اصلی: همکاری کشورهای اسلامی ماشین جنایت رژیم صهیونیستی را متوقف خواهد کرد

اصلی: همکاری کشورهای اسلامی ماشین جنایت رژیم صهیونیستی را متوقف خواهد کرد

رئیس جمهور با اشاره به اینکه 109 روز از آخرین دور جنایات رژیم صهیونیستی علیه مظلومان و مقتدر فلسطین در غزه و شهادت بیش از 25 هزار نفر که بیشتر آنها کودک و زن بودند می گذرد، خاطرنشان کرد: همکاری و انسجام وجود دارد. کشورهای اسلامی می توانند ماشین را متوقف کنند. جنایت، کشتار و نسل کشی رژیم صهیونیستی و حامیان آن.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، آقای ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز – یکشنبه – در مراسم دریافت استوارنامه آقای نیاز کرداکلیا سفیر جدید بوسنی و هرزگوین به تشریح و شفاف سازی روابط دو کشور در اساس قرب و صمیمیت. اعتقادات دو کشور: گسترش و تقویت روابط سطح همکاری های ایران و بوسنی و هرزگوین به نفع دو کشور و ملت است و امیدوارم در این مسیر موفق باشید.

رئیس جمهور با اشاره به سابقه دشمنی استکبار با مردم بوسنی و هرزگوین گفت: اگر مداخله ای علیه مسلمانان صورت نگیرد، مانند آنچه امروز در سرزمین فلسطین شاهد آن هستیم، مسلمانان می توانند در صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند. باید بایستد او در برابر این خصومت ها، جنایات و جنایات مقاومت کرد.

رئیسی همچنین خاطرنشان کرد: 109 روز از آخرین دور جنایات رژیم صهیونیستی علیه مظلومان و مقتدر فلسطین در غزه و شهادت بیش از 25 هزار نفر که بیشتر آنها کودک و زن بودند می گذرد. جنایت، قتل و نسل کشی رژیم صهیونیستی و حامیان آن.

نیاز چاردکلیا سفیر بوسنی و هرزگوین نیز با بیان اینکه مردم کشورش هیچ گاه کمک و حمایت جمهوری اسلامی ایران را در شرایط سخت آن فراموش نخواهند کرد، گفت: بوسنی و هرزگوین مایل به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری های سازنده است. . بین.

انتهای پیام/