اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی در دمشق خللی در اراده رزمندگان مقاومت ایجاد نمی کند.

اقدام مذبوحانه رژیم صهیونیستی در دمشق خللی در اراده رزمندگان مقاومت ایجاد نمی کند.

رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد: این اقدامات شنیع منجر به تداوم نهضت مقاومت برای احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و استقرار فلسطین خواهد شد. حالت. حالت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، متن بیانیه آیت الله محمدحسن اختری رئیس انجمن دوستی ایران و سوری و رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین در پی شهادت رهبران مقاومت در سوریه به شرح زیر است. : ادامه دارد:

به نام خدا

من مؤمنان انسانهای خوبی هستم، عهد خدا با آنها بسته ایم.
(احزاب، آیه 23)

بیش از هفتاد سال است که حقوق ملت مظلوم فلسطین زیر کفش رژیم غیرقانونی صهیونیستی پایمال شده و در این سالها این رژیم فجیع ترین جنایات را در حق ملت فلسطین و کشورهای منطقه مرتکب شده است. نادر یا منحصر به فرد در طول تاریخ بشر.

از کشتار دسته جمعی، ویران کردن خانه ها و مزارع آنها، دستگیری و شکنجه مردان، زنان و حتی کودکان تا تحقیر و پایمال کردن کرامت انسانی آنها تا حمله به اردوگاه های آوارگان فلسطینی. تاریخ جنایات صهیونیست ها در اردوگاه های صبرا، شتیلا، دیر یاسین، قنا و خیام را فراموش نکرده است.

این روزها جهان شاهد جنایات این رژیم بدنام است که نشان دهنده کشتار وحشیانه زنان و کودکان بی دفاع مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری و حملات وحشیانه به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی است.

شکی نیست که این جنایات رژیم اشغالگر قدس به دلیل بی کفایتی و بی کفایتی به جایی می انجامد که روحیه جهاد و مقاومت بیش از هر زمان دیگری در جبهه مجاهدان فی سبیل الله زنده بماند. در غزه، لبنان و همه جای دنیا. ابزار لازم برای بالا بردن هرچه بیشتر سطح محور مقاومت قوی را فراهم می کند.

روشن است که عملیات رزمندگان حماس تحت عنوان «طوفان الاقصی» که در اکتبر گذشته علیه اشغالگران انجام شد، در واقع واکنشی طبیعی به گوشه ای از تاریخ پر از جنایات اشغالگران صهیونیست علیه این ملت مظلوم بود. .

جنایت روز گذشته (21 رمضان 1445) توسط رژیم صهیونیستی با حمله موشکی به ساختمان کنسولگری و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی در پایتخت جمهوری عربی سوریه که منجر به شهادت تعدادی از … شرکای سیاسی و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران، یکی دیگر از کارت های سیاه در کارنامه این جنایات است. اقدامی بی سابقه که تمامی قوانین و کنوانسیون های بین المللی را نقض می کند.
تردیدی نیست که این اقدامات شنیع نه تنها اراده مجاهدین برای ادامه راه مقاومت را در هم می شکند، بلکه بر ضرورت ادامه حرکت آنها برای احقاق حقوق کامل ملت فلسطین و ایجاد کشور فلسطین در این مسیر تاکید می کند. کل خاک سرزمین فلسطین. مناطقی که پایتخت آن قدس الشریف است. اراده قوی

بر خود لازم می دانم شهادت سرداران بزرگواری را که در حمله السبعان به رژیم اشغالی بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند در محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شهید بزرگوار تقدیم نمایم. مردم دوستدار ایران اسلامی و خانواده های شهدای معزز به ویژه خانواده های این شهدای معزز مکان مایه برکت و سرگرمی و نمایش غیبت است.

از خداوند متعال خواستارم روح این شهیدان را در کنار روح دو سرور عادل علی (علیه السلام) و سید و سالار شهیدان (علیه السلام) آرامش دهد.

محمد حسن اختری

رئیس کمیته حمایت از مردم فلسطین و رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه

انتهای پیام/