اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه دکوراسیون داخلی خود را تغییر دهید!

در این سایت تصاویر متعددی وجود دارد که بسیار زیبا و مبهوت کننده هستند به طوری که شما را کاملا برای پروژه تغییر دکوراسیون داخلی تشویق و آماده می کنند. البته توجه داشته باشید که خرید آنلاین از چنین سایت هایی برای ایرانیان به راحتی امکان پذیر نیست. با استفاده از این قانون به راحتی میتوانید انتخاب رنگ مبل و فرش را هم موقع خرید انجام دهید و برای ست کردن آنها گیج نشوید. خبرگزاری آریا – اینکه اعضای کمیتههای نظارت بر نمای ساختمانها در پایتخت چگونه انتخاب میشوند و حوزه اختیار و عملکرد آنها طی سالهای اخیر چه بوده است؟ خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما دلیل آن نفوذ رطوبت ناشی از بارندگی های اخیر به داخل ساختمان و بی توجهی مالک به این موضوع ذکر شد.مالک محترم به راحتی میتوانست با تماس گرفتن با شرکت جهان فرود که کار نما و محکم سازی دیوار را انجام میدهند از ریزش دیوار جلوگیری کند اما با بی توجهی باعث این حادثه شد.

برای اطلاع افراد عادی باید گوشزد کنیم که طراحی داخلی ساختمان تنها شامل فضای داخلی نمیشود. اخبار استانها – امین مقومی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به انجام نمای رومی توسط برخی همشهریان اظهار داشت: این تخلف تنها با یک ابلاغیه درست نمیشود و باید در این زمینه از ظرفیت دستگاه قضایی استفاده و جلوی این کار گرفته شود. پالتهای رنگی استفاده شده در این سبک نیز معمولا رنگهایی خیره کننده مانند بنفش، قرمز و فیروزهای هستند و به راحتی و تنها با رعایت چند نکته میتوان به دکوراسیون هالیوودی دست پیدا کرد. حتما شما هم از این دست اخبار را شنیده اید و یا خود با آن ها مواجه شده اید. به گزارش افکارنیوز، شاید همه ما با این واقعه مواجه شده باشیم که سنگ نمای ساختمان باعث بروز بسیاری از مشکلات و خسارت هایی شده باشد و البته باید بدانیم همین افتادن سنگ نمای ساختمان خود دارای نکات متعددی است. به گزارش همشهری آنلاین، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در این باره گفت: با توجه به اهمیت ارتقای کیفی سیما و منظر شهری به عنوان یکی از تکالیف فرادست، در هفتمین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در سال جاری با کلیات ضوابط عام نمای ساختمانی موافقت شد.

ممکن است در برخی اوقات طراحان با مهندسان معمار برای ساختن پلان اولیه با یکدیگر همکاری کنند. طراحی پلان باید از یک الگوی منطقی و کاربردی تبعیت کند. بااینوجود، چه ازنظر معماری و چه ازنظر اقتصادی، منطقی است که خانه قدیمی خود را تخریب کنید و آن را با خانهی جدیدی جایگزین کنید که با مشخصات موردنظر شما طراحیشده باشد. یک نما در صورتی از طراحی ایده آل برخوردار است که پرتی و فضاهای هدر رفته در آن به چشم نخورد و کاملاً اصولی و با رعایت استانداردهای لازم طراحی شده باشد. این ساختمان دارای حجمی پویا و یکپارچه است و به عنوان بخشی از چشم انداز اطراف به حساب می آید. ممکن است نتوانید تغییراتی اساسی ایجاد کنید اما بدانید که اینجا جایی است که شما در آن زندگی می کنید و آنچه مهم است سلیقه شماست. وی با بیان اینکه نظام مهندسی استان علاوه بر مشارکت در امدادرسانی در فرآیند ساخت و ساز، تهیه نقشه و نظارت نیز کاملاً از نیروی های داخل استان استفاده کردند و با تلاش شبانه روزی رکوردی بی نظیر در مرحله بازسازی ثبت شد و مردم به زندگی عادی برگشتند.

بکارگیری چوب در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی، استخر و ساختمان، ویلا و … این معماری زیبا با بکارگیری المان های طبیعی ، به نوعی می تواند جلوه گر سواحل زیبای مدیترانه باشد. هر روزه ساخت ساختمان از طرح های سنتی فاصله می گیرد. نکته اصلی هر پروژه خلاقانه و عالی همیشه یادگیری قوانین قبل از شکستن آنها بوده است، بنابراین پس از درک فرضیه اصلی این قانون، میتوانید آن را برای دکوراسیون خانه یا آپارتمان خود شخصیسازی کنید. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور به استانی کمتر توسعهیافته و دارای درصد بالای بیکاری مشهور است، با این وجود برخی مسئولان استان بی توجه به این مشکل بزرگ و البته فشار های اقتصادی که برخی از آنها از تحریم ها ظالمانه آمریکا نشعت می گیرد و بدون توجه به برخی اولویت بندی ها دست به اقداماتی می زنند که همسو با تجمل گرایی است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی امروز در بازدید از ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه رسانهها آیینه تمامنمای جامعه و شفافکننده مسیر هستند، افزود: اگر میخواهیم مسیر رشد و پیشرفت را طی کنیم باید گذشته ارزشمند را با آینده پیوند دهیم.

به عنوان تجربه 18 ساله در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی عرض میکنم که بهتر است تیم طراحی و تیم اجرایی یکی باشند و یا اینکه کاملاً با یکدیگر تعامل داشته باشند. ۵-۲- تحویل بخش اول طراحی ها شامل … بخش کوچکی از هزاران پرسش شهروندان و دستاندرکاران حوزه ساختوساز درباره این مجموعه تازه تاسیس در شهرداریهاست.ساماندهی نمای ساختمانها با تصویب ضوابط و مقرراتی به وسیله اعضای شورای عالی معماری و شهرسازی در دهه 80 مورد توجه قرار گرفت و پس از حدود یک دهه و در سال 1394 شورای چهارم لایحهای را بهمنظور ساماندهی فضا و نمای شهری پایتخت تهیه و تصویب کرد. تقریباً یک دهه طول کشید تا شورای چهارم شهرتهران در سال 94 لایحهای را بهمنظور ساماندهی فضا و نمای شهری پایتخت تهیه و تصویب کرد. محمدمهدوی ساماندهی منظر و نمای شهری از دهه هشتاد و با تصویب ضوابط و مقرراتی بوسیله اعضای شورای عالی معماری و شهرسازی در کشورمان مورد توجه مسئولان قرار گرفت. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، معماران چینی به تازگی از طراحی یک آسمانخراش منحصربهفرد با ارتفاعی بیشاز ۲۵۰ متر در منطقه باشکوه و پررونق پینگشان واقع در شهر شنژن خبر دادند که قرار است در طراحی آن از پنجرههایی چشممانند استفاده شود، از این رو آسمانخراش مذکور “چشم پینگشان” نام گرفته است.

نکته ای که در استفاده از سنگ ها برای نما باید دانست این است که هر چقدر که سنگ ها دارای رگه های کمتری بوده و رنگ روشنتری داشته باشند از کیفیت بهتری برخوردار می باشند و بیشتر به ارزش ساختمان می افزایند . بنابراین اگر فضای پذیرایی شما طراحی بدی دارد؛ چیدمان خانه اندکی دشوار می شود. از این رو اگر شما قصد احداث یک هتل را دارید بهتر است از همین اول کار به فکر طراحی داخلی آن باشید، یا اگر هم اکنون مدیریت یک هتل را بر عهده دارید، پیشنهاد می کنیم برای ارتقاء کیفیت دکوراسیون داخلی هتل خود با کارشناسان یک شرکت ساختمانی و طراحی داخلی مشورت نمایید. اغلب چند سبک را در آن استفاده می کنند و یک تلفیق خود ساخته را به وجود می آورند. نتایج مطالعات نشان میدن که طراحی دفترِ کار تاثیر به سزایی بر افراد داره که اغلب هم ناخودآگاه اتفاق میفته. سبک های دکوراسیون مدرن و امروزی دو نوع سبک متفاوت هستند که اغلب جای یکدیگر استفاده میشوند.

شما می توانید در طراحی دکوراسیون اداری از متریال چوب و یا فلزات استفاده کنید. تدوین برنامه های اولیه فضایی و مطالعات و طرح های مفهومی ، طراحی دو و سه بعدی که نیازهای کارفرما را یکپارچه می کند و مبتنی بر دانش اصول طراحی داخلی و نظریه های رفتار انسانی است . تعیین این فاکتور قبل از خرید چیدمان می تواند خیلی چیزها را تغییر دهد. بسیاری از انتخاب های ما در خرید وسایل خانه و وسایل شخصی، برای ایجاد یک خانه زیبا انجام می شود، اما می خواهیم چند نکته و ترفند برای دکوراسیون منزل را به شما بیاموزیم که به شما کمک می کند از هر اتاق و هر فضایی در خانه خود بیشترین استفاده را داشته باشید.

فکر نکنید متراژ کم منزل موجب می شود تا نتوان دکوراسیون مناسبی برای آن طراحی کرد بلکه علم طراحی داخلی از کوچکترین فضاها برای خلق یک دکوراسیون خارق العاده و کاربردی استفاده می کند. معمولا افرادی که این طرح را انتخاب می کنند، انسان های اصیل و منظمی هستند و این سبک نشان دهنده شخصیت آن هاست. افرادی که به این رشته علاقهمند هستند باید از روحیهی خلاق و هنرمندی برخوردار باشند. افرادی که تمایل دارند در نمای داخلی ساختمان تغییراتی ایجاد کنند باید از این افراد کمک بگیرند. همانطور که میدانید مهندسان معمار وظیفهی تزیین نمای بیرونی ساختمان را دارند. همانطور که قبلا اشاره کردیم طراحی داخلی نمای ساختمان مفهوم گستردهای دارد و قصد داریم انواع مختلفی از آن را معرفی کنیم. همانطور که قبلا اشاره کردیم طراحی داخلی شاخهای از مهندسی معماری است. ایده های سنتی که به آن ها اشاره کردیم تنها چند مورد ساده از نکاتی است که پیاده سازی آن ها می تواند تغییر زیادی در فضای دکوراسیون خانه ایجاد کند. جنبه عملکردی همان چیزی است که طراحان داخلی روی آن تمرکز می کنند در حالی که ترکیب آن با طرح ها و رنگ های باورنکردنی به دستیابی به ظاهری که می خواهید کمک می کند.

بی نظمی و اشفتگی، ذهن را پریشان میکند و تمرکز را از بین میبرد. این نوع پلان برای کارهایی که نیازمند تمرکز بالایی هستند کاربرد فراوانی دارد. صاحبان کسب و کار و مالکان ساختمان تجاری اهمیت فراوانی برای درون فضاهای ساختمان و محیط کار خود قائل هستند و اغلب برای انتخاب جغرافیای مناسب و محلهای که جایگاه شرکت و کمپانی آنها را در نگاه اول به مشتریان نشان میدهد، حساسیت زیادی به خرج میدهند. همچنین سقف آلاچیق های سنتی می تواند چوبی و یا سفالی باشد که اگر سفالی باشد برای زمان هایی که باران می بارد نیز مناسب تر بوده و رفاه افراد را بیشتر تامین می نماید . بیشتر از رنگ های گرم و تیره در طراحی سبک صنعتی استفاده می شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دکوراسیون داخلی ساختمان اداری لطفا از صفحه ما بخواهید.

امروزه بازار خرید آنلاین داغتر از همیشه است. عدم استفاده از میز تلویزیون، یکی دیگر از مواردی است که به بزرگتر شدن فضای خانه شما کمک می کند. آن چه که در اجرای این کار باید به یاد داشته باشید، ضد آب کردن نما می باشد. از نظر معمار ها، نما معرف احساس ساختار کلی یک ساختمان است. نمای ساختمان از نظر زیبایی شناسی دارای اهمیت است. سبک طراحی دکوراسیون نوین یا مدرن یک سبک تزئین بوده و دارای خطوط صاف و زاویه دار است. مصریها به نقاشیهای دیواری تزئین شده معروف هستند که با زیبایی و به طور کامل در مورد اعتقادات، باورها و تاریخ خود به این طریق سخن میگفتهاند. موزهها دیروز، امروز و فردای تاریخ بشر را به اشکال مختلف به یکدیگر پیوند میدهند.

ایسنا/اصفهان نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان با بیان اینکه اجرای نمای رومی در ساختمان های کشور خلاف قانون است، گفت: متاسفانه شاهد اجرای نمای رومی ساختمان ها به خصوص در نزدیکی آثار فاخر و تاریخی اصفهان هستیم که باید با این سبک معماری مقابله شود. به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، چند خیابان آن سوی عمارت بیستون و سی و سه پل یا بیخ گوش محوطه باستانی سیلک و باغ فین فرقی ندارد، این روزها بسیاری از کوچه پس کوچههای شهرهای تاریخی مانند اصفهان و کاشان نیز شاهد ساختمانهایی است که مالکان، با تفاخر آنها را برگرفته از سبک معماری رومی یا کلاسیک میدانند. چند خیابان آن سوی عمارت بیستون و سی و سه پل یا بیخ گوش محوطه باستانی سیلک و باغ فین فرقی ندارد، این روزها بسیاری از کوچه پس کوچههای شهرهای تاریخی مانند اصفهان و کاشان نیز شاهد ساختمانهایی است که مالکان، با تفاخر آنها را برگرفته از سبک معماری رومی یا کلاسیک میدانند. از سوی دیگر، جالب است بدانید که هر کدام از فضاهای این ساختمان، نورپردازی، رنگ و مبلمان خاص و متناسب با کارکرد ویژه ی خود را دارد.

البته قرار دادن نادرست آینه می تواند حتی بدتر از عدم استفاده از آن باشد. هر دفتر کار برای ایجاد محیطی پویا و خلاق به نور طبیعی کافی نیاز دارد، بنابراین مهم است که در هنگام طراحی پلان اداری بیشترین بهره را از نور طبیعی ببرید و با قرار دادن دفاتر و لابی در محل درست و با تعداد مناسب پنجره دفتر کار مناسبی طراحی کنید. حوله های کرکی و مناسب استفاده کنید و آن ها را قبل از تا شدن و قرار دادن روی قفسه حوله، شسته و اتو کنید. استفاده از آینههای بزرگ در محیطها و خانههای کوچک نیز کمک بسیاری برای بزرگتر نشان دادن اتاق کوچک خواهد بود. در فضای بزرگ تلاش بر این است که شما فضاهای خالی را پر کنید اما در فضای کوچک دکوراسیون باید به شکل بهینه باشد که از فضا بیشترین استفاده را کنید به طوری که به هم ریخته و شلوغ به چشم نیاید و تا حد ممکن باعث بزرگ به نظر رسیدن محیط شود. انتخاب مبلمان نیز باید متناسب با کاربری فضای مورد نظر صورت گیرد و بستگی به سبک طراحی منزل و وسعت فضا نوع مبلمان تغییر میکند به این صورت که اگر فضا کوچک باشد نباید از مبلمان عریض استفاده کرد .

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بیش از صد هنرمند خبره با استفاده از مواد محلی در ساخت سازه فوق مشارکت داشتند و از سنن قدیمی و پویای بوبانسور برای طراحی آن بهره گرفتند. بنابراین استفاده از مواد و مصالح ساختمانی با کیفیت نقش مهمی در زیبایی و طول عمر نمای ساختمان ایفا می کند. برای طراحی دکوراسیون خانه های زیبا از سبک های کلاسیک و مدرن الهام گرفته می شود. به همین دلیل طراحی داخلی دفتر اداری اهمیت بسیار بالایی دارد و باید به آن توجه شود. این دفتر توسط گروه معماری بایو دیزاین طراحی شده است. این نوع طراحی می تواند بسیار اطمینان بخش باشد. برای دیدن بروزترین مقالات در زمینه معماری، معماری داخلی و هومدکور میتوانید به بخش مجله در چیدانه بروید و مقالات مورد نظر خودتان را بر اساس دستهبندیها انتخاب کنید. از بین رنگ های شاد و گرم یکی از آنها را انتخاب کنید مثلاً قرمز، نارنجی یا زرد. بالش ها جلوه خاصی به اتاق می بخشند اما در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.

مدیر عامل شرکت نانومهندسی ژیکان گفت: این شرکت موفق به توسعه فناوری رنگ فوق آبگـریز سیمان CSHP با استفاده از فناوری نانو در جهت پاکسازی نمای ساختمانها شده است. او گفت: فردی برای تمیز کردن شیشهها از طریق نصب کارگاه و با استفاده از طنابهای مخصوص اقدام کرده بود. متریال های مناسب برای کفپوش ها باید به شکلی اجرا شده باشد که عملکرد مخصوص به خود را دنبال کند. محل قرار گیری منشی که معمولا قبل از معاونت ها یا مدیرعامل قرار می گیرد باید شیک و رسمی بده و برای انتظار مراجعه کنندگان مناسب باشد. برای نورپردازی جذاب محیط در هنگام شب، می توانید از شمع استفاده کنید. استفاده از ایده های جذاب برای نمای بیرونی ساختمان می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی ساختمان مسکونی داشته باشد. همیشه باید بین حریم خصوصی ساختمان و فضای بیرون آن مرز مشخصی باشد و از ایجاد نماهای برون گرایی که حریم افراد را در معرض دید قرار می دهند، پرهیز گردد. همین موضوع، منجر به اختلاف بین سازندهها و مالکان ساختمانهای قدیمی میشود؛ که چرا وحدت رویهای در زمینه نما وجود ندارد.

موضوع نما و منظر شهری در برنامه پنجساله سوم توسعه شهرتهران هم موردتوجه مسئولان شهری قرار گرفته است. در واقع نور به نما هویت می بخشد و آن را متمایز و برجسته نشان می دهد. مردم شهر شیراز اهمیت ویژه ای به دکوراسیون داخلی منزل خود می دهند و برای آن حسابی وقت می گذارند. معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد گفت: با توجه به اهمیت نماهای ساختمانی و تاثیر آن در زیبایی جلوه شهری از یک مقطعی به بعد دیگر به هیچ ساختمان بدون نما، پایان کار داده نمی شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ١٨:۴٧ عصر روز جاری(سهشنبه، ۱۷ تیر) حادثه گرفتار شدن فردی روی نمای یک ساختمان در محدوده خیابان پیروزی، نبش کوچه حافظ به سامانه ١٢۵ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره ١١٧ به محل اعزام شد. سید کاظم مجابی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: در بخش نما به صراحت اعلام شده که استفاده از نمای رومی طبق مباحث فرهنگی ممنوع است، اما متاسفانه نقش مهندسی در زمان ساخت محدود شده و همین امر یکی از علل استفاده از نمای رومی است.

گروه استان ها-رئیس سازمان نظاممهندسی ساختمان استان قم گفت: ساخت نمای رومی با هویت شهر در حال بازی بوده و باید از ظرفیت دستگاه قضایی استفاده کرده و جلوگیری از انجام آن در اولویت قرار گیرد. ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: انتظار است سازمان نظام مهندسی ساختمان احساس مسئولیت بیشتری نسبت به نمای ساختمانها و سیمای شهری کرمانشاه داشته باشد. هوشنگ بازوند در نشست با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، به تلاش های صورت گرفته برای معرفی کرمانشاه به عنوان نهمین کلانشهر کشور اشاره کرد و افزود: تبدیل کرمانشاه به کلانشهر، ظرفیت و فرصتی برای توسعه بوده و نیاز است سازمان نظام مهندسی ساختمان در این عرصه نقش آفرینی موثری داشته باشد. میتوان گفت، طراحی دکوراسیون داخلی یک حرفه و حیطه ی شغلی چند وجهی از قبیل برنامه ریزی فضا، توسعه مفهومی، تحقیق، برنامه نویسی، بازرسی سایت و برقراری ارتباط با ذینفعان یک پروژه را در بر میگیرد.

پس از انعقاد قرارداد نیز هر یک روش های متفاوتی برای دریافت هزینه از شما درخواست می کنند. ناگفته نماند که یک دفتر و دکوراسیون اداری بدون الهام گرفتن از هنر ، به ویژه نوعی که انگیزه مردم را ایجاد می کند ، کامل نیست. با اینحال ویژگی خاص این دفاتر استفاده از یک طبقه کامل به عنوان یک اتاق بود که به نوبه خود ایده ای خلاقانه به حساب می آمد اما مشکل حفظ حریم شخصی در راه بود. گزارش کامل گزیدهخبرهای «تابناک جوان» را بخوانید. به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، سید فرشید چینی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص این محصول گفت: در شهرهای پرجمعیت و آلوده، آب باران حاوی ذرات معلق و آلاینده است که پس از تبخیر موجب بروز لک روی نمای ساختمان میشود؛ چرا که ماهیت اسیدی آب باران در شهرها نیز در طولانی مدت میتواند به تخریب نمای ساختمانها منجر شود.

سنگ، مهمترین ابزار طراحی نماهای ساختمان شده؛ نماهایی که عدهای دیدنی مینامند اما قدیمیها میگویند: «دیدنی شده، اما زیستنی نه.» نمای رومی از بالاترین نقطه شهر گرفته تا مناطق کم برخوردار رخنه کرده و صدماتی به سنگینی سنگهایش، به هویت ایرانی-اسلامی شهر زده است. در این روش، سطح مورد نظر با مواد کم انرژی پوشش داده می شود تا ضمن افزایش زاویه تماس سطح، خاصیت آبگریزی آن بهبود یابد. به نظر شما دیگر چه ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل می توان ارائه داد؟ دکوراسیون و معماری و طراحی داخلی که دیگر بماند! امروزه طراحان داخلی برای ایجاد یک فضای متفاوت و فوقالعاده در طراحی داخلی ساختمان از الگوهای هندسی منظم و نامنظم استفاده میکنند. طراحان داخلی سعی میکنند که با برنامهریزی در راستای زیبایی، همهی فنون و تخصص خود را به کار بگیرند. دور هم جمع شدن اعضای خانواده، گپ زدن و چیزهای ساده اینچنینی به ما انسانها کمک میکنند تا خستگیهای روزانه را در جایی بیرون از خانه جا گذاشته و برای فردا آماده شویم. ما به شما توصیه میکنیم این کار را با احتیاط و ظرافت خاص انجام دهید؛ زیرا استفاده کردن از وسایل زیاد مسلماً وقت شما را برای نظافت نیز بیشتر از یک خانه ساده و شیک میگیرد.

همشهری آنلاین – نیما شایان: مالکان ساختمانهای قدیمی که قصد تخریب و انعقاد قرارداد مشارکت با سازندهها برای نوسازی دارند، با محدودیتهای تازهای از سوی سازنده بخصوص در بحث طراحی نمای ساختمان مواجه میشوند. رنگ فوق آبگـریز سیمان CSHP تولید شده از سوی محققان کشور علاوه بر آنکه باعث میشود اثرات ناخالصیهای آب باران بر سطح باقی نماند بلکه با جذب گرد و غبار موجب پاکسازی سطح خواهد شد. باید به این موضوع دقت داشته باشید که کابینتهای چوبی به راحتی تاب بر میدارند و رطوبت را جذب خواهند کرد. در مطلب طراحی داخلی هوشمند فضای اداری بیشتر به این موضوع پرداخته ­ایم. آن چه که در این مطلب از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی انواع نما در طراحی ساختمان می باشد. همانطور که در ابتدای مطلب ذکر کردیم؛ یکی از بزرگ ترین ویژگی هایش، بهبود روحیه پرسنل، افزایش اشتیاق به حضور در محل کار و همچنین ایجاد انگیزه بیشتر است؛ اما اهمیت شرکت مشاوره دکوراسیون داخلی اداری فقط به اینجا خلاصه نمی شود! همچنین پرده های ابریشمی، دیوار های حکاکی شده و آینه های قدی از ویژگی های بارز این سبک دکوراسیون می باشند.

در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به منظور به حداکثر رساندن موفقیت در یک طرح چیدمان و دکوراسیون اداری ، کارمندان را در این فرآیند قرار دهید. به منظور نماکاری ساختمان باید طرح هایی انتخاب شوند که ماهیت داخل خانه را بر ملا نکنند. انتخاب مصالح با کیفیت باید در راس امور نماکاری قرار گیرد. به کار بردن چوب در طراحی منزل زیبایی و جلوه به نمای داخلی و خارجی ساختمان می دهد لذا در اجرای پروژه های ساختمانی مورد توجه معمارین می گیرد. از سویی دیگر ساختمان اداری باید به گونهای ساخته شود که دسترسی برای کلیهی مراجعین خود از جمله معلولین به آسانی صورت گیرد تا افراد عادی و معلولین بتوانند با فراغ بال در محیط اداری به انجام امور خود بپردازند. جالب اینجاست که بر خلاف دیگر موارد مهم در طراحی لابی اداری، رعایت این مورد تنها با هزینهای کم میتواند تاثیر بسیار زیادی در جلوه لابی ساختمان شما داشته باشد.