الرشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان دهنده دموکراسی جعلی آمریکاست

الرشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان دهنده دموکراسی جعلی آمریکاست

یکی از اعضای کمیته ریاست جمهوری مجلس گفت: اعتراضات دانشجویی نشان داد که دموکراسی در آمریکا ساختگی و دروغگویی است. افکار فاسد دولتمردان آمریکایی نیز هیچ تأثیری بر مردم، به ویژه لیبرال ها ندارد.

محمد رشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اعتراضات دانشجویی در آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: اعتراضات دانشجویی در آمریکا چندین موضوع را به نمایش گذاشت. یکی اینکه در آمریکا برخلاف ادعای دروغین مهد دموکراسی بودن چنین چیزی وجود ندارد، اما دموکراسی خودخواسته را می پذیرند. یعنی چیزی که خودشان تصمیم می گیرند قابل اعتراض و مخالفت است نه اینکه عده ای بخواهند در دفاع از مظلوم اعتراض کنند.

این نماینده افزود: دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند، اما با آنها برخورد سختی صورت گرفت و این بدان معناست که دموکراسی در آمریکا ساختگی و دروغگویی است و چهره واقعی دولتمردان آمریکایی در جهان ظاهر شده است.

الرشیدی با اشاره به اینکه جوانان در آمریکا به جمع دانشجویان پیوستند، گفت: این نشان می دهد که تفکر فاسد دولتمردان آمریکایی هیچ تاثیری بر ملت ها ندارد و آزادی به عنوان یک جنبش در همه کشورهای جهان شکل گرفته است. خاستگاه آن را می توان ایران دانست زیرا پیش از انقلاب اسلامی سابقه چنین موضوعی وجود نداشت.

نماینده منتخب مجلس دوازدهم یادآور شد: انقلاب اسلامی شعار دفاع از ملت فلسطین را سر داد و این بخشی از آرمان های اولیه آن بود که پس از 50 سال همچنان در این مسیر حرکت می کند. اکنون مردم جهان ظلم را نمی پذیرند و فریاد حمایت از مردم مظلوم سر می دهند که مهمترین آن قیام دانشجویان آمریکایی علیه دولتمردان آمریکایی و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان گفت: جنبش دانشجویی آمریکا بی نظیر بود و انگیزه بیشتری برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فراهم می کند تا اینکه شاهد قیام جهانی در جهان باشیم.

انتهای پیام/