دیپلمات کشورمان از ایرانیان مقیم تایلند خواست در دور دوم انتخابات شرکت کنند

دیپلمات کشورمان از ایرانیان مقیم تایلند خواست در دور دوم انتخابات شرکت کنند

سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند ضمن دعوت از شهروندان ایرانی برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: بدون شک هر یک از آرای شما نقش موثری در تقویت قدرت ملی و اقتدار ملی خواهد داشت. عزت، پیشرفت و ممتاز برای کشور و دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ناصرالدين حيدري سفير جمهوري اسلامي ايران در تايلند در پيامي از هموطنان خود براي حضور در دور دوم انتخابات چهاردهم رياست جمهوري خواستار حضور در دور دوم انتخابات رياست جمهوري شد. همگی از حضور جنابعالی در پای صندوق های رای دهمین دوره انتخابات صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. کاندیداهایی که حد نصاب لازم را به دست نیاوردند، دور دوم انتخابات در روز جمعه 24 تیر 1393 (5 تیر 1393) در داخل و خارج از کشور برگزار خواهد شد.

وی همچنین در نامه خود گفته است:
شکی نیست که رای شما شهروندان عزیز در تثبیت عزت و عزت ملت و پیشرفت و تعالی کشور و رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی نقش موثری خواهد داشت.

این دیپلمات در بخشی دیگر از پیام خود خطاب به کشورمان ابراز داشت: لذا از کلیه شهروندان مقیم تایلند دعوت می شود با شرکت در انتخابات و حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک به عنوان شعبه رای دهنده، به دین و مذهب خود پی ببرند. آرمان های ملی وظیفه خود را به گونه ای انجام دهند که به خوبی عمل کنند و گام بلندی در جهت بهره مندی از حق تعیین سرنوشت و سرنوشت آینده خود بردارند.

انتهای پیام/