خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee

سیستم هوشمند تمام تجهیزات پخش فیلم و سینمای خانگی را با هم یکپارچه می کند. یکی از مهم ترین فایده های این یکپارچگی این است که دیگر نیازی به ریموت های مختلف برای دستگاه های مختلفی مثل تلویزیون، دی وی دی پلیر و ماهواره نیست و همه دستگاه ها با ریموت خانه هوشمند کنترل می شوند. علاوه بر این امکان پخش فیلم در همه جای خانه آن هم از روی یک هارد تحت شبکه تجربه تماشای فیلم را برای ساکنان خانه هوشمند ارتقا می دهد. خانه هوشمند سکد کاری کرده که شما می توانید با بهره گیری از سیستم های هوشمند امنیتی، روشنایی، بیداری روزانه و سیستم های شناسایی و آلارم در و پنجره سبک زندگی خود را با جهان امروز تطبیق دهید و چندین پله از سایرین در این زمینه جلوتر باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد هوشمند سازی خانه این موضوع داغ و جذاب توسط خانه هوشمند سکد صحبت کنیم. استاندارد بودن تجهیزات هوشمندسازی ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

برای داشتن خانه هوشمند در تهران می‌توانید به مجموعه آیریک که بر روی تجهیزات ضمانت 2 ساله دارند و علاوه بر آن 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند، اعتماد کنید. خانه هوشمند آسانه سرویس یکپارچه هوشمند سازی بر اساس تکنولوژی اینترنت اشیاء را ارائه کرده است. تمام لوازم هوشمند سازی آسانه تحت یک سامانه واحد و از طریق اینترنت با یکدیگر در ارتباط هستند. کلیه لوازم هوشمند بدون نیاز به دستگاه مرکزی و مستقیماٌ از طریق شبکه وای فای و یا اینترنت موبایل (در لوازم با امکان نصب سیمکارت) به سرور اینترنتی آسانه در داخل کشور متصل میشوند. از آنجا که سرورهای اینترنتی در داخل کشور میباشند ، هیچ نگرانی از اختلال در ارتباط با لوازم هوشمند وجود ندارد. از نگاه CE Pro؛ خانه هوشمند Control4 آمریکا به عنوان بهترین برند خانه هوشمند دنیا در چهار سال اخیر انتخاب شده است.

  • برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد تاریخچه هوشمند سازی ساختمان می توانید به مطلبی که در مورد آن نوشته شده است، رجوع کنید.
  • با اين روش مي توان برنامه هاي روتين كه بصورت مكرر و روزانه در ساختمان اجراء مي گردد را توسط اين سيستم برنامه ريزي و هدايت نمود.
  • به جای کنترل لوازم خانگی، ترموستات، روشنایی و سایر تجهیزات با استفاده از دستگاه‌های مختلف، صاحبان خانه می‌توانند همه‌ی آنها را تنها با استفاده از یک دستگاه کنترل کنند که معمولا این دستگاه یک تلفن هوشمند یا تبلت است.
  • خانه هوشمند نام یک تکنولوژی جدید و نوظهور می‌باشد که امروزه در سراسر جهان سر و صدای زیادی به پا کرده است و افراد زیادی اقدام به پیاده‌سازی چنین فرآیندی بر روی انواع ساختمان از تجاری گرفته تا مسکونی کرده اند.
  • همچنین برای سالمندان مفید است، و نظارتی را ارائه می دهد که می تواند به سالمندان کمک کند تا به جای نقل مکان به خانه سالمندان یا نیاز به مراقبت 24 ساعته در منزل، راحت و ایمن در خانه بمانند.

تمامی وسایل هوشمند بصورت پیوسته در قالب یک پلتفرم نرم افزاری واحد عمل میکنند. بدون محدودیت مکانی هر وسیله ای که به اینترنت متصل باشد از یک نقطه واحد قابل کنترل است. سامانه اینترنتی آسانه در ارتباط با سایر سرویسها از قبیل سرورهای پیامکی ، IFTTT ، Google Assistant و … امکان استفاده از این سرویسها را برای کنترل وسایل هوشمند نیز میدهد. حس خوب داشتن یک محیط امن و ایمن برای کسانی است که هوشمندانه کیفیت را انتخاب میکنند ، به شرکت آکو دست خواهد آمد. سیستمهای هوشمند این امکان را به شما میدهد تا هر کجا که هستید امنیت و ایمنی خانه را حس کنید. به عنوان مثال کلیدهای نصب شده در هر اتاق، می توانند چراغ های موجود در آن اتاق را روشن و یا خاموش کنند و مستقل از اینکه نور تابیده شده از بیرون به چه میزان باشد، کلیه چراغ ها حداکثر نور خود را منتشر می کنند.

سنسور هوشمند حرکتی پارادوکس مدل 476 pro

انواع سنسور های ساختمان هوشمند و نحوه کار آنها مقوله ای است که به بررسی گسترده نیاز دارد. این سنسورها را می توان در انواع مدل های روشنایی، ضد سرقت، ضد حریق، حرکت، دما، رطوبت و … دسته بندی نمود. مجموعه ای از این حس گرها به پیشرفته شدن هر چه بیش تر خانه های هوشمند منجر می شوند.

برای افراد بسیاری، سیستم روشنایی هوشمند جذاب‌ترین قابلیت برای هوشمندسازی خانه است. در خانه هوشمند می‌توان به‌راحتی فشار دادن دکمه‌ای روی اپلیکیشن، چراغ‌های اتاق یا لوازم برقی را خاموش و روشن کرد یا نور چراغ‌ها را کم و زیاد کرد. در تمام موارد یاد شده ، کاربر قادر خواهد بود با استفاده از تجهیزاتی که در سیستم هوشمند ساختمان در نظر گرفته می‌شود ، در هر لحظه و با کمک اینترنت ، کنترل کاملی بر روی ساختمان داشته باشد. خانه هوشمند، از جمله جدیدترین تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت است که توانسته است به سرعت جای خود را در بین کاربران باز کند. به کمک این تکنولوژی قادر خواهید بود برخی از عملیات کنترلی مورد نیاز را به کمک تلفن همراه هوشمند انجام دهید. کافی است سیستم هوشمند را در خانه خود نصب کنید و اپلیکیشن موبایل را با آن هماهنگ کنید.

اما در این میان شرکت KNX را به جرأت می‌توان یکی از بهترین‌ها معرفی کرد! این شرکت علاوه بر این که توانایی تأمین نیاز‌های همه جانبه ما را در رابطه با هوشمند‌سازی خانه دار می‌باشد، از کیفیت و پشتیبانی بسیار مطلوبی برخوردار بوده و همچنین مطابق با تکنولوژی روز دنیا فعالیت می‌کند. با توجه به رونق یافتن این دانش، شاهد کاهش یافتن هزینه های هوشمند سازی ساختمان هستیم. با توجه به روش هوشمند سازی ساختمان و سطحی از هوشمندی که اننظارش را دارید، هزینه ساخت خانه هوشمند متفاوت خواهد بود. یکی از اماکنی که هوشمند سازی آن می تواند تحولی شگفتی آفرین ایجاد کند، بیمارستان می باشد.

زندگی هوشمندانه انتخاب افراد خاص

خانه هوشمند هوشمند سازی ساختمان چیست؟ شرکت خانه هوشمند isee