محاسبه قیمت اجرای سقف کناف کناف دکوراسیون-کناف آوگون

در سراسر دنیا در کارخانه ها و مراکزی که به تولید کناف مشغولند بیش از نفر مشغول به کارند، این آمار و ارقام حاکی از آن است که از سقف کناف استفاده های زیادی می شود. در این رهگذار، کلیه اعضای گروه شرکت متعهد به حفظ یکپارچگی و غنای دانش فنی خود و شرکت، در بالاترین سطوح استاندارد می باشند. جهت اطلاع از شرایط کار و اجرای پروژه ساختمانی با کناف و همچنین برآورد هزینه اجرایی و خرید کناف با کیفیت مطلوب می توانید با کارشناسان و نمایندگان ما در شرکت مدرن سازان رادیس تماس بگیرید.

البته لازم است بدانید برای طراحی و پیاده ‌سازی سقف ‌های کناف مهارت و دانش فنی نیاز است. کناف هایی که برای دیواره ساختمان از آنها استفاده می شود در حقیقت نقش جدا کننده دیوار و سقف را دارند که به شکل سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد. می باشد که نسبت به دیگر مصالح ساختمان سازی سنتی دارای مزیت های بسیاری است.

سقف کناف طرح‌ دار

کناف در واقع نوعی صفحه به صورت روکش دار گچی است که در قسمت های مختلف مانند سقف های کاذب ، دیوارهای جدا کننده و دیوارهای پوششی استفاده می شود. روش های اتصال این سازه فلزی به سقف اصلی ساختمان، و همچنین اشکال و طرح های این سازه فلزی با توجه به شرایط و نیاز محیط انتخاب می شود. یک ساختار سقف کاذب استاندارد، مزیت و فرصت های فراوانی را در اختیار طراح، اجرا کننده و استفاده کننده فضا قرار می دهد. با توجه به انعطاف پذیری و قابلیت های اجرایی در سقف کناف به ویژه سقف کناف دکوراتیو، طراحان عزیز می توانند ایده های متفاوتی و خلاقی را پیش بگیرند و زیبایی ساختمان ها را دوچندان کنند. اگر به دنبال منبعی به عنوان آموزش کامل اجرای کناف روی سقف و دیوار می گردد، پس به مرجع خوب و کاملی رسیده اید. چرا که آذین پیمان در این مقاله به سراغ آموزش مراحل اجرای کناف روی سقف و اجرای کناف روی دیوار و بررسی انواع کناف ها، نکات مهم و اجزای اصلی کناف کاری رفته ایم.

قیمت سقف کناف

همان نسخه به روز شده سقف گچی می ‌باشد ولی از مزایای بیشتری برخوردار است. بعنوان مثال برای قسمت های مرطوب ساختمان پانل های مقاوم در برابر رطوبت قابل استفاده می باشد. و یا جهت محافظت تیرها و ستونها در برابر حریق ، پانل های مقاوم در برابر آتش قابل استفاده می باشد.

شتاب و سرعتی که توسط دستگاه هیلتی به فشنگ داده میشه، به وسیله ی باروت موجود در چاشنی دستگاه هیلتی اتفاق میفته. اتصال آویزها به سقف، توسط فشنگ های اتصال یا همان رول بولت ها انجام میشه که به وسیله دستگاه هیلتی یا همان شاتگان اتصال سقفی شلیک میشن. شركت مدرن سازان رادیس با ظرفيت توليد بالای کناف به عنوان بزرگترين توليدكننده سيســتم هاى ساخت و ساز خشك در ايران به شمار مى رود. ما در مجموعه کناف برای حرکت رو به جلو و دست یابی به موفقیت های آتی خود به حصول رضایت مشتریان، خشنودی کارکنان و رغبت همکاران باور داریم. دیوارهای پوششی با سازه مستقل از دیوار زمینه در انواع W625، W626، W628، W629، W630 وجود دارد.

سازه یا نوار محافظ گوشه برای محافظت از کنج دیوارها استفاده می شود. صفحات آکوستیک و تصفیه کننده هوا برای محیط هایی که آلودگی بالا دارند استفاده می شود زیرا از نفوذ آلودگی هوا جلوگیری می کند. صفحات مسلح سیمانی که برای مصارف عمومی برای مصارف داخلی و خارجی استفاده می شود.

  • نصب سقف کناف بعنوان سقف جایگزین، بسیار مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر از سایر مصالح ساختمانی، است.
  • به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود.
  • ضخامت هر یک از پانل‌ها متفاوت بوده و کارایی مخصوص ضد رطوبت، ضد حریق و زیبایی خیره‌کننده از ویژگی‌های اصلی پانل‌ها است.
  • جهت آموزش نصب کناف روی دیوار میتوانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم موجود در سایت درخواست خود را برای آموزش ارسال فرمایید.
  • از مرحله ی ابتدایی ساخت تا انتهای کار بایستی تماما تحت نظر افراد متخصص انجام شود.

یکی از مطالبی که همیشه در صنعت کناف مورد بحث است ؛ چگونگی و نحوه محاسبه قیمت اجرای سقف کناف است که همیشه با روش های مختلفی انجام می گرفت و همین رویه باعث ایجاد گمراهی بیشتر در میان مصرف کنندگان میشود . اجرای سقف کاذب کناف در عین راحتی و سرعت بالا نیازمند تجربه و آشنایی با تجهیزات ابزار دقیق ازجمله لیزر و خط تراز برای تعیین ارتفاع سقف و بدون شیب دار اجرا شدن پروفیل های سقف کناف سقف کناف ساده بسیار مهم است. ساختار این سقف شامل یک زیر سازی فولادی سبک با سازه گذاری در دو جهت (به صورت عمود برهم) بوده که پانل ها در یک یا دو لایه بر روی آن نصب می‌شوند. قبل از اجرای زیر سازی، فاصله آویزها، فاصله سازه‌های باربر و فاصله سازه‌های پنل خور بر اساس نوع پوشش کاری، رده وزنی سقف کاذب و نوع مقاومت در برابر حریق و از طریق جداول استخراج می‌شود. یکی از معایبی که می توانیم به آن اشاره کنیم، در رابطه با مقاوم نبودن سقف های کناف است. هر چه قدر هم مراحل اجرای سقف کناف در نقاط مختلف به خوبی و درستی انجام شود، نمی تواند آن را در برابر یک سری ضربه های محکم و سنگین مقاوم سازد.

محاسبه قیمت اجرای سقف کناف کناف دکوراسیون-کناف آوگون

قیمت این نوع از سقف کاذب یکسان نمی باشد،هر کدام از انواع این نوع از سقف ها دارای قیمت های متفاوتی می باشد،این تفاوت قیمت به نوع سقف رنگ و حتی نوع آن ایجاد می شود. بعد از اتصال کناف ها، برای جلوگیری از ایجاد ترک در محل درزِ بینِ لبه ها که در مراحل قبلی گفتیم، روی درز ها رو با بتونه پر می کنن. سپس با یک نوع توری مخصوص به نام توری تیپ (یا طیف) که نوعی نوار درزگیر با عرض 5 سانتی متر هست، محل خط درزها رو از روی بتونه ها پوشش میدن. اگه این کاهش ضخامت در لبه ها وجود نداشته باشه، نمی­تونیم روی لبه ها رو با بتونه های مخصوص پر کنیم، چون اگه این کار رو بکنیم ارتفاع لبه های دو طرف کناف متفاوت میشه.

سلام، برای باکس نور مخفی یک طرفه مقدار کناف اضافی که برای نور مخفی استفاده میشود را متر کرده و بعد به ازای قیمت متر طول آن جنس کناف به هزینه اصلی شما اضافه میگردد. تا به حال قیمت و نحوه محاسبه قیمت سقف های یکپارچه ساده را با هم مرور کردیم اما این سقف ها میتوانند دکوراتیو نیز باشند . به این صورت که کناف کار پس از محاسبه تمامی هزینه ها ، به ازای هر متر مربع یک قیمتی میدهد . باتوجه به ابعاد و موقعیت دریچه و فاصله سازه‌گذاری، ممکن است دریچه بازدید به صورت ساده یا با تعبیه سازه ها و آویزهای کمکی نصب شود. توجه شود که فاصله آزاد میان لبه قاب دریچه و سازه های پنل خور مجاور(حداقل در دو لبه هم راستا) باید بیش از 30 و کمتر از 100 میلیمتر در نظر گرفته شود.