اکثر مردم هرگز در طراحی دکوراسیون عالی نخواهند بود. چرا را بخوانید

این مجموعه با تیم متخصص و انتشار منظم مقالات آموزشی، قدم هایی برای آگاهی و انتقال دانش دکوراسیون به عموم مردم برداشته است و به مرور زمان تبدیل به یکی از مراجع مفید در زمینه دکوراسیون داخلی شده است. بعد از انتشار نظرات آنها در رابطه با دکوراسیون خانه از نظر رنگآمیزی، وسایل چوبی و مبلمان در سال ۱۸۷۶، ایدههای آنها در بین قشر متوسط جامعه گسترش یافت. این دو کلمه هم از نظر ظاهری کلمه و هم از نظر معنایی تفاوت های عمده ای دارند که در این مقاله مواردی از تفاوت های معماری داخلی با طراحی داخلی را بررسی میکنیم. بسم الله الرحمن الرحیم | در این مقاله از وب سایت شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی مهران طاهری قصد داریم ضمن بیان این که طراحی و دکوراسیون داخلی چیست (؟)، به معرفی شرکت و خدمات متنوع آن بپردازیم. خدمات شرکت ساختمانی و طراحی داخلی و معماری مهران طاهری چیست؟ استودیو معماری آشینه یک استودیو جوان در حوزه معماری ، بازسازی ساختمان و دکوراسیون به شمار می رود البته با سابقهای طولانی و پیشینه ای حدود ۴ سال در حوزه عمران و ابنیه ، در سال ۲۰۱۹ بر آن شدیم تا با توجه به تجارب بسیار مفید و ارزشمند در حوزه عمران نگاهی تخصصی تر، جامع تر به رشته معماری داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی داشته باشیم و این شد سنگ بنای گرد هم آمدن نیروهای جوان ، خلاق و ایده پرداز آشینه در راستای تلاشی گروهی به منظور رشد و اعتلای هنر معماری.

دکوراسیون مینیمال: این سبک یکی از پر طرفدار ترین سبک های داخلی است. از درسهای مهم این رشته هستند. قطعا در مورد هتل ها که تقریبا می توانیم بگوییم مهم ترین مراکز تجاری رفاهی و مهمانپذیر هستند، رعایت اصول طراحی داخلی و چیدمان بسیار مهم است، چراکه ارتباط مستقیم و بسیار زیادی با رضایت مشتریان دارد و در نتیجه شهرت و به دنبال آن، میزان درآمدزایی از هتل هم به شدت به طراحی و دکوراسیون داخلی هتل ها وابسته است. معماری داخلی با ویژگی های روحی و روانی بیشتر ارتباط مستقیم دارد و باید ویژگی های خصوصی و عمومی انسان در نظر گرفته شود. بازسازی کابینت ساختمان مد نظر شماست؟ شاید براتون جالب باشه که این طرح در ایران اجرا شده و طراح و مجری کابینت هاش هم یکی از دکوراتورهای خوب سلام ساختمان بوده.

طراحان با برنامه ریزی فضایی سر و کار دارند و می توانند به طراحی و بازسازی فضای داخلی کمک کنند – از ترسیم نقشه های اولیه تا قرار دادن آخرین ریزه کاری تزئینی. اگر حداقل ساعت کاری یک فرد را 8 ساعت فرض کنیم، در این صورت، افراد (به استثناء ایام تعطیل) حداقل یکسوم از هر شبانه روز را در محیط کار خود سپری می کنند، از این رو اگر فضا سازی این محیط مطابق اصول و استاندارد های مربوطه انجام نشود، قطعا تأثیر نامطلوبی بر روحیه او و در پی آن بر توان فعالیت و سر حال بودن و همچنین اخلاق و رفتار وی خواهد گذاشت. اما اگر بخواهیم در یک کلمه معادل فارسی دکوراسیون را تعریف کنیم، می توانیم از لغت «چیدمان» استفاده کنیم. در تصویر بالا، نمونه ای از دکوراسیون داخلی هتل با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده می کنید که چشم نوازی آن، در همان نگاه اول مشتری را جذب می کند.

با این که طراحی داخلی برای دوران جدید تمدن ها می باشد ولی می توان گفت این موضوع در زمان های قبل تر نیز مطرح بوده و طراحی ها نیز مربوط به همان دوره و مناسب همان زمان است. وقتی نوبت به طراحی داخلی میرسد، حتی اوضاع از این هم جدیتر است. دایرکتوری های مشاغل، سایت هایی هستند که لیست هایی از اسامی افراد و شرکت ها و دفاتر مشغول در حوزه های مختلف کاری به تفکیک حرفه و موقعیت مکانی تهیه می کنند. اجرا: گروه مهندسی معماری آچیلان دکور،اجرای پروژه هایی با تمام استاندارد های موجود در صنعت طراحی داخلی منزل یا تجاری و اجرای تمامی پروژه های عمرانی و معماری از استارت تا مرحله نهایی را انجام می دهد. در آشپزخانه ها کابینت های سرتاسری و بزرگی در نظر گرفته شده که طراحی این فضا به صورتی است تا افراد بتوانند مواد غذایی مختلف خود را که به شکل خشک و قابل نگهداری می باشند را در آن انبار کنند . طراحی داخلی با روح و روان افراد سر و کار دارد پس برای رسیدن به یک طرح جامع و اصولی باید روحیات استفاده کنندگان از فضا را در نظر گرفت و بخش های داخلی را به گونه ای تقسیم کرد تا نهایت آسایش برای ساکنان فراهم شود به طور مثال جدا کردن بخش های خصوصی و عمومی از یکدیگر است یک گام بزرگ و اساسی در ایجاد آسایش خانواده است .

ابتدا برای درک بهتر این موضوع بگذارید تعریف مختصری از هرکدام را داشته باشیم تا بتوانیم راحتتر تفاوت های آنها را از یکدیگر تشخیص دهیم و سپس با ویژگی و با بکارگیری صحیح هرکدام آشنا شویم. این ۴ نرم افزار، در واقع بهترین و معتبرترین نرم افزارهای حوزه طراحی داخلی هستند و ما نیز تلاش نمودیم تا به شرح و معرفی آنها بپردازیم. هم چنین شرکت معماری و طراحی داخلی شاه توت، آموزش های علمی و هنری دکوراسیون داخلی و همین طور آموزش نرم افزار های معماری مثل آموزش اتوکد، آموزش 3D max و Vray به صورت حرفه ای و کاربردی توسط اساتید گروه معماری شاه توت ، ارائه می دهد. معماری داخلی و طراحی داخلی هر دو فضا سازی در بنا هستند معماری با دید علمی انجام میشود و طراحی داخلی با دید هنری است. در قسمت انتظار راهروهای داروخانه را به گونهای طبقه بندی و طراحی کنید که عمود بر پیشخوان داروخانه باشد تا داروسازان و دستیاران امکان پاسخگویی و هم دید به مشتری را داشته باشند. معماری داخلی دید علمی به فضا دارد اما طراحی داخلی دید هنری و زیباشناختی به طراحی فضا دارد.

یکپارچگی رنگها اولین نکتهای است که در انتخاب رنگ دکوراسیون خانه باید به آن توجه نمود. بطور خلاصه یکی از شاخه های بسیار مهم طراحی داخلی ارائه پلان مبلمان است و از نمای بالا می توان علاوه بر تقسیم بندی فضا ها نوع چیدمانی که در آن بکار رفته است را مشاهده نمود. از جمله نقش های پر اهمیت طراحی داخلی ،نحوه چیدمان دکور است و حتی می توان رنگ و طرح این عناصر را مشخص نمود . پالت رنگ های گرم و تند، همراه با نقش های سنتی و اسلامی، اجزای مهم این سبک دکوراسیون هستند. یکی از مهم ترین وسیله هایی که نقش زیادی در دکوراسیون دارند مبلمان می باشند به همین دلیل باید توجه زیادی به آن ها شود. اگر ایده خاصی در ذهن خود برای چیدمان و دکوراسیون ندارید اصلا نیازی به نگرانی نیست، زیرا قبل از شما افراد و گروه های زیادی دست به طراحی داخلی و دکوراسیون مسکونی زده اند و شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای آن ها ایده بگیرید و با ترکیب ایده ها با خلاقیت و سلیقه خود و مهم تر از این موارد با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، طراحی جدیدی را خلق کنید.

طراحی: طراحی داخلی واحد های مسکونی و تجاری مثل لابی، مشاعات، روف گاردن، محوطه سازی و طراحی خارجی شامل طراحی نمای بیرونی در سبک های مدرن و کلاسیک جز خدمات شرکت آچیلان دکور می باشد. دکوراسیون داخلی آشپزخانه بیش از هر چیزی و مکان های دیگر خانه وابسته به فضا می باشد.در دکوراسیون داخلی آشپزخانههای کوچک ما باید به این مورد توجه کنیم که یک طراحی داخلی با دقت داشته باشیم تا بتونیم از تمام فضاهای پیش رو استفاده کنیم در دکوراسیون داخلی آشپزخانههای کوچک محل قرار گیری یخچال،گاز و لباس شویی معمولا در کنار هم می باشند اما باید تا آنجایی که می شود بین این موارد فاصله برقرار کرد تا در ادامه و به مرور زمان آسیب کمتری به وسایل برقی وارد شود.در مورد امکان استفاده از جزیره و میز نهارخوری وجود ندارد و معمولا میز نهار خوردی در پذیرایی فرار دارد.آشپزخانه های کوچک بهتر از سبک مدرن استفاده شود زیرا فضا را بزرگتر و دل بازتر جلوه می دهند.

شما می توانید برای پیدا کردن بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران یا سایر شهر های کشور از جست و جو در اینترنت و فضای مجازی بهره ببرید؛ معمولا اطلاعات تماس و در حالت بهتر قابلیت پشتیبانی و مشاوره برخط با پرسنل و کارشناسان دکوراسیون داخلی و نما در وب سایت شرکت های طراحی داخلی ساختمان مختلف ارائه شده است. دکوراسیون داخلی را می توان حلقه اتصال بین دو علم معماری و طراحی داخلی دانست. یک شرکت طراحی داخلی ساختمان حرفه ای، حسب نیاز مشتری خود می تواند خدمات طراحی داخلی اداری خود را در انواع مختلفی همچون دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک، دکوراسیون و طراحی داخلی اداری مدرن، یا طراحی داخلی اداری کوچک ارائه کند. اینم یه نمونه متفاوت طراحی آشپزخانه که رنگ بندی و طرح کابینت و به خصوص دستگیره هاش خیلی خاصه. اگرچه بیشتر ما طرفدار اتاق هایی با رنگ های خنثی و سفید هستیم، اما چیزی در مورد استفاده از رنگ های پررنگ وجود دارد که باعث می شود یک اتاق احساسی متفاوت را به کاربران خود بدهد.

پارامترهایی که خلاقیت را افزایش می دهند عبارتند از استفاده نکردن رنگ سرد، استفاده از مواد طبیعی و تا جایی که امکان دارد از مصالح ساختگی کمتر استفاده شود. سادگی که در طراحی های کلاسیک وجود نداره یا بهتره بگیم کمتر وجود داره. در نتیجه باید طراحی و نحوه چیدمان اتاق خواب کودک را با دقت و حساسیت ویژه انجام شرکت طراحی داخلی و معماری مهران طاهری (لینک سایت) داد. برای این که معنای دکوراسیون داخلی را بهتر درک کنید ابتدا یک کاغذ و قلم بردارید، و در صورت داشتن دانش و تخصص لازم در زمینه علم طراحی و معماری داخلی به دانش خود تکیه کنید، در غیر این صورت حتما از متخصصین این حوزه مشورت بگیرید. مثلا یک دفتر تزئینات که پارچه و کاغذ دیواری میفروشد، میتواند با داشتن کمی سلیقه و ذوق هنر به مشتریال خود بگوید من میتوانم دکور و چیدمان منزل شما را هم انجام دهم و اینگونه از این راه هم پول خوبی بدست آورد.

بر این اســاس، هدف طراحی داخلی، بهبود عملکرد فیزیکی و روانی فضا برای راحت سازی زندگی در آن است. این گروه معماری با هدف توسعه ایده های به روز و نوآوری هایی، محیط های دلنشینی با بهره گیری از اکیپ های اجرایی قدرتمند و کار آزموده و رعایت اصول و استاندارد های معماری و مدیریت بهینه هزینه، اقدام به پیاده سازی کامل پروژه ها می نماید. ستونهای بلند به کار برده شده در طراحی و ساخت این سبک جذابیت آن را دو چندان نموده است. در حقیقت دکوراتور یا طراح داخلی که در یک شرکت طراحی داخلی فعالیت می کند، این علم را دارد که چگونه در یک محیط مانند اتاق، لوازم را به نحوی بچیند که در عین استفاده بهینه و حداکثری از فضا، بهترین و خوشایندترین احساس را برای ساکنان فراهم آورد. آیا سبک سنتی را برای خانه خود در نظر گرفته اید یا مدرن یعنی تصمیم دارید یک فضای آرام و پر از آرامش داشته باشید و یا خانه ای با دکوراسیون رسمی را ترجیح می دهید؟

از همین رو معمار یا طراح باید دارای تخصص کافی در تمامی جنبه های ساختمانی که در دوران مدرن ساخته می شود، باشد و برای دست یافتن به این هدف می بایست با سایر متخصصان به صورت گروهی در ارتباط بوده و برای رسیدن به یک هدف مشترک با آن ها همکاری کند. شرکت مهندسی معماری آرین پاراکس یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که با هدف ارتقا سطح طراحی و اجرا بر اساس اصول معماری و شهرسازی فعالیت خود را آغاز کرد. دکوبوم یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که فعالیت های خود را در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی از سال 1394 آغاز کرد و در این سال ها توانسته پروژه های موفقی با کاربری مسکونی، تجاری، فرهنگی و اداری و .. طراحی و اجرا نماید. برای ایجاد تغییرات کلی یا جزئی در محیط کار یا زندگی باید از کسانی که در این زمینه تخصص دارند کمک بگیرید.

با وجود تفاوت، هر دو مکمل هم هستند و فضا سازی علمی و هنری را به وجود می آورد. رشته آموزش دکوراسیون داخلی که تقاضا در آن زیاد میباشد این کوشش را دارد که در جهت خواسته های جامعه نقشی را ایفا کند که هم علمی و از طرفی کاربردی میباشد. اگر امر بازسازی خانه کلنگی را به افراد متخصص سپرده باشید، روند کار به صورت اصولی و با رعایت نکات ایمنی پیش خواهد رفت. اتاق خواب کودکان نه تنها محلی برای آرامش و استراحت آنها به شمار می رود، بلکه محیطی برای آموزش و یادگیری و درس خواندن آنها محسوب میشود. برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک های مختلف آگاهی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. انجام پروسه ثبت شرکت بستگی به کارشناسی ارجاع شده توسط اداره ثبت شرکت ها دارد که در صورت تکمیل بودن تمامی مدارک و بدون اشکال بودن کار بین یک هفته تا بیست روز می باشد.

معماری داخلی برنامه ریزی سازه ای دارد و انجام میدهد و طراحی داخلی برنامه ریزی فضایی دارد. طراحی داخلی رشته کاری است که میان معماری و طراحی قرار دارد، که شامل عناصر مختلفی چون فرم ، نور ، رنگ ، بافت ، کف ، سقف ، دیوار ، عناصر کارکردی و تزیینی و مبلمان می باشد. به نظرمون این ترکیب رنگی ممکنه بعد از مدتی ما رو دلزده کنه چون ترکیبی سرد و بی روحه! طراحان دکوراسیون داخلی بعد از اتمام کارهای ساختمانی و برای کمک در چیدمان وسایل، مبلمان و… یکی مهمترین بخش یک ساختمان طراحی داخلی آن است و نحوه پارتیشن بندی و جداسازی فضا ها و ایجاد یک سیرکولاسیون درست و اصولی از وظایف طراحان معمار است . طراحان داخلی باید اطلاعات زیاد و دانش عمیقی از رشته های گوناگون داشته باشند تا توانایی عمل بر اساس قوانین و مقررات را داشته باشند و فضایی جذاب را خلق کنند.

البته هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی محیط کار به عوامل زیادی مانند خواسته های ویژه کارفرما، سبک طراحی مورد انتظار و نیز متراژ و نقشه محیط بستگی دارد. از ایدههای کف گرفته تا طراحی مبلمان، این نرمافزارهای طراحی میتوانند به شما در تبدیل خانهی رویاییتان به واقعیت کمک کنند. برای اینکه بدانید چه زمانی از معمار داخلی کمک بگیرید یا نیاز به یک طراح داخلی دارید باید به نیازتان نگاه کنید تا بدانید از کدام یک از این متخصصان کمک بگیرید. طراحی و دکوراسیون داخلی گاها برای بعضی افراد یک سرگرمی به حساب آید؛ مثلا و به ویژه خانم های خانهدار، گاهی ممکن است در یک بازه زمانی حتی کوتاه، چندین مرتبه چیدمان و جای لوازم محیط را تغییر دهند. به عنوان مثال، سبک دکوراسیون داخلی سنتی فرانسوی هم زمانی مدرن به شمار میرفته ولی در حال حاضر جزء دکوراسیون سنتی و کلاسیک به شمار میرود.

بر این اساس، شما هرگاه فکر می کنید که اشیاء و لوازم مختلف را کنار هم قرار دهید، در واقع به دکوراسیون فکر می کنید. از این رو اگر شما قصد احداث یک هتل را دارید بهتر است از همین اول کار به فکر طراحی داخلی آن باشید، یا اگر هم اکنون مدیریت یک هتل را بر عهده دارید، پیشنهاد می کنیم برای ارتقاء کیفیت دکوراسیون داخلی هتل خود با کارشناسان یک شرکت ساختمانی و طراحی داخلی مشورت نمایید. همچنین اگر گرافیست هستید و قصد دارید در حوزه طراحی داخلی فعالیت کنید، دوره دکوراسیون داخلی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در معماری فضا سازی و کاربردی بودن فضا برای مخاطب اهمیت دارد و در طراحی حال و هوایی که در فضا به وجود می آید مهم است که حس خوبی را به مخاطب برساند. شاید بتوان گفت مهم ترین و پر کاربردترین خدمات یک شرکت طراحی داخلی و معماری مربوط به طراحی داخلی منزل (مسکونی) می باشد و با توجه این که خانه محل آرامش و استراحت مطلق افراد مختلف است، رعایت استاندارد های کار در این خدمات هر شرکت طراحی داخلی و نما بسیار مهم است.

بنابراین در ورودی قرمز در این فرهنگ ها می تواند نشانه ای از میهمان نوازی هم باشد. کابینت هایگلاس و ام دی اف در کنار صفحه کابینت کورین که میدرخشه، باعث زیبایی و چشم نوازی این طرح شده اند. کنار گذاشتن میزهای کنار تخت یا هر نوع میزی که در کنار دیوارها قرار داده می شوند و بدون کاربری مفید هستند. این مدل کابینت فضای زیادی را برای چیدن وسایل آشپزخانه در اختیار افراد قرار میدهد. به معنای هنر یا برنامه ریزی و نظارت بر طراحی و اجرای فضای داخلی و طراحی مبلمان است. معماری در آن زمان فن و مهارت برای ایجاد فضای امن بود و امروزه به معنای ساختمان سازی همراه با علوم جغرافیای طبیعی و انسانی، هنر، اقتصاد، روانشناسی اجتماعی، برنامه ریزی و…

دکوراسیون مدلاو یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که سازنده و مجری انواع پارتیشن ها و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد. سازنده و مجری انواع پارتیشن ها و دکوراسیون داخلی ساختمان در طرح های کلاسیک، مدرن مینیمال و … در این بین درصد کمی هم سبک سنتی مدرن را برای تزیین منزلشون ترجیح میدن. رنگ سیاه بدون شک یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای تزیین اتاق خواب است . 2. لغت نامه دهخدا در مقابل این کلمه نوشته شده: در اصطلاح نمایشنامه و سینما، فن تزیین صحنه نمایش یا سینما. مثلاَ تنها اسامی شرکت های طراحی دکوراسیون در غرب تهران به شما نمایش داده شود. یعنی بهترین شرکت های طراحی داخلی در تهران و کرج بدون هیچ تفکیکی در کنار دفاتر نامعتبر در یک لیست نمایش داده می شوند. 3. فرهنگ عمید، «تزئینات داخلی ساختمان» را در کنار «(سینما، تئاتر) تزئین صحنۀ تئاتر یا سینما» قرار داده است.

با انتخاب لوستر چوبی، ساعت دیواری یا میز تحریر چوبی روستیک و هرچیزی که فکر میکنید برای فضای مورد نظر مناسب است. شاید شما فکر کنید که حوزه فعالیت شرکت های طراحی داخلی ساختمان صرفا به طراحی داخلی ساختمان منزل محدود می شود، لکن این تصور درست نیست. معماری داخلی وابسته به هیچ موضوعی نیست و مستقل در فضا عمل میکند ولی طراحی داخلی وابسته به معماری داخلی است و بعد از آن شروع به عمل میکند. معماری داخلی از شروع ساخت بنا انجام میشود و طراحی داخلی بعد از اتمام ساخت در داخل فضا اجرا میشود. بنا به هر کدام از شرایط فوقالذکر، نیاز است که استاندارد خاصی اجرا و به کار گرفته شود. حداقل دارای 3 نفر عضو (عضو هیئت مدیره) و 2نفر بازرس (که بازرسین نباید از اعضای هیئت مدیره باشند) و همچنین یک نفر به عنوان منشی جلسه باشد . همچنین حداقل سرمایه اولیه برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود معماری داخلی یک میلیون ریال (صد هزار تومان) است. توجه داشته باشید که ثبت شرکت معماری داخلی در قالب مسئولیت محدود به حداقل دو عضو احتیاج دارد.

برای اینکه طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بهترین نحو ممکن انجام شود، باید فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار گرفته شود تا در نهایت با کمترین مشکل، در سریع ترین و کوتاه ترین زمان و نیز با کمترین هزینه های ممکن، بهترین و مثبت ترین تغییرات در فضای چیدمان داخلی خانه ها انجام شود. متأسفانه یا خوشبختانه امروزه مبلمان به یک جزء لاینفک از منازل اشخاص نبدیل شده است و با توجه به حجم و فضای نسبتا زیادی که یک سرویس مبلمان اشغال می کند، باید به کار گیری و جای گذاری آن ها به بهترین نحو و مطابق اصول خاص خود انجام شود. در این سبک هیچ گونه آشفتگی ای وجود ندارد و این موضوع باعث شده فضای داخلی خانه هایی با این سبک، راحت به نظر برسند.

هرچند رعایت و توجه به تمامی معیار های مؤثر از جمله بودجه مالی اختصاص داده شده، روانشناسی رنگ، زیباییشناختی و… در این نوع سبک حس سادگی در تمام عناصر خانه از جمله مبلمان دیده می شود. در این سبک از برخی عناصر مینیمال هم استفاده می شود. در طراحی داخلی برای فضای آشپزخانه ارتفاع کابینت بالایی معمولا به تناسب ارتفاع قد کاربران تعیین می شه و این عدد برای کشورهای متفاوت می تونه تغییر کنه اما به صورت معمول بین 50 تا 90 سانتی متر می تونه باشه. به این ترتیب انتخاب های بهتری برای چیدمان فضای داخلی اداری وجود دارد. در این نوع دکوراسیون، معمولا وسایل محدود به میز، کاناپه و اشیا می شوند. این عناصر ابزارهای کار طراح هستند که همگی باید به طور هماهنگ و متناسب در یک طرح مرتبط قرار گیرند. به طور مثال اگر خانه شما جایگاه همیشگی مهمان هاست و باید فضای گرم و دل انگیزی در خانه ایجاد شود، می توانید از چوب پارکت استفاده کنید و اگر خواهان محیط رسمی تر هستید استفاده از سنگ و سرامیک گزینه خوبی برای کفپوش خانه شما خواهد بود.