نصب سقف کاذب قیمت سقف کاذب

سقف کاذب به سقفی گفته می شود که به اسکلت ساختمان متصل شده و بار را به آن انتقال می دهد. اجرای سقف کاذب با انواع مصالح مختلف همچون گچ ، چوب ، شیشه ، PVC ، پارچه و فلز قابل اجرا است. از نظر محل اجرا نیز می توان آن را به انواع سقف کاذب پذیرایی ، سقف کاذب آشپزخانه ، سقف کاذب سرویس بهداشتی و سقف کاذب اتاق خواب دسته بندی نمود. به طور کلی نصب سقف کاذب را می توان به انواع کناف ، مشبک ، چوبی ، گریلیوم ، شیشه ای ، کشسان ، آکوستیک ، طلقی ، تایل گچی ، کانتکس ، پی وی سی ، معرق ، آسمان مجازی ، لوکسالون و دامپا دسته بندی کرد. سقف کاذب شیشه ای از انواع دیگر سقف های كاذب می باشند که زیبایی خیره کننده ای به فضا می بخشند.

برای کسب اطلاعات بیشتردر ارتباط با آسمان مجازی و نحوه اجرای آن و دیدن نمونه کارها کلیک کنید.

باید از سقف کاذب مراقبت کنید چون طول عمر سقف کاذب خیلی بالایی نداره. به طور کلی سقف کاذب برای فضاهای مختلف قابل استفاده بوده و کاربردهای زیادی داره. اما فکر می‌کنین بخاطر چه مزایا و معایبی سقف کاذب اینقدر پرکاربرد هست؟ برای اطلاع از این موضوع با ما همراه باشین. سقف کاذب در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله استحکام بالایی ندارد. سقف کاذب از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و نقش بسزایی در بهینه‌سازی مصرف انرژی دارد. نازنین سلیمی فرد متولد 25 تیر دانشجوی کارشناسی رشته ی گرافیک از دانشگاه شهید چمران اهواز هستم، هم اکنون در شرکت آهن ملل اصفهان در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم.

  • از لحاظ رنگ بندی سقف‌های پی وی سی کاذب دارای تنوع بسیاری هستند.
  • اگر در زیر سقف یک ویلا در مازندران از تاسیسات مختلفی مانند نورپردازی استفاده کرده‌اید، استفاده از سقف کاذب متحرک کناف را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • این نوع سقف کاذب، در انواع طرح و رنگ ساخته می شود و نقطه قوت آن نسبت به دیگر سقف‌ های گچی، وزن سبک‌ و نصب آسان است.
  • قیمت سقف کاذب کناف متغیر است و نمی توان برای آن مقدار ثابتی بیان کرد.
  • فقط ممکن است که نصب پازل گونه آن از جذابیت دیداری آن بکاهد.

ما در بخش طراحی شرکت همواره به طرحهای درجه یک پایبند هستیم تا منازل را به سقف یک تیکه و عالی مزین کنیم. ارزانترین سقف کاذب را شما در تایل های 60 در 60 میتوانید مشاهده کنید. به سراغ قیمت سقف کاذب می رویم قطعا یکی از دغدغه های این روز شما سروران گرامی دکو تهران می باشد، در بخش بی واسطه سقف کاذب خرید کنید به سراغ حذف واسطه ها خواهیم رفت و برای اینکه از خود کارخانه خرید کنید به شما عرض میکنیم که با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سپس بحث نصاب سقف کاذب را پیش خواهیم کشید تا دوستانی که اهل فن هستند در خودشان می بینند که این سقف را نصب کنند، با راهنمایی مدیر نصاب های شرکت این کار را به خوبی انجام دهند.

انواع سقف کاذب[+مزایا، معایب و نکات اجرایی]

با استفاده از سقف کاذب می توان نورپردازی های بسیار زیبا در فضای مورد نظر اجرا نمود. سقف کاذب قابلیت جا به جایی دارد و هزینه اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ارزان تر خواهد بود. این مدل سقف نوعی پوشش جدید است که امروزه اکثر افراد به آن گرایش پیدا کرده اند و برای دکوراتیو نمودن منزل خود از آن استفاده می نمایند.

سقف کاذب لمبه چوبی

به‌گونه ‌ای که اگر قرار باشد از ملات ماسه و سیمان برای پیاده ‌سازی سقف کاذب رابیتس مورد استفاده قرار بگیرد، باید رابیتس از نوع فولاد سیاه باشد؛ اما درصورتی که از ملات گچ برای پیاده‌ سازی سقف کاذب رابیتس استفاده گردد، باید رابیتس از نوع گالوانیزه باشد. از این ‌رو متناسب با نوع ملاتی که قرار است در این نوع سقف کاذب مورد استفاده قرار بگیرد، سقف کاذب رابیتس به دو نوع فولاد سیاه و گالوانیزه تقسیم می‌ شود. یکی از انواع سقف کاذب که با کمک آن می‌توانید طرح‌هایی متنوع به سقف ویلا در مازندران بدهید، سقف کاذب از نوع رابیتس است که قدمت استفاده از آن در ایران از سایر سقف‌های کاذب بیشتر است.

نصب سقف کاذب قیمت سقف کاذب