند شد. (Pay Per Click) پرداخت به ازای هر کلیک  PPC  است ، در واقع نوعی تبلیغات است که پرداخت بر اساس مدت زمان تبلیغ  مشخص نمی‌‌‌شود و بازه زمانی که تبلیغ شما وجود دارد می‌‌تواند نامحدود باشد.