الکنانی: رژیم صهیونیستی صلاحیت ماندن در مجامع حقوق بشری را ندارد

الکنانی: رژیم صهیونیستی صلاحیت ماندن در مجامع حقوق بشری را ندارد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: این رژیم صلاحیت عضویت یا ماندن در هیچ مجامع حقوق بشری یا سازوکارهای بین المللی مرتبط با حقوق زنان را ندارد. و بچه ها

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آژانس سازمان ملل متحد آنروا اعلام کرد که از ابتدای جنگ علیه غزه، حداقل 165 نفر از کارکنان آن کشته شده اند.» در حملات رژیم صهیونیستی.

بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از 150 مرکز آنروا از جمله مدارس بمباران شده که برخی از آنها به طور کامل تخریب شده و بیش از 400 فلسطینی در جستجوی مکان های امن در مراکز سازمان ملل متحد به شهادت رسیده اند. در غزه.”

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ادامه داد: رژیمی که برای سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی، مأموریت‌ها و خدمات آن‌ها و حتی جان کارکنان آن‌ها ارزشی قائل نیست و در پنج ماه گذشته حدود ۹ هزار زن فلسطینی و ۱۲ هزار و ۵۰۰ کودک را به شهادت رساند، خود را از دست داده است. عضویت و در هر مجامع حقوق بشری و سازوکارهای بین المللی مرتبط با حقوق زنان باقی می ماند.» کودک وجود ندارد.

انتهای پیام/