امیرعبداللهیان: شعار «همه برای پیروزی تیم ملی فوتبال» را هدف اصلی قرار دهیم

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی وزرا، رئیس کمیته المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال،  برای پشتیبانی کامل امور بتوانیم کمیته پیگیری که تشکیل شده را به سطح معاونان وزرا و دستگاه‌ها ارتقا دهیم و همزمان بتوانیم این کمیته را در سطح مدیران کل و معاونان وزرا و حتی در سطح وزرا در دوحه هم داشته باشیم.

بیست و دومین دوره جام جهانی از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر در قطر برگزار می‌شود.



منبع

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور تصریح کرد: هدف همه ما کمک و پشتیبانی به فدراسیون فوتبال و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران است و همانطور که در آخرین جلسه‌ای که در وزارت خارجه در خدمت عزیزان بودیم توافق کردیم شعار «همه برای پیروزی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران» را هدف اصلی خود قرار دهیم. همه ما امروز اینجا هستیم که به ورزشکاران، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان کمک کنیم.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: با توجه به وقت محدودی که پیش روی ما است امیدواریم بتوانیم با هماهنگی‌ کامل میان بخش‌های مختلف نظام شاهد بهترین حضور در بازی‌های جام جهانی باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی آژانس خبری سیاست خارجی، حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه در دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در آستانه حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر، با خیرمقدم به مهمانان، گفت: کمیته عالی بازی‌های جام جهانی از ماهها قبل به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور شکل گرفت و در این مدت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و تیم همکارانشان اقدامات زیادی را در ماههای گذشته انجام داده‌اند.

وزیر امور خارجه افزود: از حمید رضا دهقانی سفیر ایران در قطر هم دعوت کردیم و برای انجام هماهنگی‌های لازم زحمت زیادی کشیدند و در جلسه امروز نیز حضور دارند. خوشبختانه هماهنگی‌های فنی، ورزشی، فرهنگی، سیاسی، ‌ امنیتی، گردشگری و ارتباطات و ایاب و ذهاب تا این لحظه به خوبی انجام شده است.