انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نکات مهم در خرید و استفاده آن

این دستگاه تصفیه آب پس از طی مراحل تصفیه آب به روش اسمز معکوس در مرحله ی هفتم با یک فیلتر قلیایی پی اچ را تنظیم می کند. سازمان زمین شناسی ایالات متحده آمریکا آب های شور را با توجه به غلظت نمک موجود درآن در سه دسته طبقه بندی می کند. پشتیبانی و خدمات پس از فروش گسترده در کشور و گارانتی معتبر موجب محبوبیت این برند نزد کاربران گردیده است. هنگامی که شیر ورودی دستگاه تصفیه باز می شود، آب لوله کشی از طریق شلنگ دستگاه وارد اولین فیلتر می شود و موادی مثل شن و ماسه را از بین می برد بعد از این مرحله آب دوباره از طریق شلنگ وارد فیلتر دوم و سوم میشود. اگر دستگاه شما 7 مرحله ای با 8 مرحله ای باشد بعد از فیلت ششم فیلتر قلیایی کننده آب قرار می گیرد که خاصیت آنتی اکسیدانی به آب می دهد و فیلتر فرا بنفش نیز با اشعه یو وی داخل دستگاه، تمام موجودات زنده آب را از بین می برد.

دستگاه تصفیه آب با سلامتی شما و اعضای خانواده تان در ارتباط است بنابراین علاوه بر در نظر گرفتن قیمت و بودجه مدنظرتان به کیفیت محصول و هم چنین کیفیت تمام تجهیزات داخلی آن توجه کافی داشته باشید. این فیلترها نیز دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی می باشند و از نظر قیمت نیز نسبت به بسیاری از محصولات مشابه دیگر قیمت مناسب تری را دارا هستند. این دستگاه ها دارای 6 الی 8 مرحله می باشند اما رایج ترین آن ها دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای است. در دستگاه های شش مرحله ای فیلتر های پایین دستگاه مراحل اولیه و فیلتر های بالای دستگاه مراحل آخر تصفیه آب را انجام می دهند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تصفیه آب شش مرحله ای بیز و یا تصفیه آب 4 مرحله ای بیز و یا فیلترهای مخصوص سایر دستگاه های تصفیه دکتر بیز را دارید و برای این کار به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید به شما توصیه می کنیم حتما از بخش محصولات وب سایت ما نیز دیدن کنید.

این فیلتر دارای دو خروجی است.

ما در وب سایت خود شرایط بسیار خوبی را برای شما ایجاد کرده ایم تا به راحتی هرچه تمام بتوانید با انواع فیلترهای مخصوص دستگاه های تصفیه آب دکتر بیز بیشتر آشنا شوید و اطلاعات کاملی را درباره هر یک از این فیلترها بدست بیاورید و با اطلاعات کامل محصول مد نظر خود را خریداری کنید. در کنار این موضوع باید بدانید که این فیلترها سازگاری کاملی با دستگاه های تصفیه آب دکتر بیز دارند و از این نظر نیز برای شما مشکل ساز نخواهند بود و می توانید با خیالی راحت آنها را خریداری کرده و استفاده کنید. ویژگی دیگر این محصول این است که بر خلاف سایر فیلترهای دستگاه های تصفیه آب که امروزه در بازار وجود دارند دارای طول عمر و دوام بسیار زیادی می باشد و در نتیجه شما می توانید برای مدت زمانی طولانی از آنها استفاده کنید بدون این که نیاز داشته باشید تا این فیلترها را تعویض کنید.

بهترین دستگاه تصفیه آب

اگر شما هم قصد خرید یک فیلتر دستگاه تصفیه آب با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را دارید باید بدانید که پک ۵ عددی فیلتر دستگاه شش مرحله ACE-۰۱/ACE-۰۲ می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که در مقابل شما قرار دارد چرا که با توجه به دوام بسیار بالای این فیلترها و همینطور قیمت مناسب آنها خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب بیز از نظر اقتصادی می تواند کاملا به صرفه باشد و یک گزینه ایده آل برای خرید به شمار می آید.

خرید فیلتر تصفیه آب

از آنجا که این دستگاه ها قابلیت تصفیه ۲۲۰ لیتر آب در طی روز دارند، دستگاه های مناسب و به صرفه ای برای استفاده خانگی و اداری می باشند. این روش موثرترین فناوری است که امروزه در اکثر دستگاه های آب تصفیه کن خانگی استفاده می شود و قادر است ذرات و ناخالصی ها و املاح آب را تا 99.99 درصد از بین ببرد. همان طور که قبلا اشار کردیم دستگاه های تصفیه آب دارای چندین فیلتر می باشند. این فیلتر دارای دو خروجی است. بعد از این مرحله آب وارد فیلتر چهارم نمی شود. چون قطر این منافذ 5 میکرون است بنابرای موادی با قطر بیشتر از 5 میکرون از آ عبور می کنند و حذف نمی شوند.

دستگاه تصفیه قلیایی آب را یونیزه و قلیایی می کند و دستگاه فرا بنفش نیز می تواند موجودات زنده آب را از بین ببرد. اما دستگاه تصفیه آب با حذف تمامی این آلاینده ها از آب به سلامت بدن کمک می کند. این 6 فیلتر اصلی دستگاه های 6 مرحله ای اسمز معکوس هستند و دستگاه هایی با مراحل 7 یا 8 نیز وجود دارند که کارایی متفاوتی نسبت به این نوع دستگاه دارند. این دستگاه با فیلتر ممبران خود قادر است تمامی آلودگی ها و املاح مضر آب را تا 0001/ 0 میکرون از بین ببرد هم چنین برای مناطقی که آب شور دارند نیز مناسب است چون یون های آب را می تواند حذف کند و آن را شیرین کند. خروجی اول مواد مضر آب را داخل فاضلاب تخلیه و خروجی دوم آب مقطر را وارد مخزن دستگاه می کند. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه میگردند، دارا بودن استاندارد و کیفیت درجه یک فیلترها و قطعات Minerva، وجود قیمت ثابت در سراسر ایران و دارا بودن نمایندگی فروش معتبر، گارانتی طلایی و خدمات ارزنده همچون مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته، دستگاه تصفیه آب مینروا را به بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل کرده است.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

در این مرحله آب با عبور از این فیلتر به دلیل منافذ بسیار زیادی که دارد، از ورود موادی مثل شن و ماسه و گل و لای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب جلوگیری می کند. این فیلتر که از جنس الیافی است در مرحله ی اول رسوبات و مواد درشت تر آب مثل گل و لای و جلبک ها و شن و ماسه را از بین می برد. این فیلتر مواد شیمیایی باقی مانده در آب را از بین می برد و هم چنین اگر آب هنوز بو و طعم نا خوشایندی داشته باشد آن را بهبود می دهد. یکی از مهمترین ویژگی های فیلتر دستگاه تصفیه آب بیز این است که می تواند به صورت کامل آب را تصفیه کند و هیچ گونه آلودگی را در آب باقی نمی گذارد و در نتیجه شما می توانید با خیالی راحت از آب خروجی استفاده کنید. به عنوان مثال آب لوله کشی شهرهای مختلف ایران دارای موادی مثل کلر و مشتقات آن مانند جیوه، سرب، میکرپلاستیک، آرسنیک، مواد آلی باقی مانده از جانداران در آب، میکروارگانیسیم ها و …

بررسی فیلتر تصفیه آب

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، ابعاد دستگاه است. دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) در در بسیاری از منازل، در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود. اگر سنگ بیش از 5 میلی متر (0.2 اینچ) رشد کند، میتواند باعث انسداد حالب شود و در نتیجه درد شدیدی در ناحیه کمر یا شکم ایجاد کند. دستگاه اولترا فیلتراسیون به دلیل نداشتن پمپ، بدون برق منزل کار می کند و یک دستگاه بسیار کم مصرف می باشد. در ساخت دستگاه تصفیه آب تایوانی از قطعات بسیار باکیفیتی استفاده شده است. زیرا هرگونه سهل انگاری در تعویض و استفاده درست از فیلتر دستگاه تصفیه آب می تواند هم کیفیت آب آشامیدنی را کاهش دهد و هم خرابی زود هنگام دستگاه تصفیه ی آب را منجر شود.

انواع فیلتر تصفیه آب در یک دستگاه تصفیه آب فیلتر های تصفیه آب نقش حذف آلودگی های آب را بر عهده دارند. اگر آب خارج نشد، مشکل از عدم تولید آب تصفیه شده توسط دستگاه است. در برخی مواقع، دستگاه تصفیه شما روشن میشود؛ اما ممکن است هیچ آبی تولید نکند. آب تصفیه کنها میتوانند بر حسب نوع دستگاه و همچنین ظرفیت تصفیه آن میتوان از یکدیگر متمایز کرد. هیدراته بودن صرفا نوشیدن هر نوع آبی نیست. بدین منظور نیاز است هر چند وقت یکبار جهت بررسی شیلنگ های تصفیه آب خانگی اقدام کنید و در صورتی که شیلنگ ها کوتاه هستند و باعث خم شدگی و تا خوردن آن ها می شود با یک شیلنگ بلند تر جایگزین شوند. بدین منظور در ادامه برای آشنایی شما با نکات و راهنمایی های لازم در زمان خرید انواع دستگاه های تصفیه آب به ذکر این نکات می پردازیم.

قیمت دستگاه تصفیه آب

اما عملکرد این دستگاه به چه شکل است؟ حتما می دانید که دستگاه های تصفیه آب دکتر بیز دارای انواع مختلفی می باشند و هر یک در چند مرحله آب را تصفیه می کنند و از نظر عملکرد و کیفیت نیز با یکدیگر متفاوت می باشند. حتی اگر از نظر قیمتی، قیمت فیلتر تصفیه آب سافت واتر را با سایر رقبا مقایسه کنید، خواهید دید که در مدت زمان طولانی نیز استفاده از برند سافت واتر مقرون به صرفه است.

خرید تصفیه آب