مشخصات و قیمت گوشی ردمی k50 پرو Xiaomi Redmi k50 pro گندم

گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را می توان با شارژر 120 واتی شیائومی در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کرد. یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد.

مشخصات فنی ردمی K50 شیائومی

این گوشی از اسپیکر استریو پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بواسطه آن موسیقی و فیلم را با صدایی عالی گوش دهید. شاید بتوان گفت که در بسیاری موارد کیفیت دوربین گوشی‌های شیائومی برتر از برندهای دیگر است اما همچنان قیمت پایین‌تری دارند. شاید طراحی و نحوه جاگیری دوربین‌ها در پشت گوشی هوشمند ردمی K50 اولترا اولین بخشی باشد که کاربران به آن توجه می‌کنند.

گوشی بلک بری

هر دو گوشی K50 دارای AMOLED 6.7 اینچی با وضوح QHD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز هستند.پنل ها همچنین توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شوند.هر دو گوشی از حسگر دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 استفاده می کنند. حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 می‌باشد و از درگاه حافظه پشتیبانی نمی‌کند و سیستم عامل استفاده اندورید 12 با رابط کاربری MIUI 13 است. اوایل امروز به طور رسمی تایید شد که تلفن هوشمند ردمی K50 Ultra یازدهم آگوست (بیست مرداد) معرفی خواهد شد. در حال حاضر طراحی و برخی از مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا به بیرون درز کرده است. سرعت شارژ و ظرفیت باتری گوشی Redmi K50 Ultra چقدر است؟ ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن ۱۲۰ وات است.

مشخصات و قیمت گوشی ردمی k50 پرو Xiaomi Redmi k50 pro گندم

پردازنده Dimensity 8100 مانند همه تراشه‌های پرچمدار، از لیتوگرافی 5 نانومتری TSMC استفاده کرده که یکی از قدرتمندترین تراشه‌های حال حاضر است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این تراشه، پشتیبانی از رم LDDR5 و استاندارد UFS 3.1 می‌باشد. اگر روی قدرت پردازشی تاکید دارید و بین دو پردازنده Snapdragon 888 از کوالکام و Dimensity 8100 از مدیاتک مردد هستید، Dimensity 8100 پیشنهاد ما به شما است. این پردازنده علیرغم قیمت مناسبی که دارد، دارای قدرت پردازشی خوبی بوده و در گذشته، در گوشی‌های شیائومی Poco F3 یا شیائومی Poco X3 Pro حسابی سر و صدا به راه انداخته است. برخلاف کمپانی مطرح اپل که بعد خانواده آیفون 11 هیچ تنوع چشمگیری به ظاهر محصولات خود نداده، شیائومی هر بار با ظاهری آپگرید به استقبال مشتریان خود می‌رود.

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر خود را به بررسی خود اضافه کنید. با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 قدرتمندترین پردازنده اندروید حال حاضر جهان را دارد. دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی متر و وزن قابل توجه 210 گرمی است. دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد. یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد.

Qualcomm Adreno 730 همچنان به عنوان برترین گرافیک اندرویدی بازار عمل می‌کند و ARM Mali G710 MC10 در مقابل آن شکست خورده است. Redmi K50 Pro امتیاز 389,087 را در تست گرافیکی AnTuTu بدست آورده که در مقایسه با 444,786 دستگاه Nubia RedMagic 7 Pro قرار می‌گیرد. البته به شکل میانگین اسمارت فون‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 محدوده امتیاز 420,000 را بدست می‌آورند که برتری 10 درصدی نسبت به Dimenstiy 9000 را نشان می‌دهد.

بدنه و نمایشگر گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا شیائومی

متأسفانه از پوشش گوریلاگلس برای قاب پشتی استفاده نمی‌شود و بهترست حتماً از کاور استفاده کنید، زیرا ممکنست در اثر ضربه‌ی شدید، آسیب‌های جبران ناپذیری به گوشی شما وارد شود. از نظر نرم‌افزاری، ردمی کی 50 پرو پلاس با رابط کاربری انحصاری MIUI 13 و آخرین نسخه اندروید یعنی Android 12 روانه بازار خواهد شد. سابقه خوب شیائومی در روان بودن نرم‌افزارش، باعث راحتی خیال کاربران در این زمینه می‌شود. البته مشکلاتی در آپدیت‌های شیائومی در سال گذشته وجود داشت که طبق گزارش کارشناسان آن در نسخه جدید، این مشکلات برطرف شده است.

ولی خب این گوشی یه گوشی گیمینگه و نمیشه توقع اتفاقات خارق العاده تو بخش دوربین ازش داشت. در کل اگه کارهای سنگین با گوشی انجام میدین، Xiaomi Redmi K50 Gaming میتونه یکی از انتخاب‌های خیلی خوب تو این بازه قیمتی باشه. با نگاهی به طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا می‌توان متوجه شد که این تلفن هوشمند شباهت زیادی به سری شیائومی۱۲ دارد. دوربین سلفی در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

همان‌طور که انتظار داشتیم، شیائومی بالاخره مدل‌های جدید خانواده‌ی ردمی K50 را معرفی ردمی کا ۵۰ کرد. مدت‌ها قبل ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی شد و حالا دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو با مشخصات جذاب و قیمت مناسب به دست کاربران می‌رسند. ردمی K50 اولترا در بخش دوربین از یک ماژول سه‌گانه در پشت برخوردار است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM6 مجهز به OIS، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی برای تصاویر و ویدیوهای سلفی وجود دارد. گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است. شیائومی به طراحی و تولید گوشی‌های با دوربین قوی و قیمت مناسب شناخته می‌شود.

  • در قلب تپنده این دستگاه از چیپست قدرتمند جدید مدیاتک مدل Dimensity 9000 استفاده شده که با فرایند تولید 4 نانومتری تولید شده است.
  • شیائومی k50 pro plus به یک نمایشگر بزرگ AMOLED مجهز شده که قابلیت نشان دادن یک میلیارد رنگ و پیک روشنایی 1100 نیتی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین صفحه نمایش‌های حال حاضر دنیا می‌کند و درخور یک پرچمدارست.
  • بالای گوشی هم یه اسپیکر دوگانه دیگه، یه میکروفون دیگه و حسگر مادون قرمز قرار داره.
  • باتری استفاده شده دراین گوشی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی از نوع Li-Po که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی میکند (تنها 19 دقیقه برای 100%) .
  • مدت‌ها قبل ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی شد و حالا دو گوشی ردمی K50 و K50 پرو با مشخصات جذاب و قیمت مناسب به دست کاربران می‌رسند.