تصاویر ۱۵ مدل از طراحی دکوراسیون مغازه

نورپردازی در مغازه شال و روسری باید طوری باشد که مشتری رنگ واقعی کالا را مشاده دکوراسیون داخلی مغازه قنادی نماید. دودی هم که در حین پختوپز تولید میشد احتمالا از سوراخ سقف بیرون میرفت. اتاق گینایکون معمولا در طبقه دوم خانهها و برای محافظتشان از چشم مهمانان مرد، جدا از بخش اندرون (اندرونی) ساخته میشد. و بهتر است روسری هایی که مثلا همه از جنس ساتن هستند در یک قفسه کنار هم چیده شده باشند. رخت آویز بهترین ابزاری است که می توان با آن شال و روسری های حریر و ظریف را آویزان کرد. بهتر است در درون مغازه از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید زیرا فاصله طیف رنگی در درون مغازه پوشاک بسیار مهم است. خانههایی که در شهرهای بزرگتر ساخته میشدند، اغلب دیوارهای همجواری داشتند که بسیار به خانههای امروزی شباهت دارند. در واقع آینه به عنوان یک کمک کننده برای مشاهده تمام محصولات موجود در مغازه میوه فروشی است، که در عکس میوه فروشی بالا مشاهده میکنید. در ادامه این مطلب تصاویر انواع طرح های جدید نمای مغازه و فروشگاه های مختلف با طراحی های جدید را مشاهده خواهید کرد. استفاده از استند باعث میشود تا میوه و صیفیجات در ارتفاع بالاتری از چشم مشتری قرار داشته باشد که این امر باعث جذب مشتری خواهد شد.

بهتر است ورق مورد استفاده در تابلوی سردرب مغازها از نوع کامپوزیت نانو خود تمیز کن باشد زیرا به دلیل آلودگی هوا امکان شستشوی مدوام نمای تابلو مغازه وجود ندارد و این ورق کامپوزت دیگر نیازی به شستشو نداشته. فارغ از هر گونه طراحی در دکوراسیون داخلی، باید توجه داشته باشید که در نگاه اول، مشتری بیرونیترین لایه چیدمان میوه فروشی را مشاهده مینماید. وجود آینه علاوه بر انعکاس نور در فضا، باعث این میشود که مشتری بتواند با یک نگاه میوههای اطراف خود را مشاهده نماید. ثروت یونانیها در یونان باستان بود که اندازه خانه و تعداد اتاقهایش را مشخص میکرد. خیابانهای تنگ و باریک بین ساختمانها قرار میگرفتند و ساختمانها را از یکدیگر جدا میکرد. خانه ثروتمندان در یونان باستان از خانه فقرا کاملا از زمین تا آسمان فرق میکرد. در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با راژه در ارتباط باشید. در دکور کردن فضاهایی همچون مغازه ها وبه طور کل هر فضایی که کار فروش به صورت ویترینی در آن صورت میگیرد معمولا توجه و تمرکز برروی ویترین ودیواره های پشت قفسه ها قرار دارد و این موضوع باعث می شود که تا حد زیادی دکوراسیون مناسب برای سقف فراموش گردد.سقف های کاذب متنوعی برای مغازه ها انتخاب گشته و کار میگردد که گاها نه تنها تاثیر مثبتی بر دکوراسیون مغازه نمیگذارد بلکه فضا را بسته تر نشان داده و گاها خفه و تنگ خواهد کرد و مشتریان به داخل شدن به این مغازه ترغیب نخواهند شد.در این شرایط و برای بهتر نشان دادن ارتفاع مغازه و نورپردازی خاص بهتر است که از متریال هایی به روز تر و مدرن تر بهره ببرید .

هر چه محصولات مرتبط را در کنار یکدیگر قرار دهید باعث میشود تا مشتری بتواند محصولات بیشتری را از شما خریداری نماید. سقف خانه عیانیها برای عایق بهتر سفالکاری میشد و پنجرههایشان هم پرده کرکرهای داشتند که در چله زمستان بسته میشد تا اهالی خانه از گزند سرما در امان باشند. شاید پرسش این سوال به نحو دیگری بتواند ذهنیت شما را در این خصوص شفاف تر کند، مشتری شما دوست دارد چه پیامی را از شما بشنود ؟ اطلاع از این ویژگی و به کار بردن آن در طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه باعث میشود تا مشتری را به خوبی جذب کرد. خود اسباب بازی ها همگی رنگارنگ هستند و پالت رنگی متنوعی در آن ها به کار رفته است؛ پس برای بهتر دیده شدن، توصیه ما قرار دادن رنگ سفید مایل به خاکستری روشن، به عنوان بک گراند است. خانههای فقرا یا برای رنگ سفید روشن سفیدکاری میشدند، یا در همان حالت رنگ طبیعی قهوهای گلی میماندند. جنس قفسههای سمت راست فروشگاه را ترجیحاً از چوب یا فلز و رنگ آنها را نیز روشن یا رنگ سفید انتخاب کنید. ویترین جذاب یک شیرینی فروشی افراد را به سوی خود می کشاند ، تمیزی و آراستگی فروشگاه و ایجاد حال و هوایی مرتبط با خوراکی نیز واقعا مهم است .

می توانید ویترین را به یک مارک لوازم آرایشی یا یک عطر خاص اختصاص دهید که باعث جذابیت می شود. وجود یک سری ترفندهای مختلف و ایدههای خلاقانه باعث میشود تا به کار خود رونق ببخشید. در طراحی این شعبه، ذات شیطنت آمیز برند حفظ شده ولی همزمان فضایی سطح بالا و مطمئن به وجود آمده که از فلسفه این برند آرایشی غافل نمانده. گینایکون به ژینکونیت یا ژیناسیوم هم اشاره میکند و فقط اتاقی مخصوص زنهای خانه بود که میتوانستند با دوستان و خانواده خود در آنجا سرگرم شوند. در هر مغازه فضای پشت طبقات یا استند های موجود که مستقیما دیده خواهد شد قطعا دیواره ها هستند . اتاق کار و انباری اغلب در این خانهها یکسان بودند. مبلمان این اتاق معمولا نسبت به کل خانه مجللتر بودند و طوری تهیه میشدند که اجتماعی و شاد به نظر برسند. باستانشناسان هم در کنکاش در این خانهها توانستند ظرفها و قابلمههای زیادی کشف کنند که فرصت این را پیدا کردند چیزهای بیشتری از طراحیهایشان یاد بگیرند. یونانیها اما برای حمام کردن و شستن لباسهایشان، باید میرفتند از چاه یا فواره عمومی در نزدیکیشان آب میآورند و روی آتش گرم میکردند. رعایت نظم و ترتیب در فضای مغازه یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که باید بر اساس اصول فنگ شویی مغازه مورد توجه قرار بگیرد بنابراین بهتر است کالاها را به صورتی در فضای مغازه بچینید که کالاهای همگروه در یک مکان قرار بگیرند.

طرح اولیه دکوراتیو داخل مغازه با رعایت تمامی اصول و نکات فنی و همچنین اولویت دادن به خواسته و نیازهای مشتریان فروشگاه مورد نظر تهیه می شود. علاوه بر موارد گفته شده در جذب مشتری و فروش بیشتر، زمانی میتوانید به خواسته خود برسید که محصولات با کیفیتی را به مشتریان ارائه کنید. تا اینجا این نکته باید گفته شود که این ویژگی، در خانههای آن زمان رایج بود که مردها و زنهای خانه، اتاقهای جداگانه خودشان را با ورودیهای جداگانهای داشته بودند که این ورودیها جلوی دیدن مهمانهای جنس مخالف را میگرفتند. همانطور که گفته شد یکی از سیاستهای شیائومی تولید گوشی برای بودجه و سلیقههای مختلف است، به همین دلیل نیز قیمت انواع گوشی شیائومی در کلاسهای مختلف فرق میکند و شما میتوانید با هر بودجهای یک مدل از این برند پیدا کنید. استفاده از یک منبع آب مناسب و پمپ ساده میتواند در این زمینه به شما کمک نماید تا محیط داخلی میوه فروشی را به شکل دلخواه تزئین کنید. بنابراین در این نوشتار از طراحی داخلی آبگون دیزاین، با ما همراه باشید تا نکاتی در خصوص طراحی داخلی فروشگاه و دکوراسیون مغازه که باید بدان توجه کنید را برای شما شرح دهیم. خرید محصولات تازه برای مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است لذا وجود مه پاش باعث ایجاد حس تازگی در میوه و صیفیجات میشود.

شاید به چشمتان خورده باشد که وقتی وارد اداره ای می شوید سرامیک های دیوار آنها ساده اما در عین حال شیک می باشد. در زمینه نورپردازی اگر بخواهید به بهترین شکل عمل کنید، کافی است از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بتواند شما را در ایجاد یک دکوراسیون بصری زیبا کمک نماید. البته بهتر است برای طراحی داخلی خانه با گل ها از متخصص آن نیز مشاوره بگیرید. یکی از نکات کلیدی در هنگام طراحی دکوراسیون میوه فروشی این است که متراژ داخلی مغازه را در نظر داشته باشید. این دو محصول تقریبا هیچ ربطی به یکدیگر ندارند اما در صورتی که یکی از آن دو طوری طراحی شود که در هنگام استفاده حس محصول دیگر را نیز القا نماید به معنی به کار بردن طراحی احساس گراست. گاهی اوقات نیز برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه قنادی از رنگ هایی که به رنگ های پاستیلی معروف هستند، استفاده می شود. کسانی که در این زمینه مشغول به ارائه خدمات و فروش محصولات هستند، باید به دکوراسیون مغازه خود توجه داشته باشند. بنابراین طراحی یک مغازه با ایده های نو و خلاقانه از اهمیت بالایی در دنیای تجارت و کسب و کار برخوردار است . البته برای طراحی مغازه هایی با کاربری های گوناگون اصول متفاوتی باید مد نظر قرار گرفته شود.

استفاده از قفسههای متحرک برای فضای داخلی میوه فروشی توصیه میشود چرا که سینیهای نصب شده قابلیت جا به جایی داشته و کار شما را آسان مینماید. برای این کار در طراحی داخلی مغازه، شما می توانید فضایی جذاب را با کمک نورپردازی متمرکز و ترکیب رنگ مناسب در مرکز و یا گوشه های فروشگاه ایجاد کرده و با نمایش محصولات خاص و ویژه خود در این بخش خاص فروشگاه، سود خوبی را کسب کند. جهت آشنایی و انتخاب بهترین قفسه می توانید به مقاله قفسه های فروشگاهی مراجعه نمایید. از طرف دیگر، یکی از دلایلی که ممکن است مشتری های ما زود فروشگاه را ترک کنند، خستگی آنها و همچنین نبود فضایی برای استراحت آنان می باشد. طراحی داخلی دکوراسیون برای لوازم آرایشی مانند دو لبه چاقو است؛ به این صورت که هم می تواند عاملی برای رونق کسب و کار بشود و هم از طرف دیگر، منجر به افت فروش گردد. طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری و فروشگاه ها به یکی از مهمترین چالش های صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. فارغ از فضای کسب و کار شما و نوع محصولاتی که ارائه میکنید، رنگبندی قفسه های فروشگاه همیشه نقش مهمی را در جلب نظر مشتریان دارد.

درصورتی که در مغازه خود نیاز به یخچال جهت نگهداری محصولات بصورت تازه و باکیفیت دارید بهتر است از مقاله یخچال صنعتی استفاده نمایید . گروه طراحی دکوراسیون طرح اشل، طراح و مجری تخصصی خدمات دکوراسیون داخلی مغازه، دکوراسیون اداری و دفتر کار در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان. این موارد باعث جذابیت داخلی محیط میوه فروشی خواهد شد که برای مشتریان دارای اهمیت است. بهرهگیری از باکسهای مختلف و ساخت درختهای نمادین در فضای مغازه باعث میشود تا جذابیت محیط را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. به عنوان نمونه در سالاد، خیار و سبزیجات مختلف نظیر کاهو با یکدیگر ترکیب میشوند، لذا بهتر است این دو را در کنار یکدیگر قرار دهید. به این ترتیب رهگذران از بیرون شاهد پنجره ای با منظره باغ، جنگل، ساحل یا هر چیزی مناسب مغازه هستند. بهتر است برای مغازههای مختلف از رنگهای شاد و گرمی استفاده کنید همچنین برای جذابیت بیشتر مغازه میتوانید از طرحهای مختلف کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید البته این کار برای مغازههایی با متراژ کوچک توصیه نمیشود زیرا فضای آن را کوچکتر جلوه میدهد. برای دسته بندی محصولات و گروه بندی میوه و صیفی جات میتوانید از تخت سه لایی استفاده کنید.

در دکوراسیون این فروشگاه از قطعات چوبی لولایی به عنوان محل قرارگیری و نمایش کفش ها استفاده شده است. فیلم سینمایی «پاک باخته» به کارگردانی «غلامحسین لطفی»، دوشنبه ۲۷ تیر ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش میشود. زمانی که بخواهید محیط دکوراسیون مغازه را دلبازتر و روشنتر از گذشته کنید، میتوانید از آینه استفاده کنید. برای چیدن لباس ها سعی کنید بیشتر از ارتفاع استفاده کنید و لباس ها را بر روی هم بچینید زیرا چشم بیشتر ارتفاع را می بیند. اتاقهای کار هم اغلب برای ساخت جواهر و دوختن لباس و طراحی صندل استفاده میشدند. در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه همواره تلاش شد تا حداکثر استفاده از فضای محدود آن بعمل آید بنابراین از جداره ها برای چیدمان لباس ها استفاده شد و فضای مابین بعنوان فضای رفت و آمد و بازدید در نظر گرفته شد. اگر فضای داخلی میوه فروشی بزرگ است میتوانید از عناصر طبیعی مختلف نظیر سنگ، چوب، فلز و غیره به شکل نمادین استفاده کنید. افراد هنگام ساختن ساختمانها از سرامیک دیوار مخصوص استفاده کرده اند.

پس طراحی نما مغازه بسیار اهمیت دارد. ایدههای مختلفی وجود دارد که به افراد کمک خواهد کرد تا بتوانند دکور میوه فروشی خود را به شکل ایدهآل طراحی کنند. ورق کامپوزیت ها به جهت وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم عایق حرارتی می باشد. اتاقهای خوابی که در بیشتر خانههای باستانی در یونانی دیده میشد، با تختخوابهای ساده اندرون (اندرونی) مشابه بودند. خانههای یونانی بزرگتر تقریبا و همیشه یک محوطه در مرکزشان بود که اتاقها در اطراف آن محوطه ساخته میشد. چیزی مانند توالت سیفونی به شکل امروزی در دوره و زمانه باستان که وجود نداشته، اما خانههای یونانی به جای توالت، با یک وان حمام و لگن باز هم حمامهای سادهای برای خودشان ساخته بودند. شرکت تابلو لند با سالها تجربه در راستای تابلو سازی و تبلیغات محیطی و سازمانی توانسته به بکی از برترین شرکت های ساخت تابلو در کشور بدل شود و برای اثبات آن می توانید از نمونه کار های ما دیدن نمایید و خودتان قضاوت را بر عهده بگیرید.

همچنین یکی دیگر از عواملی که به زیبایی ورودی تاثیر دارد استفاده از رنگ های مناسب برای ورودی می باشد؛ که توجه به این نکات باعث می شود ذهنیت اعم از با ارزش بودن و لوکس بودن مغازه شما را در ذهن مشتریان ایجاد نماید. در طراحی دکوراسیون مغازه، باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. در ادامه به بررسی چندین عکس از روشنایی کم هزینه برای مغازه های کوچک و ایده روشنایی مغازه کوچک می پردازیم تا طراحی نورپردازی برای مغازه های نقلی تان آسان تر باشد. این اتاقهای تیرهوتار برای نگهداری غذا شکل میگرفتند و یونانیان کوزههای محصولات محلی مانند زیتون و غلات و شراب را در آنجا نگه میداشتند. پس بهتر است در بحث طراحی دکور میوه فروشی به این موضوع توجه داشته باشید و سپس به دنبال طراحی لایههای بعدی بروید.

در چیدمان دکوراسیون و محصولات فروشگاه باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر ، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند. اگر قرار است یک کالای ارزان قیمت را با حداقل سود به مشتریان بفروشید، شاید لزومی به انجام هزینه های گزاف برای طراحی یک دکور لوکس و گران قیمت نباشد. برای دوختودوز پارچه و ساخت صنایع دستی و مراقبت از کودکان هم در این اتاق انجام میشد. اگرچه ممکن است در فضای کوچکی کار کنید، این بدان معنا نیست که میتوانید از هزینهای که مشتریان آن را لوکس میدانند صرف نظر کنید. مانند زمینه دیوارها، سقف، کف و غیره از رنگ های ساده و خنثی استفاده شود. برخی از مغازه ها برای زیبا سازی محیط خود از این طراحان استفاده می کنند. اگر از المانهای زیبا برای طراحی داخلی استفاده کنید و بهترین ویترینها را داشته باشید ولی ظروف استفاده شده برای قرار دادن شیرینی، شکلات و آجیل جلوه نامناسبی داشته باشد، پروژه طراحی داخلی قنادی را با شکست روبهرو خواهد کرد. به همین جهت نباید از تکنیک نورپردازی درست و زیبا در داخل گل فروشی غافل شد، زیرا به واسطه زاویه گلدان ها و جایگاه مناسب آن ها با استفاده از یک نور پردازی خوب می توان جلای بسیار خاصی به آن ها بخشید و آن ها را بیشتر در معرض دید افراد قرار داد.