پرده شید رول چیست و کجا کاربرد دارد + قیمت نصب پنجره شهر

و از نظر هزینه نیز قیمت پرده شید به صرفه تر از پرده های تجملاتی می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، از پرده شید چاپی در فضاهای اداری، هتل و… می توان استفاده کرد. پرده شيد از متریال مختلفی مانند پنبه، کتان، ابریشم، پلی استر، بامبو، سولیت (پارچه از جنس pvc) و… ساخته می شود. هر یک از این متریال ها دارای شفافیت مختلفی است، اگر ضخامت آن کم باشد پرده شفاف تر است و نور بیشتری وارد فضا شود و در نتیجه زیبایی خاصی به محیط داخلی خانه می بخشد.

پرده شید اتاق خواب

بنابراین می توانید به راحتی میزان نوری که به داخل محیط وارد می شود را کنترل کنید همین امر باعث می شود که میزان مصرف انرژی بیشتر را کاهش دهید. پارچه هایی هم برای پرده شید استفاده می شود معمولا از جنس های کتان ، ابریشم ، پنبه و پلی استر است که باز هم مناسب با سلیقه تان می توانید در نظر بگیرید. پرده برقی متین انواع طیف رنگی سبز روشن و تیره و غیره را برای پرده های برقی و ساده فراهم نموده و این همان چیزیست که می تواند در رسیدن به دکوراسیون منحصر به فرد ارزشمند باشد.

پرده شید مدل ساده و مات

پرده های شید به منظور ایجاد سایه مورد استفاده قرار می گیرند. برای ساخت پرده شید از یک لایه پارچه استفاده می کنند که به خوبی کل پنجره را تحت پوشش قرار می دهد. البته جنس این پارچه به صورتی است که موجب ایجاد تاریکی مطلق نخواهد شد بلکه فقط یک سایه ایجاد می کند. برای تولید پرده های شید از پارچه های مختلفی با جنس ابریشم، کتان، پلی استر و پنبه استفاده می شود و تنوع طرح و رنگ های آن بی نظیر است. شیدهای بالونی بندهایی دارند و از طریق حلقه هایی که پشت پرده قرار دارند جمع و https://vistapardeh.ir/ باز می شوند. هنگامی که پرده باز است و این بندها بلند می شوند، این مدل از شید به صورت پرده ای با چین های پف دار دیده می شود.

پرده شید دبل (روز و شب)

پرده شید رول چیست و کجا کاربرد دارد + قیمت نصب پنجره شهر لازم به ذکر است که انواع پرده موجود در مجموعه سروین دکور دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش است. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید اقدام به خرید این محصولات کنید. دیجی پارکت | فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی پارکت کفپوش کاغذ دیواری پرده زبرا و..

با تغییر زاویه بین دو لایه و نوار میانی، می توان نور عبوری را به صورت دلخواه تنظیم نمود. جنس پرده شید به صورتی است که ایجاد سایه می‌کند ولی درعین‌حال مانع روشنایی محیط توسط پنجره‌ها نمی‌شود. جنس پارچه این پرده از موادی مانند پنبه، کتان و پلی‌استر می باشد.

  • پرده‌ شید چاپی یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت‌ها و اداراتی است که با چاپ آرم یا شعار خود روی پرده تبلیغات منحصر به فرد داشته باشند.
  • این نوع پرده‌ها برای تمام مکان‌ها از منازل مسکونی گرفته تا ادارات و مغازه‌ها مناسب هستند و ظاهری بسیار عالی، شیک و مدرن دارند.
  • پرده شید متناسب با فضای داخلی آشپرخانه و منزل طراحی می شود و دارای طرح های زیبا و متنوع می باشد.
  • امروزه در اماکن مختلفی مانند اماکن مسکونی، تجاری و اداری از پرده های شید استفاده می کنند و این پرده ها توانسته اند به خوبی جایگزین پرده های قدیمی و سنتی شوند.
  • چاپ تصاویری از طبیعت روی شید، فضایی گرم و صمیمی در اتاق خواب و پذیرایی ایجاد می‌کند.
  • در این قسمت به مهم‌ترین تفاوت ها و شباهت های پرده شید و پرده زبرا پرداخته ایم.