معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن

در پایان از شما میخواهیم که نظر خود را درباره کوکوین و ویژگیهای این صرافی با ما و خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. همانطور که میدانید صرافیهای ارز دیجیتال زیادی در این حوزه فعالیت میکنند که هر کدام شرایط و ویژگیهای خاص خود را دارند. از این رو دقت به تمام شرایط و ضوابط تعیین شده از سوی آن اهمیت بسیار زیادی دارد. البته، توجه کنید که قبل از هر چیز، باید ارز دیجیتال مدنظرتان را از حساب اسپات به مارجین منتقل کنید. به قسمت های مختلف تصویر زیر با دقت نگاه کنید. در اینجا گامبهگام، مراحل مختلف آموزش صرافی کوینکس با موبایل را مرور میکنیم. 5. سپس در این مرحله با انتخاب گزینه Send Code، کد ارسال شده به ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید. Token Address: در این کادر باید نشانی کیف پول مربوط به توکن انتخابشده برای واریز ارز دیجیتال را وارد کنید.

در ادامه، اگر قصد خرید جفت ارز مدنظر را دارید، روی گزینه Buy و اگر قصد فروش دارید، روی گزینه Sell بزنید. اگر قصد دارید بین این دو صرافی یکی را انتخاب کنید، به نظر میرسد که کوکوین انتخاب بهتری باشد. در قالب آن ارزهای دیجیتالی که به تازگی به کوکوین افزوده شدند، به همراه قیمت لحظهای و تغییرات قیمت آنها در طول 24 ساعت اخیر قابل مشاهده است. 2.بستن پوزیشن به صورت Limit: در ایجا شما قیمت مشخصی را برای بستن پوزیشن خود تعیین می کنید. زمان برداشت بسته به نوع ارز دیجیتال و شبکه بلاکچین میتواند بین چند ثانیه تا چند ساعت متغیر باشد.

به این ترتیب، فهرستی از جفت ارزهای معاملاتی برای باز کردن پوزیشنهای Short و Long در صرافی کوینکس به نمایش درمیآید. اصلیترین راهی که برای این منظور در اپلیکیشن موبایل Coinex پیشبینیشده، احراز هویت دوعاملی به کمک Google Authenticator است. امکان معامله بدون نیاز به احراز هویت، اصلیترین دلیل علاقه فعالیت کاربران ایرانی در این صرافی است. حال روی “Verify” کلیک کرده و اسناد مورد نیاز سیستم را بارگذاری کنید (توجه داشته باشید که این فرآیند فقط در صورت فعال شدن 2FA در حساب صرافی Coinex شما در دسترس بوده و در مرحله 3 این مطلب، فرآیند فعال شدن آن آمده است). باید میزان مدنظر برای بازپرداخت وام را تعیین و سپس روی گزینه Repay کلیک کنید. برای تشخیص انسان بودن کاربر، پازلی در صفحه به نمایش درمیآید که باید آن را کامل کنید.

به عنوان مثال، «جفت بیتکوین» همهی ارزهای دیجیتالی هستند که میتوانند با بیتکوین مبادله شوند. Fees: در این بخش کارمزد انتقال وجه نمایش داده میشود که باید آن را بررسی کنید. Protocol Type: در این گزینه، باید شبکه بلاکچین مدنظر برای انتقال ارز دیجیتال را انتخاب کنید. در ادامه، به منظور تأیید ایمیل وارد شده، یک کد به ایمیل مدنظر ارسال شده و از کاربر خواسته میشود تا این کد را در صفحه زیر وارد کرده و سپس گزینه Continue ایران ارز دیجیتال را انتخاب کند. در دنیا امروز فعالیت ارزهای دیجیتالی گسترش پیدا کرده و برای انجام سرمایهگذاری به یکی از مهمترین مراکز جهانی تبدیل شده است. بعد از ورود به حساب کاربری، از بخش پایین صفحه روی گزینه Exchange بزنید.

در پایین صفحه روی گزینه Exchange کلیک کنید. در پایین صفحه، گزینهای با عنوان Term of Service وجود دارد. امکان استفاده از وام در صرافی کوینکس برای معاملات مارجین با موبایل نیز وجود دارد. ویامی Wiami یک ماکت جغرافیایی از میامی است که بر بستر بلاکچین اتریوم قرار دارد. مثلا USDT در بستر اتریوم یا ترون. پس از بررسی موارد یادشده، در پایین صفحه روی گزینه Buy یا Sell کلیک کنید. زبان را میتوان با استفاده از کادر بالا سمت راست صفحه اصلی تغییر داد. در سمت راست صفحه، میزان برداشت انجام شده در طول ۲۴ ساعت و سقف برداشت برحسب نوع حساب کاربری نمایش داده شده است. صفحه جدیدی باز میشود که باید ارز دیجیتال مدنظر را برای واریز به حساب کاربری خود انتخاب کنید. و راه اندازی بخش بازی های مبتنی بر بلاک چین که به سرعت در حال رشد است را سرعت بخشید.

برای ثبت یک سفارش لیمیت اوردر، باید قیمت خرید یا فروش دلخواه خود را مشخص کنید. برای مثال فرض کنید قیمت بیت کوین 39000 دلار است، در این نوع از سفارش شما می گویید زمانی که قیمت بیت کوین به 38700 دلار رسید، سفارش را در قیمت 38000 دلار ثبت کن. برای انجام معاملات فیوچرز در صرافی کوکوین نیاز است تا دارایی های خود را از حساب اصلی Main Account به حساب فیوچرز Futures Account انتقال دهید. همچنین زمانی که شما و یا هرکاربر دیگری بدون اطلاع شما (در صورت داشتن اطلاعات مورد نیاز جهت ورود به سیستم) وارد حساب کاربری شما شود، هشداری مبنی بر ورود جدید به سیستم، به شما اعلام خواهد شد. برای برداشت ارز دیجیتال از کوکوین نیز باید پس از ورود به حساب کاربری، روی سربرگ «Assets» کلیک کنید. علاوه بر آن کاربرانی که مراحل احراز هویت را گذرانده باشند و در این مدت بیش از ۱۲۰۰ XDC معامله کرده باشند و جفت ارزهای XDC/USDT و XDC/ETH را به لیست بازارهای مورد علاقه خود اضافه کرده باشند مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه ۹۵۰۰ دلاری از توکن XDC خواهند شد.

در این ویدیو آموزشی به معرفی سایت دمو صرافی کوکوین برای انجام معاملات تستی پرداخته شده و نکاتی در زمینه کار با بخش های مختلف این پلتفرم توضیح داده می شود. نکته مهمی که در پایان باید اشاره کنیم، این است که بههیچوجه بدون در نظر گرفتن ریسک مربوط به معاملات بخشهای مختلف بازار رمزارزها، برای ثبت سفارش در این بازار اقدام نکنید. در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کلی با آموزش صرافی کوینکس آشنا شوید. در ادامه آموزش صرافی کوینکس با موبایل، به موضوع برداشت رمز ارز از اپلیکیشن Coinex میپردازیم. بعد از نصب اپلیکیشن صرافی کوینکس، وارد آن شوید. در صورت فراموشی این رمز ممکن است مجبور شوید وارد فرایند احراز هویت شوید.

یکی دیگر از صرافیهای محبوب ایرانیان صرافی کوینکس coinex میباشد که خدمات متنوعی را در زمینه خرید و فروش رمزارزها به کاربران ارائه میدهد. پیامی با کد تأیید ششرقمی به ایمیل شما ارسال میشود. با این کار پیامی حاوی کد به ایمیل شما ارسال میشود. کار کردن با صرافی coinex بسیار راحت بوده و خیلی سریع میتوانید در محیط آن به تسلط دست پیدا کنید. به این ترتیب، ثبتنام کوینکس با گوشی به پایان میرسد و میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از آن، پیامی حاوی کد تأیید به نشانی ایمیل شما ارسال میشود. یکی از روشهای بیدردسر و جذاب برای کسب سود در بازار رمزارزها، استیک کردن ارزهای دیجیتال است. انواع روشهای ثبت سفارش در معاملات مارجین کوینکس نیز مشابه بخش اسپات است. برای بازپرداخت وامهای دریافتی نیز باید در صفحه معاملات مارجین روی منوی کشویی کنار گزینه Risk بزنید. منویی کشویی زیر گزینه Buy/Sell وجود دارد که با کلیک روی آن، گزینههای موجود به نمایش درمیآیند. برای این منظور در صفحه معاملات مارجین باید روی منوی کشویی کنار گزینه Risk بزنید. برای بررسی اینکه وجه واریزشده به حساب کاربی کوینکس نشسته است یا نه، باید بار دیگر به صفحه Assets مراجعه کنید. سپس روی Buy CET کلیک کرده تا معامله به پایان برسد. ”برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید. صرافی کوینکس یکی از محبوبترین صرافیهای ارز دیجیتال بین کاربران ایرانی است.

با این کار پیامی حاوی کد به ایمیل شما ارسال میشود.

درنهایت، پس از تعیین اعداد مذکور، کارمزد تقریبی معامله در پایین صفحه نشان داده میشود. در پایین صفحه، گزینه Register را انتخاب کنید. دقت کنید انتخاب شبکه در میزان کارمزد انتقال نیز تأثیرگذار است. علاوه بر این آموزش ترید مارجین در کوکوین نیز برای علاقه مندان به مارجین تریدینگ در آکادمی آستیریک ارائه شده است. بهترین راه برای شناسایی کردن شرکت های معتبر فعال در زمینه متاورس بهتر است به سایت مرجع کوین مارکت کپ مراجعه نمایید. از منوی باز شده باید گزینه Transfer را انتخاب نمایید. صرافیهای بسیاری در خارج از کشور وجود دارد که کاربران زیادی از آن استفاده میکنند. صرافی کوکوین یک صرافی خارجی بوده و امکان ارتباط گرفتن با آن، از طریق تماس گرفتن با خارج از کشور وجود دارد. پس از نصب این اپلیکیشن در موبایل خود، میتوانید فرایند ثبتنام و استفاده از آن را آغاز کنید. برگه ثبتنام صرافی کوینکس در صفحه به نمایش درمیآید.

نام ارز دیجیتال در بخش Coin List به نمایش درمیآید. صفحه مربوط به آدرس کیف پول کوینکس آن ارز دیجیتال به نمایش درمیآید. اما به هر حال ما در فارسروید این برنامه مطرح و معروف را معرفی کرده ایم و آن را برای دانلود عرضه نموده ایم تا هرکس به آن نیاز داشت با یک کلیک بتواند آن را دریافت و نصب کند. همچنین در صورتی که نیاز به انتقال سرمایه به بخش Main Account برای استیککردن داشته باشید میتوانید با کلیک روی گزینه مشخصشده روی تصویر کلیک کنید و طبق آنچه در بخشهای پیش توضیح داده شد، انتقال دارایی را در میان بخشهای مختلف انجام دهید.

در ادامه آدرس کیف پول کوینکس را در کیف پول یا صرافی مبدأ وارد کنید تا فرایند انتقال دارایی انجام شود. در ادامه آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین، برای انجام تنظیمات روی حساب کاربری خود وارد صفحه رابط کاربری صرافی می شویم و خودمان به صورت دستی این تنظیمات را انجام می دهیم. به دلیل تحریمها و خطر بلوکه شدن پولها در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم افزار تایید گوگل استفاده شود. صرافی کوینکس همچنین دارای ویژگیهای منحصر به فردی بوده که کاربران را متقاعد به استفاده از آن میکند.

سطح اول مربوط به کاربران تأیید نشده می باشد که برای این کار اگر شما فقط شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را تأیید کنید در سطح اول قرار گرفته اید و می توانید شروع به معاملات کنید. صرافی کوکوین این امکان را برای شما فراهم کرده است که از دو طریق ایمیل و شماره تلفن همراه اقدام به ثبت نام کنید. آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه ، گذرواژه خود را وارد کنید و روی دکمه “ورود به سیستم” کلیک کنید.

توجه داشته باشید نوع شبکه در سرعت انتقال و کارمزد شما تاثیرگذار است و همچنین خیلی دقت کنید که آدرس کیف پولی که قصد انتقال ارز به آن را دارید باید بر روی شبکه انتخابی شما باشد. سپس تعیین کنید که از حساب اسپات قصد انتقال دارایی به مارجین را دارید یا بالعکس. از منوی بازشده گزینه Borrow را انتخاب کنید. از منوی نشاندادهشده، گزینه Security Center را انتخاب کنید. از طریق ابزارهای مشخص شده در پایین عکس زیر می توانید مستقیما آدرس را کپی کرده و یا کد کیو آر آن را اسکن کنید.

در صورت نیاز میتوانید پی پال وریفای شده خود را از طریق جکبلک تهیه کنید. پس از آن، در بالای صفحه، سه گزینه در کادری بنفشرنگ به نمایش درمیآید. به طور کلی، هر چه تراکنش تاییدها بیشتری دریافت کند، برگشت ناپذیرتر خواهد بود. سپس ارز دیجیتال مدنظر برای دریافت وام را تعیین کنید. وجه مدنظر برای بازپرداخت وام به صورت خودکار به نمایش درمیآید. حال نوبت به انتخاب روش ثبت سفارش در اپلیکیشن کوینکس میرسد. سپس در صفحه بازشده جفت ارز مدنظر را انتخاب کنید.