هزینه ساخت اتاق فرار یا اسکیپ روم تقریبا چقدر است؟ | allescape

روش‌های دیگری ازجمله موضوع، رنگ، فضاسازی، نور، راهنمایی و غیره نیز وجود دارند. مساحت اتاق فرار طبق ضوابط تعیین‌ شده از طرف انجمن بازی‌های فکری از حداقل متراژ خاصی برخوردار است، اما بزرگ‌تر بودن آن کاملاً به سناریو و نظر طراح و همچنین میزان امکاناتی که برای آن بازی می‌خواهیم در نظر بگیریم، مرتبط است. برای مثال، به‌صورت تخصصی روی ژانر ترسناک یا ژانر معمایی یا آموزشی برای نوجوانان کار کنید که این هم بخصوص برای بازارهای بزرگی مثل تهران، انتخاب خوبی هست. نام مجموعه، تم و سناریوی بازی، نباید شبیه به اتاق‌های دیگر باشد. زمانی اتاق با نام و سناریوی خاصی در اوج بوده و هست، تمام مسیر روند رشد بازاریابی خود را طی کرده ولی شما با یک انتخاب اشتباه علاوه بر اینکه بازاری نخواهید داشت، باید همواره پاسخگوی مخاطبان درباره تفاوت و چرایی انتخاب این موضوع و سناریو باشید. وقتی شما می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، وقتی در یک شراکت مناسب قرار می‌گیرید، شما احساس بسیار خوب و روحیه بهتری پیدا می‌کنید و شاید حتی ادامه دادن کار را به رفتن به خانه و استراحت کردن ترجیح دهید.

هوشمند سازی در ساخت اتاق فرار

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش ها که البته زمان بر نیز است، ارائه سناریو بازی می باشد. توجه داشته باشید که طراحی اتاق فرار با سناریو ضعیف و بدون در نظر گرفتن جوانب مختلف بازی در نهایت چیزی جز شکست را به همراه نخواهد داشت. طراحان این بازی ها باید تجربه بالایی در زمینه حضور در اسکیپ روم های مختلف داخلی و خارجی را داشته باشند و با عکس العمل های مختلف بازیکنان در شرایط متفاوت بازی آشنا باشند. جواب این سؤال کاملاً بستگی به شهر و جمعیت آن، تعداد اتاق فرارهای موجود در آن شهر، کیفیت و سطح آن‌ها دارد. این بدان معنا نیست که شما با ارائه کار بی‌کیفیت هم موفق می‌شوید؛ زیرا این کار خیانت به صنعت اتاق فرار است چون شهروندان شهر موردنظر، اتاق فرار را با اتاق شما می‌شناسند و ممکن است برای همیشه از آن دلسرد شوند. سادگی کار شما به دلیل عدم وجود بازار رقابتی است؛ زیرا شما برای انتخاب تم و سناریو، گزینه‌های بیشتری پیش رو دارید.

برای انتخاب سرنخ‌ها باید ابتدا به سناریو بازی رجوع کنید تا متناسب با سناریو اطلاعاتی را در اختیار بازیکنان قرار دهید، برای سرنخ‌هایی که در اختیار مخاطب قرار می‌دهید به خوبی وقت بگذارید تا ذهن مخاطب را از معما پرت نکند و باعث گمراهی نشود. گاهی ممکن است یک سناریو بازی بسیار جذاب و خلاقانه به ذهن شما برسد، اما باید به نکته‌ دیگری هم توجه کنید که آیا سناریوی که انتخاب کردید در بازه زمانی اتاق فرار شما می‌گنجد یا خیر. و نکتۀ ششم و آخر این‌که سعی کنید تا جایی که می‌تونین روابط تجاری خودتون رو گسترش بدید. اگه بتونید شروع به همکاری با شرکت‌های گردشگری و تفریحی محلی کنید، می‌تونید فرصت‌ها و مشتری‌های جدیدی پیدا کنید. این یه استراتژی برد-برد برای ارتقاء کسب‌وکار طرفین هست که توی دراز مدت می‌تونه خیلی مفید باشه. نقطۀ قوت این استراتژی بازاریابی اینه که شما رو مستقیماً به مخاطبانی که به فعالیت‌ها و رویدادهای گردشگری محلی علاقه‌مند هستند، معرفی می‌کنه.

  • برای دست یافتن به موفقیت در هر کسب و کار، لازم است هزینه ها به طور دقیق بررسی شده و بر همین اساس برنامه ریزی صورت گیرد.
  • نوع دیگری از معماهای نوری که در همه ژانر اتاق فرار پیدا می شود، نوشته های نامرئی هستند.
  • چیدمان صحیحی از گیشه‌های متنوع می‌تواند این دست از مخاطبان را از طریق سایر گیشه‌ها مانند لیزرتگ به مشتریانی وفادار تبدیل نماید.
  • نظرات و امتیازها هم یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در رتبه‌بندی آگهی‌های خدمات محلی شما برای اتاق فرار محسوب میشن.
هر زمانی که یک نفر از اعضای تیم بازیکنان در اتاق شما از خستگی و سردرگمی نشست! پیش از انجام هر کاری نیاز خود را در نظر بگیرید، باید مشخص کنید که شما دقیقاً چه انتظار یا انتظاراتی از محل راه‌اندازی اتاق فرار خود دارید و تم بازی شما چه احتیاجاتی دارد. با در نظر گرفتن موارد زیر شما می‌توانید در انتخاب ملک موردنظر راحت‌تر تصمیم بگیرید.

شهربازی سرزمین عجایب تهران؛ هیجان‌انگیزترین مجتمع تفریحی تهران

این به بازیکنان پیامی از موفقیت و انگیزه برای ادامه بازی می‌دهد. ازآنجایی‌که اتاق فرار جزء کسب‌وکارهای زودبازده می‌باشد، نقطه سربه‌سر سرمایه‌گذاری شده نباید بیشتر از چند ماه طول بکشد (کمتر از یک سال). بهتر آن است که اتاق فرار در مرکز شهر یا مکان‌هایی باشد که دسترسی بازیکنان به آن، هم از طریق وسیله شخصی و هم حمل‌ونقل طراحی اتاق فرار عمومی راحت باشد.

تجهیزات اتاق فرار

هزینه ساخت اتاق فرار یا اسکیپ روم تقریبا چقدر است؟ | allescape