سفارت ایران در سئول پیگیر وضعیت ایرانیان حادثه دیده/افزایش قربانیان در جشن هالووین به ۵ نفر

۱- آفاق راست منش

۲- علی پراکند 

۳- ریحانه سادات آتشی 

۴- سمیه مقیمی نژاد

ایرانیان عزیز؛ چنانچه از هموطنی که شب گذشته مصدوم یا زخمی شده است اطلاعی دارید، لطفا با خانم نجفی در بخش کنسولی سفارت به شماره ۰۱۰۹۵۸۱۱۳۹۵ تماس حاصل فرمایید.

دو نفر از فوتی ها در بیمارستان های سئول شناسایی شده اند و دو نفر دیگر در بیمارستان های خارج از سئول می باشند که همکارانم در حال عزیمت و شناسایی آنها هستند.

همچنین در ادامه آمده است: بر اساس اعلام مسئولان کره ای، تا این لحظه، یک نفر دیگر از ایرانیان، صدمه دیده که به صورت سرپایی، درمان و ترخیص شده است. در صورت دریافت اخبار تکمیلی، مراتب به اطلاع هموطنان گرامی خواهد رسید.

در این بیانیه آمده است: با نهایت تأثر و تأسف، خبر درگذشت چند نفر از هموطنان عزیز در حادثه جشن‌هالووین در شب شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ در محله ایتِوون در سئول را به همه ایرانیان ارجمند و دانشجویان گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان از دست رفته، مغفرت و برای خانواده‌های ایشان، صبر مسئلت می نمائیم.

 به اطلاع می رساند متأسفانه آمار فوتی های هموطنان در حادثه شب گذشته به ۵ نفر رسیده که بر اساس اعلام پلیس کره جنوبی، اسامی ایشان به شرح ذیل است: 

۵- علیرضا اولیایی

به گزارش آژانس خبری سیاست خارجی، در پی وقوع حادثه در جشن هالووین شب گذشته در سئول، بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند و شمار زیادی نیز مجروح شدند. بنابر اعلام مقامات کره جنوبی در میان کشته شدگان دست کم ۱۹ تبعه خارجی هم بوده است که شامل افرادی از ایران، چین، ازبکستان و نروژ می‌شود.



منبع

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی آژانس خبری سیاست خارجی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی در بیانیه ای درگذشت چند نفر از ایرانیان مقیم این کشور، در حادثه جشن‌هالووین در شب شنبه در سئول را تسلیت  گفت.