کانتورینگ یا لیفت لثه

تفاوت اصلی بین این دو درمان این است که جنجیوکتومی (gingivectomy) برای برداشتن بافتهای بیمار لثه و کاهش عمق پاکت بین لثه و دندان صورت می گیرد در حالی که جنجیوپلاستی (gingivoplasty) یا لیفت لثه برای تغییر شکل بافت لثه به دلایل زیبایی، صورت می گیرد. این تکنیک لیفت صورت ، یک سوم میانی صورت را مورد هدف قرار می دهد. بنابراین در حال حاضر برای کاشت ابرو روش FUT و بانک موی پشت سر مورد استفاده قرار می گیرد. ♦ عوارض استفاده از کرم پودر دائم در طولانی مدت آشکار خواهد شد و بدون عوارض بودن این روش ادعایی بیش نیست.

کرم پودر دائم

این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شدهاند نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در اين صورت درمان شامل ٣ مرحله است:١.ارتودنسي قبل از جراحي با هدف آماده سازي دندان ها و فك بيمار براي جراحي انجام مي شود و حدود ١ سال زمان مي برد،در اين مرحله ممكن است حركت دندان ها به گونه اي باشد كه مشكل فكي بيمار بيشتر نمايان شود٢.جراحي فك كه توسط جراح فك و صورت و در بيمارستان انجام مي شود در طی این عمل جراحی، فکها در موقعیت درست قرار مي گيرند٣. قبل از دههٔ 1700، این بیماری بالقوه کشنده مشکلی بزرگ برای ملوانان بود. افرادی که الکل، دخانیات یا داروهای ضد انعقاد خون مصرف می کنند باید حتما قبل از جراحی مصرف آن ها را قطع نمایند.

کانتورینگ صورت

شخصی که باید برای رفع مشکل خود جراحی فک انجام دهد، لازم است به دنبال یافتن یک متخصص ارتودنسی و جراح فک عالی باشد. احتمالا یک الی دو نفر را می شناسید که تحت جراحی فک و صورت قرار گرفته باشند. یکی از روشهای پنهان کردن ریزش مو شانه کردن موها در طرفین است به این صورت که موها را شانه کنید تا روی قسمت طاس قرار بگیرد. کانتورینگ انواع صورت، به دلایل خاصی انجام میشود که از آن ها می توان به بیضی شکل کوچکتر کردن پیشانی، نمایش بیشتر گونه ها و کاهش ارتفاع صورت اشاره کرد. بعضی از نواحی صورت نظیر وسط پیشانی، زیر چشم ها، چانه، روی بینی، گوشه لب ها را با استفاده از کرم هایلایت به صورت دایره ای روشنتر کنید. شما باید از کرم پودر روشن برای پهن کردن بینیتان استفاده کنید و درصورت نوک تیز بودن بینیتان میتوانید روی نوک بینی خود را مقداری کرم پودر با درجه تیره بزنید.

دو خط در طرفین بینی بکشید و از گوشه ی داخلی استخوان ابرو، این کار را شروع کنید و شکل U مانند در نوک بینیتان ایجاد کنید. برای کشیدن سایه باید زیر استخوان گونه ها و دو طرف بینی را در امتداد خط فک بکشید. زیر استخوان گونه، بهترین فضا در این نوع صورت میباشد که میتوانید از رژگونه استفاده کنید. در حین کانتورینگ صورت دقت کنید که از براش ها و ابزار مناسب و با کیفیت استفاده کنید. بنابراین توجه به نقش گونه ها در کانتورینگ صورت مستطیلی شکل، بسیار مهم است. این روزها بحث از کانتوریگ زیاد به میان میآید؛ ولی کانتورینگ صورت چیست و چه کاربردهایی دارد و چگونه انجام میشود؟ کرم پودرهای روشنتر و تیرهتر را طوری در هم بیامیزید که خط جداکننده میان آنها مشخص نباشد. از کرم پودر تیرهتر برای دو طرف بینی و برای هایلایت کردن خط میان بینی از کرم پودر روشنتر استفاده کنید.

کمبود ویتامین

همچنین به منظور برجسته سازی نواحی مختلف از کرم های هایلایت استفاده می گردد. اگر کرم یا هر محصول دیگر شما به شکل رول است آن را به آرامی در زیر چشم و اطراف آن حرکت دهید و اگر نیست با مقداری از کرم را بزنید و با حرکات ضربه ای آرام آن در این ناحیه پخش کنید. افزودنی های دیگر رنگ هایی هستند که می توانند مو را رنگ کنند. کانتور صورت شما را فرم می دهد و از شکلی به شکل دیگر تبدیل کند. از گوشه های داخلی چشم شروع کنید و شکلی شبیه عدد هفت در نواحی پائین چشم ها بهترین کلینیک بکشید.

از وسط پیشانی خود، چنین کاری را شروع کنید و مستقیم به سمت پائین تا به وسط چانه بیاید. از کرم پودری که ۳ درجه تیرهتر از رنگ چهرهتان است در سر حد پیشانی و موی سرخود بزنید و به سمت پایین آن را پخش و درآمیزید. همچنین نسبت به هایلایت گوشه های بیرونی دهانتان نیز اقدام کنید. پس از این که کانتور کردید باید نسبت به محو آن با یک براش مناسب و کوچک اقدام کنید. قابل ذکر است که علائم کبد چرب در زنان خاص یا متفاوت نیست و هر یک از دو جنس با دیدن علائمی که در بالا ذکر شد لازم است به پزشک مراجعه کنند و با تست آنزیمهای کبدی، سونوگرافی یا ام آر آی میتوان به تشخیص دقیق دستیافت. برای تشخیص کبد چرب، پزشک ضمن گرفتن شرح حال، معاینه فیزیکی انجام داده و دستور انجام یک یا چند آزمایش را می دهد. پودر را به آرامی بر روی صورت تان با استفاده از یک براش بزرگ بزنید و پخش کنید.

در زمان گذشته ، کانتورینگ صورت برای مدل های فشن و هنرپیشگان سینما کاربرد داشت، اما اکنون ، بسیاری از افراد از آن در برنامه آرایش روزانه خود استفاده میکنند. نواقص صورت شما با هنر کانتورینگ انواع صورت به حداقل میرسد. هایلایت کردن باید فقط برای قسمت هایی از صورت نظیراستخوان ابرو، برجستگی وسط لب بالایی و وسط چانه، پل بینی و گونه که نور بطور طبیعی به آن ها برخورد می کند؛ استفاده شود. در کانتور کردن صورت، از رنگ های روشن به منظور برجسته کردن نقاط قوت استفاده می شود همچنین از رنگ های تیره برای پوشاندن عیب ها و نواقص استفاده می گردد. برای کانتورینگ دقیق چهره باید به صورت حرفه ای اموزش گریم و میکاپ را انجام دهید تا ضعف های صورت، تبدیل به نقاط قوت شوند. شاید کانتورینگ در ابتدای کار، به نظرتان سخت و ترسناک باشد، ولی بعد از انجام آن با فوت و فن هایش اشنا میشوید.

برخی بیماران که تورم و کبودی شدیدی بعد از دو هفته دارند، پیشنهاد می شود که مدت بیشتری در منزل بمانند. دسته بندی مهم دیگری که برای کبد چرب در نظر گرفته می شود، انواع این بیماری بر اساس پیشرفت آن است. این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ های روشن در کانتورینگ باعث بزرگ و برجسته نشان دادن اجزای صورت میشود. در واقع، با کمک کانتورینگ میتوانی چهره خود را زیباتر و بینقصتر نشان دهی. کانتورینگ در واقع، تخصص استفاده از رنگهای تیره و روشن در کنار هم در آرایش صورت برای اصلاح حالت اجزای چهره است. شما میتوانید از مقداری کرم پودر تیره برای پنهان کردن بر آمدگی روی بینی خود استفاده کنید.

آیا به اندازۀ نیاز بدنتان، ویتامین B12 دریافت می کنید؟

نحوه ی ترکیب کرم های روشن و تیره باید بگونه ای باشد که خط جدا کننده بین آنها محو شود. درواقع به این خاطر، صورت مستطیلی شکل را کانتور می کنند تا ارتفاع صورت را کاهش دهند و همچنین لاغری صورت را از بین ببرند. به سمت پائین، خط مستقیمی بکشید چون اینکار باعث لاغرتر نشان دادن صورتتان میشود. سپس از قسمتی که مو رویش شده به سمت شقیقه ها یعنی تا نرسیده به مرکز پیشانی را کانتور تیره کنید. در صورت لوزی شکل بودن صورتتان باید به تیره کردن نواحی زیر گونه هایتان بپردازید؛ به این صورت که از گوش هایتان شروع کنید و به تدریج به سمت گونه هایتان بروید. آیا به اندازۀ نیاز بدنتان، ویتامین B12 دریافت می کنید؟ سپس با استفاده از کرم پودر کل دور صورت از جایی که خط رویش مو در پیشانی شروع می شود تا زیر خط گونه ها را تیره تر کنید.