لباس مرد عنکبوتی بچگانه

در روزهایی که کانن قرار بود فیلم را تولید کند، پیشنویسهای اولیه دکتر اختاپوس را بهعنوان آنتاگونیست لباس مرد عنکبوتی واقعی کجاست اصلی نمایش میدادند. تن خور این لباس بسیار شیک بوده و اطمینان از خرید را برایتان دو چندان می کند. در کمیکها، پیتر پارکر با استفاده از یک مایع فوقالعاده قوی و بسیار چسبنده از طراحی خودش، وب شوترها را طراحی میکند، اما در نسخه کامرون، وبها پس از به دست آوردن قدرتهای خود توسط بدن پیتر تولید میشوند. کامرون، یکی از طرفداران مادامالعمر این شخصیت، یک «فیلمنامه» ۵۷ صفحهای تهیه کرد که در آن دیدگاه خود را برای این شخصیت شرح میداد. این فیلمنامه که شامل داستانی عاشقانه با مری جین واتسون و مرد عنکبوتی در مقابل نسخه کامرون از Electro بود، با استقبال خوبی روبرو شد و کارگردان، استن لی، خالق همکار اسپایدی را تایید کرد. دکتر اختاپوس نقش شرور اصلی در مرد عنکبوتی ۲ رایمی به خود اختصاص داد و مرد شنی در مرد عنکبوتی ۳ ظاهر شد.

زمانی مسئله پیچیدهتر شد که فیلم قرن بیست و یکم، حقوق ویدیوی خانگی و تلویزیونی را به ترتیب به کلمبیا و ویاکام فروخت. پس از چندین تلاش برای فیلمنامه، کانن فولد کرد و مناهم گولان، تهیهکننده، حقوق را به شرکت جانشین خود، فیلمهای قرن بیست و یکم منتقل کرد. هنگامی که سونی و کلمبیا شروع به توسعه نسخه خود کردند، دیوید کوپ، فیلمنامهنویس، گرین گابلین را معرفی کرد که ریمی به دلیل ارتباط شخصیاش (پدر بهترین دوست پیتر پارکر، هری آزبورن) با پیتر پارکر آلترمن مرد عنکبوتی از آن استقبال میکرد. همه بچه های کرمانی دوست دارند نقش مرد عنکبوتی را بازی کنند. گوش بده. در Real Thread ، ما فقط لباس مرد عنکبوتی به همراه تار چاپ نمی کنیم ، ما تی شرت را دوست داریم و معتقدیم که آنها یک رسانه قدرتمند برای انتقال پیام مارک هستند. چرا او را بهاندازه کافی به عنکبوت تبدیل نکنیم که تار ایجاد کند؟ بر روی فانتزی قدرتمند و سرگرم کننده ای که انسان مرد عنکبوتی را به نمایش گذاشته است، است.

حالا سونی میخواهد فیلم مستقل آن را بسازد. در مصاحبههایی که برای تبلیغ آن فیلم انجام شد، به نظر میرسید کامرون نشان داد که پروژه بعدی او واقعاً مرد عنکبوتی خواهد بود، اما ورشکستگی کارولکو این برنامهها را متوقف کرد و او به جای آن به تایتانیک رفت. این که آیا سیمبیوت دوباره به ادی براک بچسبد به نظر خیلی ها تکراری بوده و حدس زده میشود که به همین دلیل شاهد یکی دیگر از میزبانان این سیمبیوت در فیلم های بعدی مارول باشیم. اگر شما نیز قصد دارید تا در این روزهایی که کرونا دوباره داره به اوج میرسد، این لباس را به صورت اینترنتی تهیه و خریداری کنید، در گام اول باید راجع به سایزبندی مربوط به این لباس اطلاعاتی کسب کنید تا مناسب ترین سایز را تهیه کرده و مجبور به مرجوع کردن لباس نباشید. در سال ۱۹۹۱، قرن بیست و یکم نیز به پایان رسید و کارولکو پیکچرز این حقوق را که تا زمان اعلام ورشکستگی در سال ۱۹۹۵ در اختیار داشت، دوباره در اختیار گرفت.

در ابتدا، نسخه کلمبیا قرار بود گابلین را با دکتر اختاپوس به عنوان یک شرور ثانویه نمایش دهد، اما رایمی این ایده را رد کرد و معتقد بود که معرفی دو ابرشرور و یک ابرقهرمان در یک فیلم، هر سه شخصیت را به خطر میاندازد. فکر میکنم دلیل کارگردانی او این بود که میخواست ابرقهرمان کمیک مارول را بازی کند. سال 2015 کمیک بوکی با خط داستانی اسپایدر ورس (دنیا عنکبوتی) منتشر شد که این نسخه از مرد عنکبوتی در آن ظاهر می شد. برنامههای یک انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی در آوریل ۲۰۱۵ بهطور رسمی توسط سونی اعلام شد که در نهایت به مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (۲۰۱۸) از سونی پیکچرز انیمیشن تبدیل شد. فیلم سینمایی “مرد عنکبوتی ۲” که سال ۲۰۰۴ اکران شد، یک شاهکار بود. زمانی که کامرون درمان خود را برای فیلم در اوایل دهه ۱۹۹۰ ساخت، یک بخش کلیدی از منشأ و مجموعه قدرت مرد عنکبوتی را تغییر داد: شوترهای اینترنتی او. ریمی از ایده کامرون خوشش آمد و ترجیح داد آن را حفظ کند.