امیرعبداللهیان: روز جهانی بیت المقدس امسال با شکوه بیشتری برگزار می شود

امیرعبداللهیان: روز جهانی بیت المقدس امسال با شکوه بیشتری برگزار می شود

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با زیاد نخله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه در محل وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار از نقش مهم جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مبارزه با متجاوزان رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان وحدت جنبش های مقاومت فلسطین و نوار غزه در نبرد کنونی را یکی از مظاهر ارزشمند ملت فلسطین دانست و افزود: در پرتو وحدت و انسجام جنبش های مقاومت فلسطین و نبرد قهرمانانه آنها، علاوه بر جایگاه تاریخی و مثال زدنی مردم فلسطین، روح دشمن نیز در هم شکسته شد و با همه سختی ها و تلخی ها، پیروزی هایی به دست آمد و برای مردم فلسطین در جبهه های مختلف سیاسی، حقوقی، بین المللی و میدانی بسیار عالی بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران سفر سران مقاومت فلسطین به تهران در آستانه روز جهانی قدس را حامل پیامی مهم برای منطقه و جهان دانست و ابراز اطمینان کرد که روز جهانی قدس امسال خواهد بود. این جشن توسط ملت های آزاده جهان با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش بحران‌های چند لایه در داخل رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین امروز قوی‌تر و بیشتر از گذشته مورد حمایت کشورهای جهان هستند و مردم فلسطین امروز قوی‌تر و بیشتر از گذشته مورد حمایت کشورهای جهان هستند. رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری منفور و منزوی شده است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: جهان بدون شک در آینده شاهد پیروزی های بیشتری از ملت فلسطین و مقاومت خواهد بود.

زیاد النخله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با ابراز خرسندی از این دیدار به جلسات و رایزنی های متعدد با وزیر امور خارجه کشورمان طی شش ماه گذشته که به عنوان امری اسلامی تلقی می شود، اشاره کرد. جمهوری ایران. وی به عنوان حامی واقعی ملت فلسطین، بیت المقدس و جهان اسلام، از حمایت های مستمر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، دولت و ملت ایران از مردم فلسطین قدردانی کرد.

وی افزود: علیرغم گذشت شش ماه از جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت همه جانبه سیاسی، بین المللی و نظامی از این رژیم و ملت فلسطین و مقاومت آن، علیرغم تلخی ها، سختی ها و مشکلات فراوان. درد با تقدیم هزاران شهید و تحمل محاصره کامل نوار غزه، اجازه دستیابی به هیچ یک از اهداف راهبردی رژیم صهیونیستی را ندادند و متجاوزان و حامیان آنها نتوانستند اراده و روحیه مقاومت و جایگاه را بر هم بزنند. از مردم فلسطین ملت فلسطین

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را آزمونی بزرگ برای همه جهان توصیف کرد و گفت: طی شش ماه گذشته چهره واقعی دوست و دشمن برای ملت فلسطین آشکارتر شده است.

وی افزود: مردم فلسطین با وجود همه جنایات دشمن صهیونیستی مقاومت تاریخی از خود نشان داده اند و به برکت حمایت های بی حد و حصر آمریکا و برخی دولت ها از رژیم صهیونیستی، جنبش های مقاومت در لبنان، یمن، عراق و سوریه نیز در حال ظهور است. . آنها از ملت فلسطین حمایت شرافتمندانه خود را کردند و دریغ نکردند و اکنون محور مقاومت در منطقه متحدترین و منسجم ترین محور است.

زیاد النخاله تاکید کرد: مردم فلسطین اراده، تصمیم، ایمان و شجاعت دارند و اراده خود را بر دشمن صهیونیستی و حامیان آن تحمیل خواهند کرد و یقین داریم که پیروزی نهایی بر دشمن صهیونیستی نزدیک است.

امیرعبداللهیان: روز جهانی بیت المقدس امسال با شکوه بیشتری برگزار می شود

انتهای پیام/