راهنمای خرید لپ تاپ

این پردازنده قوی در کنار تراشه گرافیکی NVIDIA (مدل GeForce GTX1650) و 8 گیگابایت رم (از نوع DDR4) در کنار حافظه 4 گیگابایتی ویژه پردازنده گرافیکی و حافظه داخلی 512 گیگابایت (از نوع SSD) بهسادگی از پس پردازشهای سنگین و گرافیک بالای بازیهای آنلاین برمیآید. گیمرها به خصوصیت قابل حمل بودن لپ تاپ خود توجه ویژه ای دارند. حسگر اثر انگشت دستگاه سرعت و دقت بالایی دارد و بهعنوان یک سیستم ورود بیومتریک کامل میتوانید روی آن حساب ویژه باز کنید. حسگر اثر انگشت این لپ تاپ هم سرعت و دقت لازم را برای ورود و لاگین بیومتریک دارد و بدون مشکل میتوانید به سراغش بروید. به طو کلی این لپ تاپ تمام چیزی را که برای کاربری روزمره و کارهای دانشجویی لازم دارد را پشتیبانی کرده است. ظاهر کلاسیک این لپ تاپ گیمینگ با تمام محصولات مشابه فرق دارد. این مزیت رقابتی میتواند استفاده از قطعات پیشرفتهتر و بهتر یا قیمت کمتر باشد، که در هر صورت این اتفاق، به نفع کسانی تمام خواهد شد که در پی خرید لپ تاپ گیمینگ هستند. این 17 اینچی دارای 32 گیگابایت ظرفیت و یک ترابایت حافظه داخلی میباشد که در کنار پردازنده گرافیکی RTX2080 از گروه NVIDIA و سیستم پردازشگر مرکزی Core i7 ، اجرای هر بازی را برای شما ممکن میسازد .

لپ تاپ گیمینگ TUF Dash FX516PE با کارت گرافیکی قدرتمند RTX 3050 برند NVIDIA ارائه میشود که با بهرهمندی از 4 گیگابایت حافظه اختصاصی میتواند برترین بازیها را به آسانی اجرا کند. با توجه به میزان بودجه، سبک زندگی، بازیهایی که قصد دارید اجرا کنید و قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ جهان، حداقل ۵۰ میلیون تومان یا بیشتر باید برای بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی هزینه کنید. اول از همه چیزی که بسیار واضح است این است که شما در این مدل به ۲ نمایشگر دسترسی دارید که هردو کیفیت و روشنایی بالایی دارند. پردازنده اینتل Core i7-11800H همراه با پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 3050 TI کنار هم عملکرد عالی دارند.

از مهمترین کارهایی که باید انجام شود بروزرسانی مداوم کارت گرافیکی می باشد به این خاطر که امکانات جدید را برای شما فراهم می آورد. البته باید این نکته را یادآور شویم که هر کدام از این دستگاهها، به یک دلیل خاص در این لیست قرار گرفتهاند، یکی به خاطر کیفیت بالا، دیگری به جهت مقرون به صرفه بودن و … به همین خاطر باید ببینید این نمایشگر دوم ارزش کار با یک کیبورد کوچکتر و جمعوجور را دارد یا خیر. مدل 2019 این لپ تاپ گیمینگ نیز چنین ویژگی را دارد که حالا مجهز به کار گرافیک GeForce RTX 2080 شده است. همچنین پیشنهادهایی را در موردِ انتخاب تراشهی گرافیکی و ترکیب آن با پردازندههای مناسب بر اساس تجربیات کسب شده از بررسیهای قبلی ارائه کردیم که احتمالا کار گیمرها را برای انتخاب مدلهای مطلوب در ماههای آتی آسانتر خواهد کرد.همچنین در مورد واحدهای گرافیکیِ مدرن در لپتاپهای امروزی هم عنوان شد که راندمان تراشههای جدید به همردههای دسکتاپیِ آنها بیش از گذشته نزدیک شده و در بسیاری موارد بنچمارکهای اجرا شده بر روی کارتهای گرافیکی پیسی را میتوان به عنوانِ معیارِ خوبی از راندمانِ تراشههای همردهی موبایلی در دستگاههای قابل حمل قلمداد کرد.

اگر بعد از دیدن لپ تاپ Alienware Area-51m با آن بدنه جذاب و سفیدش، فورا عاشق آن شدید باید بگوییم تنها این اتفاق برای شما نیافتاده است و اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تنها براساس ظاهر این لپتاپ تصمیم به خرج چند هزار دلار میگیرید، اصلا در موردتان قضاوت نمیکنیم. اگر لپتاپ شما یک پردازنده رایزن هشت هستهای دارد با آن میتوانید از نرمافزارهای سنگین هم استفاده کنید ولی در گیمینگ تغییر چندانی تجربه نمیکنید. این لپ تاپ دارای 3 نسخه از سری TUF ایسوس است که به ترتیب از کارت گرافیک های قدرتمند 3000 RTX استفاده می کنند. شما با مطالعه لیست بهترین لپ تاپ های 2022، می توانید بهترین لپتاپ ها، مناسبترین لپتاپ ها، جدیدترین لپتاپ ها، زیباترین لپتاپ ها و مقرون به صرفه ترین لپتاپ ها، را بشناسید.

بیشتر عرضه ها با صفحه نمایش 14 اینچی عرضه می شوند، اما ایسوس یک ورژن از این لپ تاپ را با اندازه صفحه نمایش تقریباً منسوخ شده 11.6 اینچی ارائه می دهد. حال منظور کدام بازی ها است؟ جدیدترین نیروگاههای قابل حمل قابل حملتر میشوند، و با این حال هنوز همه ویژگیهای فانتزی را که رایانههای شخصی بازی سطح بالا انجام میدهند، دارند. همچنین کیفیت ساخت این رسته سخت افزار توسط کمپانی گیگا بسیار بالا بوده و معماری اختصاصی خودش را برای پردازش تصویر دارد. لپ تاپ Legion Y740 لنوو داخل بدنه شیک خود قدرت زیادی را پنهان کرده است از جمله: نرخ تازهسازی تصویر بسیار بالا، کارت گرافیک با معماری تورینگ انویدیا و یک پردازنده قدرتمند با یک سیستم خنککنندگی عالی، سیستم جالب مدیریت کابل به همراه تعدادی اپلیکیشن تا یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 زیر دستان شما باشد. شرکت «دل» برند گیمینگ پرچمدار خود را متحول کرده است. سری هلیوس ۳۰۰ که کمی بیش از ۵۰ میلیون قیمت دارند و شاید با بهره مندی از کارت گرافیک GTX 1660 Ti هم سطح با لپ تاپ های پرچمدار دیگر با کارت گرافیک RTX 2060 , RTX 2070 نباشد اما با امکانات ویژه ای که ارائه می دارد در ردیف لپ تاپ های گیمینگ پرچمدار قرار می گیرد.

در گذشته این دسته کالا برای انجام کارهای روزمره و سبک مورد استفاده قرار میگرفت اما امروزه با توجه حد انتظار کاربران از وسایل تکنولوژی عملا شرکت های تولید کننده ناچار بودند تا سیستم های خود را به روز کنند. بدون توجه به بودجه و نیازی که دارید، این که یک گیمر معمولی باشید که در اوقات بیکاری خود بازی میکند یا یک حریف حرفهای که به قدرتمندترین سختافزار داخلی نیاز دارد، مدلهای زیر گلچین بهترین لپ تاپ های 2020 برای گیمینگ هستند. شرکت گیگابایت، ایسوس و ام اس آی شرکت های مادر این تکنولوژی هستند و دیگر شرکت ها زیر نظر این دو کمپانی فعالیت می کنند.

روکش مات آن نیز باعث می شود در مدت استفاده چشم هاتان خسته نشوند. این لپ تاپ جدید از وزن ۱.۷۵ کیلوگرمی برخوردار بوده و برای استفاده در محل کار، خانه و دانشگاه مناسب است. لپ تاپ نیترو ۵ ایسر را میتوانید با وزن ۲.۶ کیلوگرمی تهیه کنید. از آنجایی که در بین وسایل الکترونیکی لپ تاپ جایگاه ویژه ای دارد و طراحی آنها بازسازی شده تا کاربران با وزن کمتر اما سخت افزار قوی تری بتوانند با آن کار کنند. رم نیز برای پردازش اطلاعات اجرایی به کار گرفته می شود هرچقدر میزان حجم آن بالاتر باشد قطعا سرعت بالاتری را نیز تجربه خواهید کرد.

قیمت بهترین لپ تاپ های گیمینگ 27 فروردین 1401 و 2022 و معرفی بهتری لپتاپ ها حرفه ای برای بازی گیمینگ را در این صفحه ببینید. شما هم اگر ایده یا تجربه کاربری از این دسته محصولات دارید حتما در بخش کامنت ها برای دیگران نیز قرار دهید. در حقیقت، اگر دوست دارید در بازی قدرت رقابت بالایی داشته باشید و در همان حین دستگاه بازی خود را به اطراف حمل کنید، انتخاب از بین بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 بهترین راهحل است. سازنده کارت گرافیک هم انویدیا است و با مدل GTX 1650 میتواند بازیهای خوبی را روی لپ تاپ خود اجرا کنید.

ضخامت 17.5 میلیمتری این لپتاپ باعث میشود بهترین گزینه برای افرادی باشد که دائما در سفر هستند و استفاده از مشخصات سختافزاری عالی مانند پردازندههای سری کافی لیک اینتل به همراه کارتهای گرافیک سری GTX10 جیفوسرس انویدیا به این لپتاپ قدرت فراوان میبخشد. از میان صدها لپتاپ بازی که در طول سالها مورد آزمایش قرار گرفتهایم، در اینجا لپتاپهایی هستند که بهترین توازن را بین عملکرد، قابلیت حمل و قیمت ارائه میدهند. در طول چند سال گذشته، Razer Blade دائما یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا بوده است. دقت کنید که ادعای خیلی از خریداران مبنی بر طول عمر باتری همیشه قابل اعتماد نیست. از طرف دیگر بهترین ماندگاری شارژ باتری را در این کلاس دارد که یک روز کامل دوام خواهد آورد، نمایشگر آن با توجه به استفاده از نرخ تازهسازی تصویر 120 هرتز روان است و خود لپتاپ با استفاده از یک طراحی فوقالعاده باریک و سبک یک محصول جذاب است. امروزه این محصولات با توجه به استفاده از بهترین قطعات داخلی شکاف بین سطح عملکرد و قدرت خود را با کامپیوترهای گیمینگ کمرنگتر کردند. اگر به دنبال کیفیت سخت افزاری هستید پیشنهاد میکنیم که از سیستم هایی با گرافیک گیگابایت استفاده کنید تا بتوانید از تمام قدرت آن استفاده کنید.

دیگر هیچ بازی کامپیوتری وجود ندارد که این لپتاپها نتوانند با کیفیت بالا اجرا کنند. به عبارت دیگر به راحتی میتوانید روی این لپتاپ هر بازی کامپیوتری را خواستید بازی کنید و با توجه به وزن و ابعاد مناسبی که دارد به هر جا میخواهید ببرید. به کمک لپ تاپ MSI GS65 Stealth میتوانید تعدادی از بهترین بازی های کامپیوتری را اجرا کنید. امکان ندارد یک بازی را روی این مدل اجرا کنید و سرعت آهستهای را ببینید، همچنین به لطف زیبایی خاص این لپ تاپ گیمینگ آن را با یک اطمینان خاص همه جا میبرید تا به همه یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 را نشان دهید. در اینجا شما را دعوت می کنیم تا مهمترین فاکتورهایی که قبل از خرید لپ تاپ گیمینگ باید به آنها دقت کنید اشاره میکنیم. سه فاکتور مهم که در بخش لپ تاپ وجود دارد عبارتند از RAM, GRAPHIC, بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون CPU که هر کدام توسط کمپانی های مختلف تولید می شوند. همچنین بخشی از مشخصات هر محصول را به همراه نکات منفی و مثبت آن قید کردیم تا آگاهانهتر تصمیم بگیرید.