اسرار اعتماد مجدد مردم روسیه به پوتین

اسرار اعتماد مجدد مردم روسیه به پوتین

کارشناس مسائل روسیه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور و انتخاب مجدد پوتین گفت: به نظر می رسد پوتین در دوره جدید با قاطعیت بیشتری به جنگ اوکراین ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان روسیه (ایسنا)، انتخابات ریاست جمهوری روسیه از روز جمعه 25 مارس آغاز شد و تا روز یکشنبه به مدت سه روز ادامه داشت. بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات در این کشور، ولادیمیر پوتین با کسب بیش از 87 درصد آرا برای پنجمین بار به عنوان رئیس جمهور روسیه انتخاب شد.

پوتین که تا سال 2030 مسئولیت امور روسیه را بر عهده خواهد گرفت، یکشنبه شب در جلسه پرسش و پاسخ در ستاد انتخاباتی خود در مسکو گفت: «تنها منبع قدرت در کشور، مردم روسیه هستند.» صدای هر کسی شهروند در ترسیم مسیر کشور مهم است، در حالی که کشور با چالش های زیادی مواجه است، مردم اگر متحد بمانند وظیفه خود را انجام خواهند داد.

پوتین همچنین از اعتماد شهروندان روسیه تشکر کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای حل وظایف محوله به کشور و دستیابی به اهدافی که همه آن را بالاترین اولویت می دانیم، انجام خواهم داد.

اسرار اعتماد مجدد مردم روسیه به پوتین

کنفرانس مطبوعاتی پوتین پس از پیروزی در انتخابات

روح الله مدبر، کارشناس مسائل روسیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حدود 112 میلیون و 300 هزار نفر حق شرکت در این انتخابات را دارند که حدود 75 درصد از این افراد در انتخابات شرکت کردند. انتخابات و بیش از 87 درصد به نفع او رای دادند. کرد پوتین: قبل از انتخابات روسیه، غربی ها به ویژه آمریکایی ها به دنبال ایجاد تردید در این انتخابات بودند و مدعی بودند که مشارکت مردم در این انتخابات کم خواهد بود، اما طبق آمار، مردم روسیه این بار در این انتخابات مقایسه کردند. نسبت به دوره‌های قبل، بیشتر شرکت کرد و در پنج دوری که پوتین به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد، این دور بیشتر از دوره‌های قبل رای آورد.

وی همچنین گفت: یکی از شبهاتی که غربی ها در مورد انتخابات ریاست جمهوری روسیه مطرح کردند بحث تقلب در این انتخابات است که در این زمینه روس ها انتخابات را از طریق اینترنت انجام دادند و آمار آن در ستاد مرکزی انتخابات در سال 1390 اعلام شد. این کشور، و مردم از نقاط مختلف می توانند این اطلاعات را مشاهده کنند.» آمار آنلاین.

مدبر همچنین به حضور ناظران بین المللی در این انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: برخی رسانه های غربی مدعی شدند که پوتین رقیب ندارد، اما با توجه به میزان مشارکت مردم در انتخابات و رای آنها به پوتین، باید تعجب کرد که چرا بیش از 87 نفر. ? شرکت کنندگان در انتخابات زمانی به پوتین رای دادند که نتوانستند در انتخابات شرکت کنند یا نام او را بنویسند.

اسرار اعتماد مجدد مردم روسیه به پوتین

انتخابات روسیه

وی یکی از مشکلات غربی ها در حوزه روسیه را تکیه آنها به منابع تحلیلی دانست که عموماً نگرش منفی نسبت به روسیه دارند و این باعث می شود اطلاعات دقیقی از روسیه نداشته باشند و خاطرنشان کرد: مردم روسیه چندین مورد دارند. ویژگی‌های خاص، از جمله اینکه وقتی شرایط سخت می‌شود، اتحاد آنها در حال افزایش است و جنگ در اوکراین نیز روس‌ها را وادار به افزایش اتحاد خود کرده است. کشور و کنترل آن.

این کارشناس مسائل روسیه اقتصاد را برای مردم روسیه مهم دانست و افزود: مردم روسیه در اواخر حکومت شوروی و همچنین دولت یلتسین از نظر اقتصادی دوران سختی را سپری می کردند اما با آمدن پوتین ما به این کشور رسیدیم. بر این وضعیت غلبه کرده اند و این برای مردم روسیه مهم است.»

مدبر ادامه داد: اکنون در سومین سال جنگ در اوکراین هستیم، در این مدت غرب تحریم های زیادی را علیه روسیه اعمال کرد، اما تاکنون این تحریم ها تاثیر چندانی بر زندگی مردم نداشته است، در واقع غربی ها فکر می کردند. که با تحریم ها می توانند شرایط روسیه را تغییر دهند.اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری روسیه، سفارت آمریکا در مسکو در بیانیه ای از احتمال وقوع ناآرامی در روسیه خبر داد و از شهروندان خود خواست به تجمعات در روسیه نزدیک نشوند، گفت: این موضوع در سال جاری نیز مطرح شده است. روسیه.” یک خط تبلیغات منفی علیه روسیه منتشر می شود و روس ها با اطلاع از این تبلیغات منفی تصمیم می گیرند برای اولین بار در سه روز آینده انتخابات ریاست جمهوری خود را برگزار کنند. در واقع آنها این تصمیم را از منظر امنیتی و برای آماده ساختن ذهن مردم برای شرکت در انتخابات گرفتند و در روز اول 35 درصد از واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند.

اسرار اعتماد مجدد مردم روسیه به پوتین

انتخابات روسیه

این کارشناس مسائل روسیه گفت: نظام بین الملل باید این واقعیت را بپذیرد که مردم روسیه با رای بالایی که به پوتین دادند، نظر مثبت دارند.

مدبر به سخنان شب گذشته پوتین اشاره کرد و افزود: پوتین در این سخنرانی گفت که امروز حافظ منافع همه مردم روسیه در برابر تهدیدها هستم و از سوی دیگر برای اولین بار به صراحت گفت که جنگ جهانی سوم در یک قدمی ماست.” .

وی با اعتقاد به اینکه “پوتین در سخنرانی دیشب خود صریح تر از دفعه قبل صحبت کرد” در پاسخ به این سوال که فکر می کند با توجه به نتایج این انتخابات پوتین در مورد اوکراین چگونه عمل خواهد کرد، گفت: فکر می کنم اینطور است. و با قاطعیت تر.» در این زمینه با جدیت بیشتری کار می کند و در این زمینه می بینیم که در دوره اخیر قدرت رزمی نیروهای روسیه نیز افزایش یافته و شروع به استفاده از سلاح های پیشرفته کرده اند.

اسرار اعتماد مجدد مردم روسیه به پوتین

بنر در مسکو درباره جنگ در اوکراین

این کارشناس مسائل روسیه تصریح کرد: غرب می توانست قبل از انتخابات راحت تر با پوتین مذاکره کند و به نتیجه برسد. وی در سخنرانی دیشب خود از ایجاد منطقه حائل جدید در اوکراین صحبت کرد.

مدبر تصریح کرد: در واقع به نظر می رسد اگر غربی ها بخواهند در دوره جدید با روس ها مذاکره کنند، مسکو امتیازات بیشتری را از غرب می خواهد. گفت. مذاکره برای پنجمین بار.» رئیس جمهور روسیه با توجه به اینکه در حال حاضر مسئولیت این کشور را بر عهده می گیرد و در حال تقویت آن است، بار این کشور را بر دوش می کشد تا به سمت ناسیونالیسم روسی حرکت کند و در سیاست خارجی خود به دنبال گسترش نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی و آسیای مرکزی باشد. سازمان پیمان امنیت جمعی که متشکل از تعدادی از کشورهای شوروی سابق است.

انتهای پیام/