امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل و آمریکا مجبور به مذاکره با حماس هستند

امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل و آمریکا مجبور به مذاکره با حماس هستند

وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه یکشنبه در دیدار با حدود 15 نفر از مسئولان گروه های مختلف فلسطینی مستقر در دمشق گفت: امروز عرصه فلسطین نیازمند صدای یکپارچه و جمعی فلسطینی ها و همه جناح های فلسطینی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، مسئولان گروه های فلسطینی شرکت کننده در این دیدار ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب و روز ملی جمهوری اسلامی ایران، به رهبری دولت و ملت ایران، ابراز خرسندی از آنچه رخ داده است. دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان در همان سالگرد پیروزی انقلاب و نقش جمهوری اسلامی و اسلام ایرانی را نقش اساسی و محوری در حمایت همه جانبه از آرمان فلسطین توصیف کردند.

شرکت کنندگان با گرامیداشت حمایت جمهوری اسلامی ایران از ملت و آرمان فلسطین، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پیروزی ملت فلسطین توصیف کردند و افزودند: حمایت ایران از آرمان فلسطین همواره ویژه و برجسته بوده است. . پشتیبانی عملی و واقعی.

امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل و آمریکا مجبور به مذاکره با حماس هستند

از دیدگاه فلسطینیان شرکت کننده در این اجماع، نبرد کنونی غزه یکی از سلسله نبردهایی است که مردم فلسطین از ابتدای اشغال این سرزمین علیه اشغالگران به راه انداخته اند و چنین نخواهد شد. آخرین نبرد سرانجام این مبارزات قهرمانانه تا رهایی کامل فلسطین از اشغال ادامه خواهد یافت.

حاضران خاطرنشان کردند که رژیم صهیونیستی مدعی است تا چند روز دیگر بر مقاومت غزه مسلط شده و آن را شکست خواهد داد. امروز بیش از 4 ماه از آغاز جنگ غزه می گذرد و با وجود حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم اسرائیل، تنها موفق به کشتار وحشیانه شهروندان، کودکان و زنان فلسطینی شده است. آنها تاکید کردند که این نبرد بین حماس و رژیم صهیونیستی نیست، بلکه نبردی نابرابر بین تمام ملت مظلوم فلسطین با رژیم اسرائیل و حامیان آن است، ملت فلسطین با ایمان به یاری خداوند در این نبرد پیروز شده است و در آنجاست. چیزی از دولت نتانیاهو باقی نمانده و رژیم صهیونیستی خود را در نبرد مرگ یا زندگی می بیند.

حاضران تاکید کردند که با وجود شهادت ده ها هزار فلسطینی، شهادت دردناک هزاران کودک، زن و سالمند فلسطینی و ویرانی و ویرانی گسترده ای که غزه در طول بیش از 4 ماه جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین شاهد آن بود. آنچه حاصل شد پیروزی بزرگی برای فلسطین بود و محور مقاومت و کشتار و ویرانی هایی است که رژیم صهیونیستی تاکنون انجام داده است، نمی تواند به این پیروزی بزرگ خدشه وارد کند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مسئولان جناح های مختلف مقاومت فلسطین در دمشق، گفت: با وجود روزهای سختی که فلسطین می گذراند، به چند دلیل به شما تبریک می گویم.
رژیم اسرائیل پس از هجوم به الاقصی به طور کامل فروپاشید و اگر ورود کامل آمریکا به میدان حمایت از رژیم صهیونیستی و تلاش های آن برای احیا و نجات رژیم صهیونیستی نبود، این فروپاشی به طور کامل تبدیل می شد. قابل رویت.
وی افزود: آنچه تا این لحظه به مردم فلسطین برای شکست رژیم اسرائیل کمک کرده است، مبارزه جناح های مقاومت و ایستادگی و فداکاری مردم نوار غزه و کرانه باختری و محور مقاومت است. اتحاد عملی خود را در حمایت از فلسطین و ایستادگی در برابر رژیم اسرائیل و حامیانش نشان داده است.

امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل و آمریکا مجبور به مذاکره با حماس هستند

امیرعبداللهیان با تجلیل از حمایت های مقاومت لبنان، یمن، عراق و سوریه از مردم فلسطین و همچنین حمایت های گسترده کشورهای جهان و برخی دولت های مستقل و شجاع از مردم فلسطین، افزود: امروز موضوع فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شد و 7 اکتبر و هجوم به الاقصی نشان داد که فلسطین زنده است و تسلیم خواست این رژیم نمی شود، صهیونیسم و ​​نیروهای ظالم از جمله دولت آمریکا.

امیرعبداللهیان با اشاره به اینکه حضرت امام خامنه ای در ابتدای جنگ غزه با قاطعیت فرمودند که پایان این جنگ یک پیروزی مسلم برای ملت فلسطین است، افزودند: در مذاکرات دیپلماتیک ما با کشورهای مختلف جهان و همچنین در گفتگوهایی که با نخبگان در اقصی نقاط جهان انجام دادیم، این نظر و ارزیابی به وضوح شنیده می شود که رژیم اسرائیل و دولت آمریکا از آغاز جنگ غزه به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود دست نیافته اند و اکنون نیز به آن رسیده اند. مجبور به مذاکره سیاسی با حماس که خواستار نابودی آن بود، شدند و از اینجا رضایت خود را از پاسخ حماس به پیشنهادها و طرح سیاسی آنها اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه به لطف خدا و خون شهدا هیچ یک از اهداف شوم آنها محقق نشده و نخواهد شد، وزیر امور خارجه کشورمان افزود: در مذاکراتی که با تعداد زیادی از کشورهای غربی داشتیم، همه آنها به پیروزی اعتقاد داشتند. مقاومت، جنگ راه حل نیست و باید راه حل سیاسی پیدا کرد و حالا سوال اصلی آنها در دو سه ماه آینده است.

وی افزود: اکنون برای فلسطین، غزه و کرانه باختری بعد از جنگ ایده های مختلف سیاسی مطرح می کنند و مستقیم یا غیرمستقیم نظر ما را می خواهند، پاسخ ما این بود و هنوز هم این است که رهبران فلسطین باید بنشینند و بنشینند. بر اساس منافع خود و ملت فلسطین و جهان توافق کنند». باید از طرح و تصمیم فلسطینی ها حمایت کند.

رئیس دیپلماسی کشورمان با اشاره به اینکه نتانیاهو امروز بیش از هر زمان دیگری بر طبل جنگ می کوبد، گفت: رژیم اسراییل قطعا جنگ را ادامه می دهد و اگر بتواند آن را گسترش می دهد، اما اسرائیل هرگز منفور و منفور نبوده است. این وسعت در جهان پیش از این». جهان.”

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: امروز نیاز به وحدت فلسطین بیش از هر زمان دیگری مطرح شده است و امروز عرصه فلسطین نیازمند صدای یکپارچه و جمعی برای فلسطینی ها و همه جناح های فلسطینی است و آنچه فلسطین را در شکست رژیم اسرائیل یاری کرده است. تا این لحظه توکل بر خدا و به جایگاه مردم غزه است و کرانه باختری و جانفشانی ها و حمایت های آنان محور مقاومت بود و اگر متحد شوید، جهان تسلیم اراده شما خواهد شد.

انتهای پیام/