بهترین قیمت شیشه شوی خودرو نانوسان کالا یدکی 09124490320

باعث نرم شدن تیغه برف پاک کن می گردد و بدلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری می نماید . محصول مایع شیشه شوی نانوسان ترکیبی بسیار موثر و کارآمد برای تمیز کردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه خودرو است ، دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد می کند. محصول مایع شیشه شوی نانوسان خودرو ترکیبی بسیار موثر و کارآمد برای تمیز کردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه خودرو است ، دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد می کند . چون هر لیتر از آن باید با 50 لیتر آب محلول شود و داخل مخزن شیشه شوی خودرو ریخته شود. به خاطر دارابودن خاصیت نانو، بعد از چند بار استفاده از این مایع، شیشه خودروی شما تا حدی آبگریز می گردد و دیرتر آلودگی و گرد و غبار را به خود جذب می کند.

بهترین قیمت شیشه شوی خودرو نانوسان کالا یدکی 09124490320

یک شیشه شوی غلیظ که با 50 برابر آب باید ترکیب شود(بیشتراز این مقدار نیز قابلیت رقیق شدن را دارد). این محصول مناسب شیشه های خودرو و همچنین مناسب شیشه های ساختمانی می باشد. ۵- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح استفاده شده آسیب میبیند.

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز

به خصوص در زمستان به خاطر بارندگی های گاه و بی گاه شیشه خودرو معمولا لکه لکه و پر از گرد و غبار می شود. مطالعات علمی توسط شرکت نانو ثابت کرده است که پوشش نانو موجب افزایش دید در هنگام رانندگی در شب به میزان 34 درصد می شود این میزان، فرآیند ترمز کردن را یک ثانیه جلو می اندازد. فروشگاه اینترنتی تلنت کالا با تجربه چند ساله خود توانسته است به هزاران مشتری وفادار خود محصولات شرکت دکتر بیز را با ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی قوی ارائه دهد و گامی هرچند کوچک جهت ارتقاء سطح کیفی سلامتی و زیبایی هموطنان بردارد.

بیز با بیز با معرفی محصولات سلامت محور و دانش بنیان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین که با نام تجاری دکتر بیز فعالیت می‌کند، از مردمی که می‌خواهند سالم‌تر زندگی کنند، حمایت می‌کند. در هنگام استفاده از این مواد به یاد داشته باشیم که به هیچ عنوان مایعات مختلف را با هم مخلوط نباید کرد چون این محلولات دارای مواد خاصی می باشند و کاربرد های مختلف نیز دارد و ترکیب آن ها علاوه بر خطرناک بودن باعث آسیب بیشتر شیشه خودرو نیز می شود. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. لکه بری قوی و قدرت پاک کنندگی چربی بالایی دارد وبرای رستوران ها و لکه های باقی مانده از جای چسب بسیار موثر می باشد. تیم بیزشاپ مصمم است تا با ارائه ی بهترین خدمات، بهترین کیفیت، اصالت کالا، بهترین شیوه ارسال کالا و و و ،خریدی راحت و مطمئن را به شما تقدیم کند.

استفاده از این شیشه شفاف باعث حرکت بهتر تیغه روی سطح شیشه می شود. به دلیل خاصیت ضد یخ از آسیب دیدن مخازن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن ها و منفجر شدن آنها در هوای سرد جلوگیری می کند. ترکیبی بسیار موثر و کارآمد برای تمیز کردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه خودرو است ، دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد می کند.

شامپو بدون آب خودرو (واترلس شامپو ) Nanosun کد – 4250293811784

دیدگاه خود را به همراه سوالات خود درباره این کالا یا فروشنده آن shopkalayab بیان نمایید. شاید در نگاه اول این مقدار از حساسیت بی مورد باشد؛ ولی پس از شنیدن چند اتفاق هولناک، به دلیل کثیفیِ شیشه خوردو به محض شروع بارندگی یا پاشش سریع آبِ سطحی، نظرتان عوض خواهد شد. متاسفانه از آن بدتر بدون داشتن مجوز های لازم اقدام به فروش واهی کرده و محصول را به دست مشتری نمیرسانند برای جلوگیری از این روند مخرب برای فضای کسب و کار اینترنتی چه اقداماتی باید انجام داد . بانصب تجهیز پاور ویندوز بر روی خودروی دنا و دناپلاس دیگر نگران فراموشی بستن شیشه های خودرو و عواقب بعدی آن نباشد. زیرا پس از ترک خودرو شیشه ها به صورت خودکار بالا رفته و بسته می شوند.این کالا کاملا سوکت فابریک بوده و منطبق با سیستم برق کروز (اکوماکس) می باشد. قیمت فوق برای سفارش چهار حلقه رینگ می باشد و امکان سفارش انلاین برای تعداد کمتر وجود ندارد.

  • اخیرا تعدادی افراد سودجو علاوه بر پورسانت مستقیمی که از شرکت میگیرند اقدام به گرانفروشی مایع شیشه شوی نانوسان کرده اند .
  • ۴- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح پوست به شدت آسیب میبیند.
  • شیشه شوی بیز ضدانجماد بوده ودر فصل زمستان به مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن صدمه ای وارد نمی کند.

برای اینکه محیط ماشین شما هوای پاکیزه و خوشبو داشته باشد و ضدعفونی باشد بهتر است از اسپری خوشبو کننده و ضد عفونی کننده هوا عطرینه استفاده کنید تا در کنار تمیزی و خنثی کردن بوی نامطبوع بتوانید ماشینی تمیز و خوشبو داشته باشید. در کلام کلی برای اینکه دیدی مناسب در رانندگی داشته باشید باید شیشه خودرو شما تمیز و عاری از آلودگی باشد برای این منظور لازم است از شیشه شور خودرو مناسب استفاده کنید. ، این محصول قابلیّت رقیق‌سازی تا 50 برابر حجم خود با آب را دارد. برای استفاده از آن، ابتدا حجم ظرفی را که می‌خواهید محلول شیشه شو را در آن درست کنید را تقسیم بر 50 نموده و به همین مقدار از محلول شیشه شو به داخل ظرف ریخته و بقیۀ حجم ظرف را با آب تمیز پر نمائید. بعنوان مثال اگر حجم ظرف 500 سی‌سی یا نیم لیتر باشد لازم است تا 10 سی‌سی از محلول شیشه شوی نانوسان استفاده شود و یا به ازای هر لیتر آب، ۲۰ میلی‌لیتر از محصول اضافه گردد (تقریباً به اندازۀ four درب بطری محصول). استفاده از شیشه شوی خودرو نانوسان باعث شفافیت و تمیزی شیشه در حین رانندگی و دید بهتر می شود و این محلول به جز شفافیت باعث حفظ جان و امنیت بیشتر در حین رانندگی است.