صرافی کوکوین KUCOIN چیست؟ معرفی کامل صرافی KUCOIN-اینانس

گزینه ایمیل را انتخاب کرده و بر روی گزینه «SEND CODE» کلیک کنید. هزینه تراکنش ها و معاملات ارز دیجیتال در صرافی کوکوین بسیار پایین است و نسبت به سایر صرافی ها، کوکوین از هزینه کارمزد عادلانه ای برخوردار می باشد. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که کاربران می توانند با دستگاه های گوناگون تلفن همراه، که برای اندروید و iOS در دسترس هستند و از طریق وب به صرافی محبوب کوکوین متصل شوند. کارمزد کوکوین مانند بایننس در سطوح مختلف کاربری متفاوت است.

  • عامل دوم می‌تواند یک رمز یکبارمصرف – که از گذرواژه جداست – باشد یا تأیید ایمیل و یا تأیید پیامکی.
  • بهتره بدونین که برخی از کاربران در این صرافی حساب خودشون رو با بیت کوین یا هر رمز ارز دیگه ای شارژ کرده و بعدا با تبدیل اون به ارز دیجیتال ترید انجام میدن.
  • باکس ثبت سفارش در پایین صفحه، گزینه‌ای برای جا به جایی سریع معاملات اسپات، مارجین و فوری را فراهم می‌کند.
  • پس در ابتدا باید حساب USDT را به تریدینگ اکانت منتقل کنیم.

سمت راست صفحه لیست سفارشات و آخرین معاملات را نشان می‌دهد. معامله‌گران می‌توانند به سرعت تمام قیمت‌هایی را که دیگران مایل به خرید و فروش ارز انتخاب شده هستند، مشاهده کنند. اعداد وسط آخرین قیمت فروش و حجم یا مبلغ معامله شده در هر سطح قیمت را نشان می‌دهد. با افزایش علاقه به وب 3.0، صرافی کوکوین کیف پول غیرمتمرکز جدید خود را راه اندازی کرد. نسخه تحت وب کوکوین والت از اول ژوئن فعال شده و کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

خبرنامه پیامکی

صرافی کوکوین KUCOIN چیست؟ معرفی کامل صرافی KUCOIN-اینانس

برای انجام معاملات اهرم‌دار در صرافی KuCoin می‌توانید از قسمت Margin Trading استفاده کنید و هم از قرار‌دادهای آتی یا Futures که معمولا دارای اهرم‌های بسیار بالاتری نیز هستند. در صورتی که جفت‌ارز مورد نظر خود را در لیست پیدا نمی‌کنید، می‌توانید اسم آن را در قسمت مشخص‌شده با فلش، جستجو کرده و آن را پیدا کنید. در این پنل شما می‌توانید معاملات خود را به صورت نقدی یا اهرم‌دار انجام دهید. توجه داشته باشید که برای انجام معاملات در قسمت نقدی باید حساب مخصوص معاملات نقدی یعنی Trading Account‌ خود را شارژ کنید.

  • در مقاله معرفی ۵ صرافی برتر ایرانی در مورد آن کامل صحبت کرده‌ایم.
  • پس از این کار تب پیش‌فرض حساب، (تب کناری Overview) باز می‌شود.
  • سلام پیام عزیز؛ بله ربات DCA فقط خرید انجام می‌دهد و برای فروش باید به‌صورت دستی اقدام کنید.
  • در ادامه، معامله را روی حالت بازار یا Market قرار دهید و حجمی از دارایی اتر خود را که می‌خواهید با آن بیت کوین بخرید، مشخص کنید.

بنابراین می توان گفت سنگاپور می تواند بهترین کشور برای کوکوین باشد. برای این منظور افراد زیادی از سراسر جهان در صرافی های ارز دیجیتال که ارز های بسیار زیادی را پشتیبانی می کنند ثبت نام کرده و به خرید ارز های دیجیتال با قیمت کم می پردازند. و تنها هدفشان خرید به قصد سرمایه گذاری چند ساله و بلند مدت می باشد. این صرافی برای شارژ حساب هیچ کارمزدی دریافت نمی کند و به صورت رایگان می توانید حساب خود را شارژ کنید.

قیمت ویژه ثبت، تمدید و انتقال دامنه در ایران

در ادامه مروری بر مشخصات صرافی KuCoin و معرفی تاریخچه آن خواهیم داشت. سپس مرحله‌به‌مرحله به شما سپرده‌گذاری در این صرافی را آموزش می‌دهیم. کوین‌هایی که می‌توانید در این صرافی سپرده‌گذاری کنید، فرآیندهای احراز هویتی که این شرکت تعیین کرده و در نهایت، لیست تمامی نقاط قوت و ضعف این صرافی جزو رئوس مطالب این مقاله خواهند بود. در اینجا صرافی کوکوین KuCoin برای من یک کد QR نمایش داده است. کد را با گوشی موبایل خود از طریق اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور اسکن میکنم. سپس در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور، یک رمزپویا برای صرافی کوکوین هر 60 ثانیه تولید میشود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا کلیک کنید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.