آیت الله اختری: انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت بخشید

آیت الله اختری: انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت بخشید

رئیس کمیته حمایت ریاست جمهوری از فلسطین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تفکر جدیدی به جامعه بشری بخشید و این تفکر جدید امروز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری و هدایت می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، آیت الله محمدحسن اختری طی سخنانی در همایش جهانی انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، قدردانی بین المللی گفت: در این ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی. انقلاب اسلامی، در سراسر جهان با دوستان و علاقه‌مندان، انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام انقلابی را رقم زد که ثمره آن را امروز در جامعه خود شاهد هستیم، گفت: فرزند این پیامبر پس از 1400 سال انقلابی برابر انقلاب رسول گرامی اسلام انجام داد. رسالت و اندیشه های حضرت امام (رضی الله عنه) اندیشه های اصیل اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن کریم است که توانست اسلام را دوباره در جهان زنده کند و به مسلمانان هویت بخشد.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی خطاب به مردم فلسطین در ریاست جمهوری گفت: انقلاب اسلامی به مسلمانان هویت داد و ما باید برای آن تلاش کنیم. زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، حکومت و ارتشی به نام اسلام و مسلمین وجود نداشت. امروز ما چندین دولت داریم که مانند حکومت اسلامی حکومت می کنند و نیروهای مسلمانی که به این کشورها ایمان دارند، متعهد به آنها هستند و اداره آنها را بر عهده می گیرند.

آیت الله اختری گفت: انقلاب اسلامی تفکر جدیدی به جامعه بشری داده است و این تفکر جدید امروز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری و هدایت می شود و این تفکرات را در دنیا منتشر می کنند.

انتهای پیام/