آموزش تعمیر اسپرسوساز صنعتی+ برآورد هزینه سرویس اسپرسوساز صنعتی قهوه هیپو | سناپویان

آموزش تعمیر اسپرسوساز صنعتی+ برآورد هزینه سرویس اسپرسوساز صنعتی قهوه هیپو | سناپویان

متخصصین ما در تعمیر انواع قهوه ساز و اسپرسوساز خانگی و صنعتی در تمامی مدل‌ها و برندها مهارت و تجربه کافی دارند. مجموعه قهوه فروشی آنلاین می­توانیم پشتیبانی تلفنی را برای کسانی که به آن نیاز دارند، ارائه می‌دهد، تکنسین­های این مجموعه، برای بسیاری از دستگاه­های قهوه آموزش دیده و می­توانند اکثر مشکلات را از طریق تلفن تشخیص دهند. آن‌ها همراه با قطعات یدکی و لوازم جانبی کلیدی رایج دستگاه قهوه، برای بازدید دستگاه، اقدام به تعمیر می­کنند. یکی از کارهایی که باید در مراحل سرویس دستگاه­های اسپرسوساز انجام شود، شست‌وشوی دستگاه می باشد. در تعمیر قهوه ساز در کرج، این یکی از مهم­ترین بخش­های کار می­باشد که توسط تکنیسین­های ما صورت می­گیرد.

  • در ابتدا مقدمه ایی با چیستی و چگونگی عملکرد دستگاه اسپرسو ساز خواهیم پرداخت و سپس به سراغ بررسی و آموزش تک تک ایرادات احتمالی این دستگاه برقی خواهیم پرداخت.
  • در ادامه به ویژگی ها و خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز در تهران اشاره خواهیم کرد.
  • نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا برای ارائه خدمات به مشتریان در تهران صرفا فعالیت داشته و برای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در شهرستان ها هر شهر و استانی خدمات جداگانه از مجموعه پیشتاز سرویس دارند.
  • پایین بودن بازدهی کلاس های آموزشی آنلاین ، باعث شده انگیزه و رغبت کارآموزها برای فعالیت کردن در زمینه تعمیر لوازم خانگی پایین باشه .

هیتر یا بویلر قهوه ساز نوا بین 900 تا 1500 وات قدرت داشته و برای گرم کردن آب  همچنین تهیه بخار از اسپرسوساز کاربرد دارد. یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان استفاده از دستگاه اسپرسوساز با آن مواجه شوید، شنیدن صدای غیر عادی از دستگاه است. نوع صدایی که دستگاه اسپرسوساز در هنگام فعالیت تولید می‌کند مشخص است. این نکات نباید بی‌اهمیت تلقی شوند؛ چرا که در صورت عدم اقدام به موقع، آسیب جدی به دستگاه وارد شده و از رده خارج می شوند. اگر می‌خواهید روی یک دستگاه اسپرسوساز خانگی سرمایه‌ گذاری کنید، حتماً دفترچه راهنما را بخوانید و با تمام قطعات آن آشنا شوید.

ایرادات رایج دستگاه قهوه ساز:

ماموریت ما ارائه بهترین و ارزانترین خدمات تعمیرات و توسط مجرب ترین متخصصین برای مشتریان عزیز است. این امر به ویژه برای کافی‌شاپ داران و کسانی که وقت کافی برای رسیدگی به این امور ندارند بسیار کاربردی است. زیرا تعمیرکار مرتبط نه‌تنها به محل مراجعه می‌کند بلکه تمام اهتمام و توجه او به تعمیرات همان یک دستگاه است. دستگاه های اسپرسو ساز با اینکه کوچک و بی نقص به ظاهر می رسد اما ممکن است با گذشت چند سال یا حتی چند ماه دچار اختلال های شوند که شما مجبور به تعمیر آن شوید. اما با ما همراه باشید تا آموزش تعمیرات اسپرسو ساز را به خوبی به شما عزیزان فرا دهیم. آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی در تهران، کرج، فردیس، اندیشه، شهر قدس، شهریار، اندیشه، پردیس، لواسانات، دماوند، رودهن، بومهن و …

دلیل عدم وجود کف بر روی اسپرسو چیست؟

البته به دلیل این که مراحل بررسی و تعمیر و تعویض این قطعه پیچیده و دشوار است، بهتر است توسط تعمیرکار انجام شود. بسیاری از مشکلاتی که برای دستگاه‌ها و لوازم خانگی پیش می‌آیند در مرحله‌ی اول ناشی از نگهداری نامناسب و عدم توجه به جزئیات مهم هستند. بنابراین اولین توصیه‌ی تیم تعمیرآنلاین به شما این است که پس از خرید قهوه ساز خود، دفترچه راهنمای آن را با دقت مطالعه کنید تا به جزئیات نگهداری از آن پی ببرید. تمیز نگه نداشتن و توجه نکردن به موضوعات مهم در خصوص این دستگاه علاوه بر وارد کردن فشار بر روی موتور قهوه ساز، می‌تواند به کم شدن عمر مفید آن نیز منجر شود. بدون شک بیزرا یکی از برندهای معروف جهان است که در زمینه تولید دستگاه‌هایی چون اسپرسوساز فعالیت می‌کند. شرکت BEZZERA تاکنون اسپرسوسازهای زیادی را در مدل‌های مختلف روانه بازار کرده که هر کدام از توان، قدرت و خصوصیات خاصی برخوردار هستند.

حین استفاده از دستگاه ممکن است با خطاهای زیادی از جانب آن مواجه شده باشید که دلیل آن را نمی دانید، آشنایی با برخی ایرادات رایج اسپرسو ساز نیز خالی از لطف نیست پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. در صورتی که همچنان شبر کف نمی کند احتمال ایراد در ترموفیوز، المنت و یا برد قهوه ساز نوا نیز خواهد بود. بنابراین در صورت مواجهه با این صحنه، لوله خروجی را در جایگاه اصلی خود قرار دهید. یکی دیگر از عوامل نشتی آب، پیچ و تاب خوردن لوله خروجی و یا مسدود شدن آن است. پودر قهوه در درون سبد فیلتر اسپرسوساز قرار می گیرد و ناخالصی و ذرات قهوه در آن جمع آوری می‌شود. این قطعه از نشانگر فشار، تنظیم کننده درجه حرارت، دکمه خاموش/ روشن تشکیل شده است.