سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی RO سفارش آب شیرین کن از تولید کننده با قیمت ارزان

سفارش دستگاه تصفیه آب صنعتی RO سفارش آب شیرین کن از تولید کننده با قیمت ارزان

تصفیه آب مورد استفاده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بمنظور جلوگیری از ورود آب سخت و شور به سیستم ها و ضررهای ناشی از تاثیرات آب شور در تاسیسات نفتی. در ادامه خواهیم آموخت پدیده اسمز معکوس چیست و چگونه آب درون این دستگاه بواسطه پدیده اسمز معکوس تصفیه می شود. تاسیسات پیمان در زمینه تامین تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی در حوزه تصفیه آب، سیستم‌های حرارتی و برودتی و تجهیزات استخر و سونا فعال می‌باشد. گیج‌های فشار امکان مشاهده و بررسی و تنظیم کردن قسمت‌های مختلف سیستم را فراهم می‌سازد.

همچنین در دستگاه تصفیه آب صنعتی از TDS متر، فلومتر، تابلو برق صنعتی و در صورت نیاز از سیستم CIP نیز استفاده می‌شود. و در صورت بالا بودن سختی آب ورودی از دستگاه سختی گیر رزینی نیز در ابتدای کار استفاده می‌شود. دستگاه تصفیه آب تامین کننده آبی سالم و عاری از املاح و مواد شیمیایی می باشد که باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و بیمای های دستگاه گوارش می شود. آن هم آب معدنی که نسبت به کیفیت بطری و معدنی بودن آب آن مطمئن نیستید. سارنیا واتر مرکز فروش دستگاه تصفیه آب در اصفهان عرضه کننده این محصول در برندهای مختلف است که در آن می توانید متناسب با بودجه خود، منطقه ایی که در آن زندگی می کنید و نوع آلودگی که آب آن منطقه دارد یک دستگاه تصفیه آب برای خود تهیه کنید. دستگاه های تصفیه آب سارنیا واتر از روش اسمز معکوس در تصفیه آب بهره می برند و این یعنی حذف تمام آلودگی های آب.

مواد شیمیایی تصفیه آب صنعتی

به عبارت دیگر در برخی از صنایع سفارش و خرید این دستگاه های تصفیه آب برای جلوگیری از صدمات وارده به وسیله خود آب به سیستم های صنعتی بکار میرود. یکی از روش هایی که برای کاهش میزان کلر آب ورودی به دستگاه آب شیرین کن صنعتی استفاده می شود، تزریق بی سولفیت سدیم به آب ورودی قبل از ورود آن به ممبران ها می باشد. نکته مهم این است که بی سولفیت سدیم با اکسیژن آب واکنش شیمیایی می دهد.

تعیین نوع و مقدار تزریق آنتی اسکالانت بستگی مستقیم به آنالیز آب ورودی و احتمال تشکیل رسوبات بروی خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی ممبران دارد. C.میزان مصرف آب ( میزان مصرف آب تصفیه شده چقدر است؟ چند لیتر در روز ، در ساعت ، در دقیقه یا ثانیه ). برخی پارامترها می‌توان از ابزار تست استفاده نمود ولی اگر آنالیز فیزیکی و شیمیایی یا باکتریولوژی لازم باشد باید توسط آزمایشگاه‌های معتبر انجام شده و یا به کارشناس مربوطه واحد سرویس تصفیه درخواست آنالیز آب توسط متقاضی داده شود.

  • • لوله کشی آب تصفیه شده خروجی از دستگاه را جدا کرده و برای مدت زمان یک ساعت از شروع به کار دستگاه آن را به قسمت تخلیه متصل کنید.
  • حل کردن یا امولسیون کردن روغن با استفاده از سورفکتانت ها یا حلال ها معمولاً به جای حل مشکل، مشکل را تشدید می کند و فاضلابی تولید می کند که تصفیه آن دشوارتر است.
  • متداول ترین و موثرترین روشی که امروزه برای تصفیه آب صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، اسمز معکوس است که قادر به حذف کلیه آلاینده ها، فلزات سنگین، سرب، جیوه، املاح، رسوبات، نمک ها و سایر ناخالصی های موجود در آب می باشد.
  • جهت حذف ذرات معلق در آب و همچنین شفاف سازی آب از فیلتر شنی (سیلیسی) استفاده می شود که این سیلیس ها، معمولا در سه سایز مختلف می باشد.
  • پس از درمان شامل گندزدایی با اشعه ماوراء بنفش یا ازن زنی برای از بین بردن باکتری ها، تنظیم pH برای افزایش pH یا افزودن مقداری سختی به آب، و/یا یون زدایی برای غیر معدنی کردن کامل آب است.

تصفیه آب از فیلتراسیون و ته نشینی لجن های آلی و معدنی تولید می کند. تبادل یونی با استفاده از رزین های طبیعی یا مصنوعی، یون های کلسیم، منیزیم و کربنات را از آب حذف می کند و یون های هیدروژن و هیدروکسیل را جایگزین آنها می کند. بازسازی ستون‌های تبادل یونی با اسیدهای قوی و قلیایی‌ها، فاضلابی غنی از یون‌های سختی تولید می‌کند که به‌راحتی به بیرون رسوب می‌کنند، به‌ویژه زمانی که با فاضلاب‌های دیگر مخلوط می‌شوند.

با این روش دستگاه حداقل روزانه ۶ الی ۸ ساعت استراحت خواهد داشت. برای حذف ناخالصی ها، مواد شیمیایی و جامدات موجود در آب، سیستم های تصفیه آب مختلفی وجود دارد. دستگاه تصفیه آب صنعتی یا همان آب شیرین کن صنعتی نسبت به دیگر سیستم ها قابلیت بیشتری برای از بین بردن ناخالصی ها دارد، به همین دلیل بین صنایع مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

هنگامی که فاضلاب صنعتی حاوی این پاتوژن های مضر است و در محیط منتشر می شود، می تواند باعث گسترش بیماری و بیماری شود و حذف یا خنثی سازی آنها را به یک جنبه کلیدی درمان تبدیل کند. یک سیستم تصفیه فاضلاب برای تبدیل جریان های مصرف شده به پساب استفاده می شود که می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد یا به طور ایمن به محیط زیست یا تاسیسات تصفیه شهری تخلیه شود. اگرچه این مراحل نشان دهنده قطارهای رایج سیستم آب تغذیه دیگ بخار است، مهم است که درک کنیم که آرایش/شیمی منحصر به فرد یک دیگ بخار یک محاسبه بسیار پیچیده است که فناوری های مورد نیاز را دیکته می کند. همچنین باید با یک متخصص تصفیه آب مشورت کنید تا یک مطالعه تصفیه‌پذیری کامل را انجام دهید، که می‌تواند به تعیین اینکه کدام ترکیب از این فناوری‌ها به بهترین وجه مناسب دیگ شما است، کمک کند. در برخی موارد، یک مرحله نرم‌کننده آهک ممکن است برای کاهش سختی در جریان‌های با محتوای مواد معدنی یا سولفات بالا اضافه شود.

مشخصات دستگاه تصفیه آب صنعتی 10 متر مکعب

این شبیه سازی توسط نرم افزارهایی که توسط تولید کنندگان ممبران ها توسعه یافته اند انجام می شود. از جمله این نرم افزارها میتوان به نرم افزارهای ROSA و WAVE شرکت DOW اشاره کرد. برای جستجوی تولید کننده های دستگاه آب شیرین کن صنعتی، باید با شرکت های متخصص تولید کننده با رزومه کاری قوی و تخصص کافی وارد مذاکره شد. بازدید از کارخانه تولید کننده و همچنین بازدید از کیفیت دستگاه های RO تولید شده در حال کار توسط شرکت های مجرب، یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب تولید کننده مناسب می باشد. دستگاه سوم سوئیچ فشار است که فشار آب را در مخزن ذخیره سازی تصفیه اسمز معکوس نظارت می کند و در پاسخ به فشار مخزن، پمپ را خاموش و روشن می کند. تصویر پایین سه عنصر اساسی پمپ تقویت کننده آب شیرین کن صنعتی را نشان می دهد.

لوازم تصفیه اب بوشهر،تجهیزات تصفیه آب صنعتی بوشهر و قطعات تصفیه آب در بوشهر