الکنانی: غصب اراضی فلسطین مکمل اقدامات وحشیانه صهیونیست ها است

الکنانی: غصب اراضی فلسطین مکمل اقدامات وحشیانه صهیونیست ها است

سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه اقدامات تصرف اراضی فلسطینیان در دره اردن را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ناصر الکنانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای مصادره 800 هکتار از اراضی فلسطینی در دره رود اردن در کرانه باختری فلسطین را به شدت محکوم کرد. وی آن را دزدی آشکار و غیرقانونی و نقض حقوق مسلمانان دانست و آن را ماهیت ملت فلسطین و مبارزه آن با صلح، امنیت و نظام های بین المللی دانست.

الکنانی غصب بخشی دیگر از اراضی مردم فلسطین را در ادامه اقدامات وحشیانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه و ادامه سیاست شیطانی و شیطانی این رژیم برای محو ملت فلسطین از دریا تا دریا دانست. رودخانه این تومور سرطانی در سرتاسر سرزمین های تاریخی فلسطین پخش شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: تصمیم غیرقانونی و خطرناک اخیر که بزرگترین مصادره اراضی فلسطینیان از سال 1993 به شمار می رود، ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها و مصداق بارز نقض حقوق بشر است. توسط رژیم صهیونیستی نقض قوانین و مقررات بین المللی و حقوق بشر.

الکنانی افزود: جمهوری اسلامی ایران با یادآوری مسئولیت خطیر موج جدید اشغالگری و دزدی آشکار اراضی مردم فلسطین به جامعه جهانی و سازمان ملل در رأس آن، آنها را به تصمیم قاطع فرا می خواند. ، واکنشی موثر و بازدارنده در این زمینه بوده و بار دیگر بر ضرورت نفی اشغالگری و رعایت حقوق مردم فلسطین در تعیین سرنوشت خود و تشکیل کشور مستقل فلسطین از دریا تا رودخانه با الطاف تاکید می کند. – قدس شریف به عنوان پایتخت آن، به عنوان تنها شهر پایدار. راه حلی عادلانه که منجر به پایان دادن به سیاست های تهاجمی و توسعه طلبانه صهیونیست ها در منطقه شود.

انتهای پیام/