رستوران های لاکچری شگفت انگیز برج العرب

در نظر داشته باشید، این قسمت از رستوران به سادگی قابل جا به جایی نیست و با توجه به نیازهای فنی که دارد باید در جای درستی قرار بگیرد. طراحی داخلی اصولی کیفیت ظاهری هر مکانی را بهبود داده و افراد زیادی را جذب میکند؛ طراحی فودکورت نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتخاب تم و کانسپت کلی طراحی فودکورت اولین و مهمترین مؤلفه در دیزاین داخلی فودکورت است؛ اما تنها مورد نیست. در نهایت طراحی چیدمان داخلی هر فودکورت با توجه به متراژ و شکل فضا متفاوت بوده و نیازمند در نظر گرفتن موارد متعددی از جمله سایز میز و صندلیها است.

در بیشتر موارد، طراحی رستوران های ایتالیایی فضایی دنج و صمیمی می سازد اما اگر در این زمینه ظرافت بیشتری به خرج بدهید می توانید فضایی دلباز و وسیع هم طراحی کنید. با اجرای چیدمان مناسب علاوه بر استفاده از حداکثر فضا و احترام به حریم شخصی هر میز؛ میتوانید یک فضای گرم و بسیار صمیمی ایجاد کنید. میتوانید از نقاشیهای معاصر و یا عکسهای مرتبط با تم انتخابی استفاده کنید. نام انتخابی باید ترجیحا کوتاه و ریتمیک باشد. شما باید برای خرید یا اجراه یک مکان، خرید تجهیزات مربوطه، خرید مواد اولیه مورد نیاز، استخدام پرسنل، پرداخت دستمزد آن ها و تبلیغات و بازاریابی هزینه کنید. در بسیاری از مواقع یک رستوران یا فودکورت بر اساس نظافت و اهمیت دادن به عوامل بهداشت محیطی؛ توسط مشتریان ارزشگذاری میشود؛ بنابراین توصیه میکنیم از طراحی یک سرویس بهداشتی مناسب غافل نشده و از شیرآلات و لوازم جانبی زیبا و مناسب استفاده کنید. نکته مهم اینجاست که در هنگام استفاده از شیشه به امنیت و محافظت از آن، توجه داشته باشید.

این موارد به شما کمک میکند تا سطح مجموعه را ارتقا داده و عملکرد خود را به درستی اندازهگیری کنید. از آنجایی که اغلب این نوع رستورانها مشتریان ثابت و همیشگی ندارند؛ در کنار یک منوی جذاب با آیتمهای لذیذ؛ فضا و طراحی فودکورت و دیزاین داخلی آن میتواند به جذب مشتریان کمک کند. برای این که با انواع کترینگ در ایران آشنا شوید، دو مثال می زنیم. اگر قصد راه اندازی یک کترینگ را دارید و می خواهید با کلیات این موضوع آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید. ایجاد فضاسازی در بیرون از رستوران نیز نکته مهمی است که در طراحی اجرای رستوران اهمیت دارد.طراحی فضای زیبا و مورد پسند و استفاده از امکاناتی در این فضا که مورد نیاز با سبک سلیقه مشتریان باشد.تابلو رستوران ها باید به گونه ای طراحی شود که خاص باشد و نظر رهگذران را به خود جلب کند.

برای رستوران خود یک فضای نورگیر یا پنجره های بزرگ در نظر بگیرید. در رستورانعمارت همچون بسیاری دیگر از بهترین رستوران های سنتی تهران انواع غذای اصیل ایرانی با بهترین کیفیت برای شما تهرانی های عزیز سرو می شود. پرسنل رستوران نیز در لحظه غذا را برای شما سرو میکنند. حس توران دارای دو بخش کافه و رستوران است که با فضاسازی بینظیر خود بهترین محل برای برگزاری مراسمهای خاص و بهیادماندنی است. هر ساله مقدار پولی که در بروزرسانی قرار می گیرد در حال افزایش است. یکی از ویژگیهای بسیار مهم رستوران یک هتل که می تواند نظر مشتریان را به خود جلب نماید و نقش بسیار مؤثری در افزایش فروش آن داشته باشد، طراحی زیبا و جذاب دکوراسیون آن است.

وقتی صحبت از برنامهریزی برای طراحی فودکورت میشود؛ موارد بسیار مهمی مانند مکان، توسعه طرح و تم، تهیه تهویه مناسب، برنامهریزی برای فضای انباری، سیستم نورپردازی را باید در نظر گرفت. در طراحی فودکورت عوامل متعددی مانند تم، نورپردازی، طراحی کاربردی و عملیاتی دخیل هستند. از آنجایی که مانند رستورانهای فست فود افراد مدت کوتاهی را در فودکورت سپری میکنند؛ لازم است محیطی روشن و کاملاً دلباز ایجاد کنید. ترکیب بوی خوش قهوه، صدای دلنواز پیانو و نور تنظیم شده محیط لابی لانژ را مکانی بسیار مناسب جهت برگزاری جلسات و دورهمی های تجاری، دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است. این گیرنده ها قادر به دریافت و تشخیص حدود ۱۰٫۰۰۰ بوی مختلف هستند! با رعایت این نکات ساده جلوه سنتی منزل شما نمایان تر خواهد شد.

همان طور که گفته شد، کترینگ ها با توجه به نوعشان، شرایط خاصی دارند. همه افراد در هر سن و شرایطی بعد از یک روز کاری خسته کننده نیاز دارند تا یک به محیطی دنج و راحت و آرام بخش جهت خوردن غذا و یا استراحت مراجعه کنند. بعد از این که نوع کترینگ شما مشخص شد، وقت آن می رسد که یک نام مناسب و زیبا برای آن انتخاب کنید. در سومین بخش از معرفی بهترین صبحانه سلف سرویس در تهران به شرق این کلانشهر میرویم تا بهترین بوفههای صبحانه را به شما معرفی کنیم. واقعیت این است که همین وفور سبک های چیدمان داخلی منحصر به فرد، یافتن گزینه ای را که به بهترین شکل نیاز شما را برآورده می کند، دشوار می سازد. طراحی داخلی به سبک کلاسیک همان طرحی است که ما در اکثر بهترین رستوران های جهان تحسینش می کنیم. چرا زندگی در خانهای سنتی لذت بخش است؟ در فضای داخلی این رستوران موسیقی زنده پخش میشود و شما میتوانید در حین میل کردن غذا، از شنیدن نوای سنتی ایرانی لذت ببرید.

هنگام اجرای طراحی فودکورت و انتخاب چیدمان میز و صندلیها، تهویه را بهعنوان یک عنصر تأثیرگذار در امنیت و آسایش مشتریان در نظر بگیرید. از طرف دیگر به دلیل بهکارگیری چیدمان اشتباه و ناکارآمد، برخی از فودکورتها بسیار شلوغ و نابسامان به نظر میرسند. از طرف دیگر نورپردازی مناسب در روحیه مشتریان شما تأثیر گذاشته و سبب ایجاد احساس آرامش در آنها میشود. میهمانان عاشق فضای داخلی هتل 5 ستاره هستند.تجملات ، به همان اندازه که ممکن است وجود داشته باشد ، مدت ها در خاطرات مردم باقی می ماند و همیشه آرزو می کنند که به آن مکان بازگردند که باعث می شود احساس ویژه ای به آنها دست دهند. خلق فضایی که حضور مشتریان را بدون توقف طولانی تثبیت کرده و حس یک مکان سنتی را به آنها منتقل کند، از کانسپ های مهم طراحی داخلی رستوران محمد به شمار می رود. از این رو در ادامه مقاله به بررسی طراحی رستوران سنتی می پردازیم. در این مقاله به بررسی طراحی داخلی و دکوراسیون فست فود خواهیم پرداخت. اگر می خواهید در چشمان مشتری قابل اعتماد به نظر برسید، بهتر است سبکی که در دکوراسیون داخلی رستوران استفاده کرده اید، برای فضای بیرونی نیز استفاده اصول طراحی داخلی رستوران نمایید.

می توان از انواع سنگ های طبیعی با روش ها و سبک های خلاقانه بسیاری در طراحی دکوراسیون استفاده کرد. در فرهنگ معماری روسیه، سبک معاصر با استفاده از کدهای سنتی، طناب کشی، اکسسوری ها شکل میگیرد که این عناصر طراحی بر روی بافت بتنی خشن و دیوارهای آجری تاریخی انجام می شود. این رستوران، با مساحتی در حدود 120 متر مربع، در برلین (Berlin)، پایتخت کشور آلمان (Germany) واقع شده است. در زیر ساختار استوانه ای شکل چوبی آویزان از سقف، یک میز دایره ای شکل به سبک teppanyaki گرفته است فضایی که مشتریان می توانند در اطراف آن بنشینند و به تماشای غذای در حال طبخ خود بپردازند. اگر میخواهید شهرت فودکورت شما به تم موزیکال گره بخورد؛ میتوانید سازهایی را از دیوار آویزان کرده و از تصاویر خوانندههای معروف استفاده کنید. یکی از بهترین راه های دکوراسیون استفاده از تزئینات دیواری است. توجه به نورپردازی، این طراحی دکوراسیون رستوران لوکس رو به طرز باورنکردنی شگفت انگیز کرده. پرسنل این رستوران با توجه به نظر کاربران بسیار حرفهای هستند و فضای داخلی با ظروف بزرگ و سماور جوشان بههمراه رومیزیهای قلمکاری شده اصفهان، فضایی دلنشین برای مشتریان ساختهاند. قبل از شروع طراحی داخلی فودکورت انتخاب تم و کانسپت کلی طراحی؛ مهمترین نکته است؛ چراکه یک تم زیبا و منحصربهفرد سبب میشود تا رستوران شما از دید مشتریان جذابتر به نظر برسد.

بهکارگیری اصول طراحی فودکورت علاوه بر افزایش سطح جذابیت بصری رستوران شما سبب میشود تا سیستم تهویه، انبار و سرویس بهداشتی مناسبی داشته باشید. برای این کار میتوانید علاوه بر استفاده از لوسترهای جذاب سقفی از چراغهای رومیزی استفاده کرده و با اجرای نورپردازی مناسب بر روی غذاها اشتهای مشتریان را افزایش دهید. استفاده از گیاهان در طراحی فضاهای مختلف از جمله فودکورت، یک محیط کسلکننده را به یک فضای آرامشبخش، شاداب و باطراوت تبدیل میکند. میل کردن غذا در طبیعت بسیار آرامشبخش است و گاهی نشستن در یک فضای سربسته برای میل کردن غذا بسیار کسلکننده خواهد بود. برنامه ریزی برای همه فعالیت ها در کافه رستوران بر عهده مدیریت است. یکی از مهمترین موارد تأثیرگذار در طراحی فودکورت محل یا همان لوکیشن قرارگیری رستوران شماست. موارد دیگری وجود دارند که نهتنها بر طراحی بلکه در انتخاب تم هم میتوانند تأثیرگذار باشند.

با اینکه این رستوران دیزاین خاصی ندارد اما چشماندازی که به تهران دارد، آن را به یکی از بهترین رستورانهای پایتخت تبدیل کرده است. ایده آشپزخانههای اپن، در طی سالهای متوالی در طراحی داخلی خانهها در حال اجرا است؛ اما استفاده از این نوع طراحی در فودکورت نیز میتواند رستوران شما را به مکانی بسیار جذاب و منحصربهفرد تبدیل کند. برای آن که جذابیت طراحی رستوران ایرانی افزایش یابد میتوانید از آویزهای سقفی متنوع و متفاوتی استفاده کنید، برای مثال از همان ابزاری که در رستوران استفاده میکنید برای ایجاد زیبایی بیشتر در تزئین فضای داخلی رستوران میتوانید بهره ببرید.