دیدار امیرعبداللهیان با سفیران ایران در موریتانی، آلمان و سنگال

به گزارش حوزه سیاست خارجی آژانس خبری سیاست خارجی، امیرعلی امام جمعه شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در موریتانی در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، گزارشی از حوزه ماموریت و اقدامات به عمل آمده در زمینه توسعه و گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری میان دو کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه نیز در این دیدار توصیه‌ها و رهنمودهایی را در ارتباط با ارتقاء مناسبات ایران و موریتانی مطرح کرد.

همچنین محمدرضا دهشیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال در دیدار با وزیر امور خارجه گزارشی از حوزه ماموریت خود و اقدامات به عمل آمده در زمینه توسعه و بسط مناسبات سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی میان دو کشور ارائه کرد.

امیر عبداللهیان نیز در این دیدار نقطه نظرات و رهنمودهای لازم در ارتباط با گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی میان جمهوری اسلامی ایران و سنگال را ارائه کرد.



منبع

محمود فرازنده سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان نیز در دیدار با وزیر امور خارجه، گزارشی از حوزه ماموریت و آخرین تحولات روابط دو جانبه در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ارائه کرد.

امیر عبداللهیان نیز در این دیدار ضمن ارائه توصیه ها و رهنمودهایی در زمینه مناسبات دو کشور، توجه هرچه بیشتر به ایرانیان مقیم و برنامه ریزی برای تعامل هرچه بیشتر با هموطنان را مورد تاکید قرار داد.