برگزاری نشست همسر رییس‌جمهوری ونزوئلا با بانوان ایران

در پایان این دیدار، دو طرف بر ادامه مذاکرات و عقد تفاهم‌نامه برای اقدامات عملیاتی فیمابین تأکید کردند.



منبع

وی از مقاومت زنان ایرانی در دوره‌های مختلف نبرد و جنگ‌های نظامی-سیاسی-اقتصادی سخن گفت و نقش زنان را در جنگ‌های ترکیبی و شناختی، پر اهمیت دانست.

 سیلیا فلورس ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران و آشنایی با توانمندی‌های زنان ایران، از مقاومت مردم ونزوئلا در برابر تحریم‌ها و فشارهای آمریکا سخن گفت و مقاومت را تنها راه ایستادگی و پیشرفت برشمرد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری سیاست خارجی، همسر رییس جمهوری ونزوئلا، با حضور در جمع تعدادی از بانوان فعال ایرانی در حوزه‌های مختلف، ضمن استماع نقطه نظرات آنان، در جریان فعالیت‌های این بانوان قرار گرفت؛ در این دیدار، «مقاومت» وجه اشتراک گفت وگوهای بانوان ایرانی و ونزوئلایی بود.

در این دیدار که در مجموعه سعدآباد و با حضور انسیه خزعلی معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده انجام شد، تعدادی از بانوان ایرانی و نیز چند تن از بانوان همراه همسر رییس‌جمهوری ونزوئلا به ایراد سخن پرداختند.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده نیز ضمن یادآوری سخنان مقام معظم رهبری و تأکید بر اینکه هزینه مقاومت از سازش و تسلیم کمتر است، از ایستادگی مردم ونزوئلا به خصوص زنان مبارز آن کشور تقدیر کرد.