جدیدترین‌های «بازی آمیرزا» خبر فارسی-فاوینو

جدیدترین‌های «بازی آمیرزا» خبر فارسی-فاوینو اگر در مرحله ای گیر کرده اید نگران نباشید جواب تمامی مراحل بازی آمیرزا اینجاست. این روزها بسیاری به دنبال جواب کامل همه مراحل بازی آمیرزا هستند، بازی موبایلی جالبی که مدتی است بین ایرانی ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. به صورت کامل و همراه با جدیدترین جواب بازی آمیرزا تا مرحله آخر می باشد که به صورت اختصاصی تهیه شده است.

پاسخ کامل بازی آمیرزا آذر 97

موسیقی های آمیرزا (به خصوص در قسمت منو) شنیدنی هستند و با حال و هوای بازی سازگاری دارند.این مسئله به همراه رابط کاربری خوب بازی، طراحی زیبای کاراکترها و توجه به جزییات موجب گشته تا از لحاظ دیداری بازیکن یک تجربه نسبتا متنوع را تا ساعت ها حفظ کند. گفتیم «نسبتا» چون بخش پایینی محیط گیم پلی (همان قسمتی که باید حروف را انتخاب کنید) همیشه یکسان هست. آمیرزا بازی متفاوت ، سرگرم کننده و فوق العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت میکند. این بازی بیش از ۵۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد و معلومات و دانش شما را به مرور زمان ارتقاء خواهد بخشید. شما باید در این بازی جذاب هوش و ذکاوت خود را در میان بزرگان و میرزاهای عرصه کلمات محک بزنید و اعتبار خود را بالا ببرید.

برای راحتی کار و آسونتر شدن دسترسی شما به جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ هر ۵۰مرحله رو از هم جدا کردیم. پس امروز درمستر گیمرز، مرجع بازی ها همراه ما باشین تا جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ رو در اختیارتون بذاریم. در ادامه پست جواب بازی آمیرزا و درخواست مکرر شما دوستای عزیز برای جواب بازی آمیرزا مرحله ۱۰۱ – ۲۰۰ تصمیم گرفتیم این پست رو با شما به اشتراک بذاریم. خوشحال میشیم نظرخودتون رو راجع به این جواب بازی آمیرزا مرحله ۳۰۱ – ۵۰۰ در پایین همین پست برامون ارسال کنید. برای راحتی کار و آسونتر شدن دسترسی شما به جواب بازی آمیرزا مرحله ۳۰۱ – ۵۰۰ هر ۲۵مرحله رو از هم جدا کردیم.

تا کنون تمام مراحل از نسخه جدید بازی آمیرزا در این مطلب قرار گرفته است. در بازی آمیرزا ممکن است کلماتی را حدس بزنید که بین کلمه های موجود در معمای هر مرحله نیستند. قابلیت استفاده از این سکه ها را نیز به عنوان راهنما در بازی خواهید داشت. بازی آمیرزا به گونه ای طراحی شده است که کاربران باید با کنارهم قراردادن حروف مختلف به یک کلمه چند حرفی معنادار برسند. نکته قابل توجه در این بخش از بازی این است که اگر کلمه حدس زده شده از طرف شما مفهوم درستی داشته باشد اما جزو کلمات مورد تایید بازی نباشد، امتیاز واژه مورد نظر به شما تعلق می گیرد اما امکان رفتن به مرحله بعدی بازی وجود ندارد. جواب همه مراحل آمیرزا به صورت کامل و اختصاصی را تقدیم شما همراهان بازی آمیرزا می کنیم.

جواب بازی آمیرزا ؛ جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید 1401 (اختصاصی)

شما می توایند این صفحه را ذخیره کنید و در هر زمانی که نیاز داشتید با باز کردن سایت جواب بازی امیرزا را مطالعه و مشاهده نمایید. لازم به ذکر است تا به این لحظه جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 2022 و جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 1400 و آپدیت 1401 نیز در این صفحه قرار گرفته است که برای دستیابی به مراحل پایانی جواب بازی امیرزا می توانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید. جوابهای جواب بازی آمیرزا از اول تا آخر را از سایت تکست لس دریافت کنید. کاربرای عزیز که دنبال جواب بازی آمیرزا هستید ، ما همه ی جواب های این بازی رو توی سایتمون گذاشتیم.

سایت آمیرزا، جهت تسهیل در راحتی کاربران برای جستجوی سریع، آسان و جامع پاسخ های شما کاربران عزیز، با موتور جستجوی هوشمند آنلاین دیتاجو، به تعامل و همکاری رسیده است. آمیرزا بازی متفاوت، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت می‌کند. دانلود بازی آمیرزا با توجه به حجم نسبتا کم و وجود بیش از ۱۵۰۰ مرحله، می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند. در بازی آمیرزا تا به الان 1457 مرحله قرار گرفته که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند . و در صورت گیر کردن در مراحل می توانید از گزینه های کمکی استفاده کنید .

جواب بازی امیرزا از مرحله 701 تا 850

برای دریافت یک حرف راهنما باید ۴۵ سگه بدهید که هزینه بالایی است، در صورتی که برای حدس کل کلمات هر مرحله سکه کمی می گیرید. بازی امیرزا ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا است که هدف آن پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته است. آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و بسیار شیرین دعوت می کند و شما باید در آن کلمات مورد نظر را از میان حروف بهم ریخته پیدا کنید. آمیرزا بهترین بازی فکری و حدس کلمات و همچنین محبوبترین بازی فکری در بین مردم هست.

جواب آمیرزا به صورت کامل و همراه با جدیدترین جواب بازی آمیرزا تا مرحله آخر می باشد که به صورت اختصاصی تهیه شده است. سلام بچه ها شما برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا حروف اون مرحله رو توی باکس پایین تایپ کنید و بعدش دکمه پیدا کن رو بزنید بعد همه جواب ها جواب بازی آمیرزا میاد. در صورتی که جواب بازی آمیرزا در هر مرحله تغییر کرده یا صحیح نبود لطفا در کامنت ها حروف یا کلمات صحیح را برای ما ارسال نمایید تا با نام شما در صفحه درج شود. هرچند در این مطلب از سامسونگ یار راهنمای کامل بازی را برای شما قرار داده ایم و نیازی نیست که از سکه های خود برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا خرج کنید .شما می توانید برای در دسترس داشتن جواب بازی آمیرزا این صفحه را در مرورگر خود بوکمارک کنید . افراد با سنین مختلف و سلیقه های متفاوت به این بازی موبایلی جالب علاقه مند هستند.

  • شما می توایند این صفحه را ذخیره کنید و در هر زمانی که نیاز داشتید با باز کردن سایت جواب بازی امیرزا را مطالعه و مشاهده نمایید.
  • “خیبرآنلاین” – شاید برای شما عزیزان نیز اتفاق افتاده باشد که در حال انجام بازی های موبایلی به مرحله هایی برسید که جواب آن ها را نمی دانید و از طرفی سکه کافی برای راهنمایی نیز ندارید.
  • در اینجا با یکی از بهترین بازی‌های ایرانی بازار مواجهیم که توانسته آهسته و پیوسته، به بیش از ۱۰ میلیون نصب در بازار برسد و دل تمام کاربرانش را به دست بیاورد.
  • آقامیرزا جزو بازی‌هایی است که با کمک دوستان یا خانواده می‌تواند بامزه‌تر شود، پس بی‌خیال کمک گرفتن از اطرافیان نشوید.
  • بازی فکری آمیرزا که در مورد حدس زدن کلمات است یکی از جذاب ترین بازی های فکری می باشد.
  • پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا سعی خود را در حل بازی کنید در صورتی که در حل جواب بازی ناتوان بودید از جواب بازی آمیرزا استفاده کنید.