پیراهن مردانه جین خرید پیراهن جین آستین بلند مردانه فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا

تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال و برند بوده و با گارانتی بازگشت وجه ارائه می شوند. مارومارکت از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما در وب سایت استفاده می‌کند. نمونه های سنگشور این محصول از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده و استایل جذاب و جوان پسندی را تضمین می نمایند. اگر برش حلقه آستین دقیقا روی مفصل شانه و بازو باشد، پیراهن شما یک سایز استاندارد است، اما اگر برش حلقه آستین بالای شانه باشد، به این معنی است که پیراهن باریک است و اگر برش حلقه آستین زیر شانه است، پیراهن گشاد و بزرگ است.

  • © کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه ترکیه مُد است.
  • در فصل هاي سرد سال، از شلوارهای تیره ودر فصل هاي گرم سال از شلوارهای روشن درکنار این ست استفاده کنید.
  • پیشنهاد می شود برای انتخاب بهترین سایز حتما سایزهای بالا را با سایز یکی از لباسهای کودک قیمت پیراهن جین مردانه خود مقایسه کنید.
  • پیراهن‌های اسلیم فیت و جذب در استایل کژوال مورد توجه هستند و در طرح‌های متنوع‌تری وجود دارند.
تمامی مطالب و محصولات این وب سایت مربوط به سایت زود کالا می‌باشد. با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه مارومارکت است. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بادابینگ استایل می‌باشد.

محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد. در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. در چند سال اخیر پوشیدن پیراهن و شلوار لی با یکدیگر مد شده و ست جین پسرانه بسیار طرفدار پیدا کرده است. برخی از استایلیست‌ها گمان می‌کنند که این تیپ کسل‌کننده و عده‌ای دیگر نیز ست جین پسرانه را اغراق شده می‌دانند.

در نظر داشته باشید با توجه به تنوعی که این دسته از لباس ها دارند حتما باید در هنگام خریدشان نهایت دقت را بکنید. چراکه نه تنها این لباس بلکه هر نوع پوششی که می خرید به دلیل ارتباطی که با پوست بدن شما دارند و تاثیری که بر آن می گذارند باید از پارچه های با کیفیتی تولید شوند تا به خوبی از بدن شما مراقبت نمایند. شرکت پوشاک LC Waikiki در سال 1985 اولین فروشگاه خود را در پاریس فرانسه تاسیس کرد. دفتر نمایندگی مرکزی این شرکت در استانبول واقع شده است و هم اکنون بیش از 1000 شعبه در سراسر جهان دارد.

پیراهن مردانه جین خرید پیراهن جین آستین بلند مردانه فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا

ما چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهادیم ، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید نماییم. چشم انداز ما تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد. البته داشتن تنوع زیاد در عین حال که موجب راحت تر شدن خرید لباس میشود گاهی اوقات می تواند سبب سخت تر شدن آن نیز شود.

شما می‌توانید از این پیراهن در تیپ نیمه رسمی مردانه هم استفاده کرده و ظاهری شیک برای خود بسازید. پیراهن لی به راحتی با آیتم‌های مختلف استایل شما هماهنگ شده و در هر فصلی استفاده می‌شود. این پیراهن‌ها گزینه بسیار مناسبی برای تیپ کژوال مردانه و مجالس غیررسمی هستند. خرید پیراهن آستین بلند چهارخانه باعث میشود تا بتوانید از آن در مکان های نیمه رسمی و غیررسمی استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای یک موقعیت غیررسمی پیراهن جین بـه تن کنید، میتوانید برای روی آن یک کت درنظر بگیرید.