الکنعانی از شکست سازمان های بین المللی در توقف جنایات صهیونیست ها در غزه به شدت انتقاد کرد.

الکنعانی از شکست سازمان های بین المللی در توقف جنایات صهیونیست ها در غزه به شدت انتقاد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به میزان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: اکنون بیشترین سوال در بین افکار عمومی جهان این است که با این جنون میزان جنایت و ویرانی در نوار غزه، چه مجامع و نهادهای بین المللی مواضع سیاسی خود را اعلام نکنند، چه صدور بیانیه و یا صدور تصمیم، هیچ مسئولیت عملی در ایجاد بازدارندگی، توقف این نسل کشی آشکار و بی پروا و محاکمه جنایتکاران جنگی ندارد. . ؟!

به گزارش ایسنا، ناصر الکنانی در مقاله‌ای در سایت اجتماعی ایکس در این خصوص نوشت: جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در نوار غزه بخش غم‌انگیز و دردناکی از روند جنایات جنگی و نسل‌کشی است. تروریست اسرائیلی.» ارتش علیه ساکنان این بخش است.»

گزارش های رسمی حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ در نوار غزه تا امروز 33 بیمارستان را در این نوار هدف قرار داده است که به طور کامل قادر به ارائه خدمات پزشکی نیستند.

ادامه محاصره بیمارستان الشفاء و تشدید عملیات نظامی علیه آن از جمله آتش زدن ساختمان جراحی در این بیمارستان در شب گذشته، محاصره و بمباران بیمارستان العمال در خان یونس و خارج کردن آن از توانمندی. برای ارائه خدمات پزشکی، حمله به بیمارستان الشفا و بیمارستان ناصر در خان یونس و دستگیری تعدادی از آوارگان، مجروحان آنجا و حمله و دستگیری کادر درمانی و درمانی این بیمارستان از جمله مواردی است که اقدامات جنون آمیز صهیونیست ها علیه بیمارستان ها و موسسات درمانی در نوار غزه در 24 ساعت گذشته.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین نوشت: حجم عظیم شواهد مربوط به جنایات بین المللی اسرائیل در نوار غزه طی شش ماه گذشته ممکن است توجه دادگاه کیفری بین المللی را برای پنج دهه آینده به خود جلب کند.

اکنون بیشترین سوالی که در افکار عمومی جهان مطرح می شود این است که آیا با این حجم از جنایت و ویرانی های جنون آمیز در نوار غزه، مجامع و نهادهای بین المللی غیر از اعلام مواضع سیاسی، صدور بیانیه و یا صدور تصمیم، نقش عملی دارند؟ و مسئولیت ایجاد بازدارندگی و توقف این نسل کشی آشکار و عدم محاکمه جنایتکاران جنگی بی پروا؟!»

انتهای پیام/